Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olenko todella vaan liian natsi ja mies on väärinymmärretty?

Vierailija
05.04.2015 |

Eilen aamulla riitamme kärjistyi siihen että mies heitti mua tavaralla naamaan. Ollaan puhuttu joka vkl siitä kuinka ois kiva jos se antais mun vapaapäivinä nukkua kun arkisin herään miehen takia turhan aikaisin. No miehen mielestä olin jo nukkunut tarpeeksi joten siksi hän herätti. Meni pian tämän kohtauksen jälkeen itse nukkumaan.

Meillä oli sovittu meno iltapäiväksi mihin mieskin oli lupautunut tulla. Oli sopinut myös kavereidensa kanssa menon samaan aikaan ja feidasi sitten mut. 6h oli kavereidensa kanssa kunnes mentiin yhdessä syömään ravintolaan niinkuin oli sovittu. Sen jälkeen olin varma että mies tulis mun kanssa kotiin kun tuntui että tilillään oli melko paljon hyvitettävää. Mutta ei, se haluskin mennä baariin vielä kavereiden kanssa. Kun ilmaisin vastahakoisuuteni niin alkoi selittää kuinka muiden tyttöystävät kyllä päästää miehensä kavereiden kanssa ulos. Sanoin ettei muut jätkät varmaan heittele naistensa naamaan tavaroita. Mies ei keksinyt tähän mitään sanottavaa joten hoki vaan kuinka natsi oon ku en anna sen edes nähdä kavereita.

Menin sit yksin kotiin ja laitoin viestin et sanoin jo viimeks ku riideltiin että enää se ei anteekspyynnöllä selviä, niin monta kertaa se oli haukkunu mua mm huoraks ja syytelly ihme jutuista. Nyt viel toi naamaan heittäminen.

Oonko kohtuuton? Olisko mun pitäny vaa ymmärtää et mies vaan halus olla kavereidensa kaa ja kylhän se viel yöllä kännissä kotiin tultuaan pyys anteeks? Mua ottaa niin päähän.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saisin kohtauksen jos toinen herättäisi vaan sen takia että olen muka nukkunut tarpeeksi. Ihan oma valinta kuinka kauan nukkuu, jos siis ei lapsia tai muita velvollisuuksia odottamassa.

Vierailija
2/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on lapsellinen idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet yhdessä miehen kanssa joka huorittelee sinua? Älä mieti sitä miestä vaan sitä, millaisessa suhteessa haluat elää.

Vierailija
4/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä kuin eläisit ongelmateinin kanssa joka pitää sinua äitinään. Ratkaisu: anna mennä kavereidensa kanssa vapaasti. Sinä et tarvitse väkivaltaista, kaltoinkohtelevaa puolisoa. Oikeasti. Tsemppiä.

Vierailija
5/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa helmeltä. Pidä toi.

Vierailija
6/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
7/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun versio tarinasta.

Vierailija
8/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista ehkä, mutta myös ymmärrettävää, että mies riidan aikana halusi välttää seurustelua tyttöystävänsä kanssa. Mitään sovintoahan te ette tehneet sun kertomuksen mukaan. Kavereiden kanssa pääsee pakoon hankalaa tilannetta, strutsimeininkiä. Miten sinä nimittelet poikaystävää, miten te riitelette? Lähtikö riitanne siitä, että pyrit rajoittamaan miehen menoja? Miksi ihmeessä sinun pitää herätä aikaisin miehen takia? 

Ymmärtäisin tilanteen, jos teillä olisi pieniä, valvottavia lapsia, sinä kotona ja viikonloppuna sinun pitää saada kerätä voimia ja nukkua. Mutta olette ilmeisesti lapsettomia, joten ei kai sinun sitä miestä tarvitse aamulla pukea ja syöttää?! Mihin aikaan itse menet töihin? 

Vierailija
9/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 08:44"]Lapsellista ehkä, mutta myös ymmärrettävää, että mies riidan aikana halusi välttää seurustelua tyttöystävänsä kanssa. Mitään sovintoahan te ette tehneet sun kertomuksen mukaan. Kavereiden kanssa pääsee pakoon hankalaa tilannetta, strutsimeininkiä. Miten sinä nimittelet poikaystävää, miten te riitelette? Lähtikö riitanne siitä, että pyrit rajoittamaan miehen menoja? Miksi ihmeessä sinun pitää herätä aikaisin miehen takia? 

Ymmärtäisin tilanteen, jos teillä olisi pieniä, valvottavia lapsia, sinä kotona ja viikonloppuna sinun pitää saada kerätä voimia ja nukkua. Mutta olette ilmeisesti lapsettomia, joten ei kai sinun sitä miestä tarvitse aamulla pukea ja syöttää?! Mihin aikaan itse menet töihin? 
[/quote]

Mun riitelytapaan ei kuulu haukkuminen tai loukkaamisesta. Kerroin mistä riita alkoi, siitä että en tykännyt kun mies herätti mut. herään arkisin koska mies on jumalaton torkuttaja enkä pysty nukkumaan jos eka 20 min kuuntelen torkutusta.

Ja tosiaan sovinto tehtiin siinä vaiheessa kun huomautin miehen herätessä ettei se edes pyytänyt anteeksi. Siihen sanoi ettei tollasta voi ees pyytää anteeks. Ap

Vierailija
10/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä se sua heitti naamaan?

Vierailija
11/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 08:12"]

Eilen aamulla riitamme kärjistyi siihen että mies heitti mua tavaralla naamaan. Ollaan puhuttu joka vkl siitä kuinka ois kiva jos se antais mun vapaapäivinä nukkua kun arkisin herään miehen takia turhan aikaisin. No miehen mielestä olin jo nukkunut tarpeeksi joten siksi hän herätti. Meni pian tämän kohtauksen jälkeen itse nukkumaan. Meillä oli sovittu meno iltapäiväksi mihin mieskin oli lupautunut tulla. Oli sopinut myös kavereidensa kanssa menon samaan aikaan ja feidasi sitten mut. 6h oli kavereidensa kanssa kunnes mentiin yhdessä syömään ravintolaan niinkuin oli sovittu. Sen jälkeen olin varma että mies tulis mun kanssa kotiin kun tuntui että tilillään oli melko paljon hyvitettävää. Mutta ei, se haluskin mennä baariin vielä kavereiden kanssa. Kun ilmaisin vastahakoisuuteni niin alkoi selittää kuinka muiden tyttöystävät kyllä päästää miehensä kavereiden kanssa ulos. Sanoin ettei muut jätkät varmaan heittele naistensa naamaan tavaroita. Mies ei keksinyt tähän mitään sanottavaa joten hoki vaan kuinka natsi oon ku en anna sen edes nähdä kavereita. Menin sit yksin kotiin ja laitoin viestin et sanoin jo viimeks ku riideltiin että enää se ei anteekspyynnöllä selviä, niin monta kertaa se oli haukkunu mua mm huoraks ja syytelly ihme jutuista. Nyt viel toi naamaan heittäminen. Oonko kohtuuton? Olisko mun pitäny vaa ymmärtää et mies vaan halus olla kavereidensa kaa ja kylhän se viel yöllä kännissä kotiin tultuaan pyys anteeks? Mua ottaa niin päähän.

[/quote]

ihmisillä ei ole mitään hyvitystilejä eikä eskaloituvia hyvitysrituaaleja. 

sinullakaan ei kuule ole päässäsi kaikki kohdallaan. 

parisuhdetta ei hoideta kiristyvällä vaatimuspolitiikalla. 

jos ei normaali puhe tehoa niin parempi että eroatte mutta miehenä en jaksaisi kuunnella kiristävää marttyyriä.

erotkaa, parempi molemmille.

Vierailija
12/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 08:44"]Lapsellista ehkä, mutta myös ymmärrettävää, että mies riidan aikana halusi välttää seurustelua tyttöystävänsä kanssa. Mitään sovintoahan te ette tehneet sun kertomuksen mukaan. Kavereiden kanssa pääsee pakoon hankalaa tilannetta, strutsimeininkiä. Miten sinä nimittelet poikaystävää, miten te riitelette? Lähtikö riitanne siitä, että pyrit rajoittamaan miehen menoja? Miksi ihmeessä sinun pitää herätä aikaisin miehen takia?  Ymmärtäisin tilanteen, jos teillä olisi pieniä, valvottavia lapsia, sinä kotona ja viikonloppuna sinun pitää saada kerätä voimia ja nukkua. Mutta olette ilmeisesti lapsettomia, joten ei kai sinun sitä miestä tarvitse aamulla pukea ja syöttää?! Mihin aikaan itse menet töihin?  [/quote] Mun riitelytapaan ei kuulu haukkuminen tai loukkaamisesta. Kerroin mistä riita alkoi, siitä että en tykännyt kun mies herätti mut. herään arkisin koska mies on jumalaton torkuttaja enkä pysty nukkumaan jos eka 20 min kuuntelen torkutusta. Ja tosiaan sovinto tehtiin siinä vaiheessa kun huomautin miehen herätessä ettei se edes pyytänyt anteeksi. Siihen sanoi ettei tollasta voi ees pyytää anteeks. Ap

[/quote]

Jos mies ei osaa pyytää anteeksi, jätä se. Toi ihmistyyppi on niiin nähty. Ei mitään emptiaan toisten tunteille, ei mitään kykyä asettua toisen asemaan, ei kykyö olla normaalissa parisuhteessa. Minäkään en muuten ymmärrä miksi mies halusi sinut joissa herättää, etenkin jos meni vielä itsekin uudestaan nukkumaan?? Mihin asti edes nukuit, monelta herätti ja miten herättti?

Vierailija
13/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 08:12"]

Eilen aamulla riitamme kärjistyi siihen että mies heitti mua tavaralla naamaan. Ollaan puhuttu joka vkl siitä kuinka ois kiva jos se antais mun vapaapäivinä nukkua kun arkisin herään miehen takia turhan aikaisin. No miehen mielestä olin jo nukkunut tarpeeksi joten siksi hän herätti. Meni pian tämän kohtauksen jälkeen itse nukkumaan. Meillä oli sovittu meno iltapäiväksi mihin mieskin oli lupautunut tulla. Oli sopinut myös kavereidensa kanssa menon samaan aikaan ja feidasi sitten mut. 6h oli kavereidensa kanssa kunnes mentiin yhdessä syömään ravintolaan niinkuin oli sovittu. Sen jälkeen olin varma että mies tulis mun kanssa kotiin kun tuntui että tilillään oli melko paljon hyvitettävää. Mutta ei, se haluskin mennä baariin vielä kavereiden kanssa. Kun ilmaisin vastahakoisuuteni niin alkoi selittää kuinka muiden tyttöystävät kyllä päästää miehensä kavereiden kanssa ulos. Sanoin ettei muut jätkät varmaan heittele naistensa naamaan tavaroita. Mies ei keksinyt tähän mitään sanottavaa joten hoki vaan kuinka natsi oon ku en anna sen edes nähdä kavereita. Menin sit yksin kotiin ja laitoin viestin et sanoin jo viimeks ku riideltiin että enää se ei anteekspyynnöllä selviä, niin monta kertaa se oli haukkunu mua mm huoraks ja syytelly ihme jutuista. Nyt viel toi naamaan heittäminen. Oonko kohtuuton? Olisko mun pitäny vaa ymmärtää et mies vaan halus olla kavereidensa kaa ja kylhän se viel yöllä kännissä kotiin tultuaan pyys anteeks? Mua ottaa niin päähän.

[/quote]

ihmisillä ei ole mitään hyvitystilejä eikä eskaloituvia hyvitysrituaaleja. 

sinullakaan ei kuule ole päässäsi kaikki kohdallaan. 

parisuhdetta ei hoideta kiristyvällä vaatimuspolitiikalla. 

jos ei normaali puhe tehoa niin parempi että eroatte mutta miehenä en jaksaisi kuunnella kiristävää marttyyriä.

erotkaa, parempi molemmille.

[/quote]

Taidat olla itsekin aika helmi mies? Jos heität tyttöystävääsi tavaralla naamaan, eikö sitä kuulu pyytää anteeksi? Eikö kuulu tosiaankaan hyvitellä jos on itse mokannut ja ollut kusipää aamusta asti? Enpä usko että sinäkään ihan heti hyvää tasapainoista suhdetta löydät. Ihan nomraalilta ap vaikuttaa, miehensä taas ei.

Vierailija
14/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee tunne että AP rakentaa suurta draamaa ihan tyhjästä. Ensinnäkin olette ihan teinipariskunta leikkimässä kotia. Joudut heräämään miehen takia aikaisemmin on siis vain miehen herätyskello hiukan ennen sun herätystä, mut about samaan aikaan? Tämä mystinen tavara joka heitettiin sun naamaan on varmaan tyyny tai pyyhe, ja siitä uhriudutaan nyt oikein kunnolla? Oikeasti aikuistu, jos ei mies kelpaa niin lähde lätkimään.

Vierailija
15/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en todellakaan siis joka asiasta mitään hyvitystä vaadi mutta kyllä jossainiin menee raja. Viimeiset 2 kk oon kuunnellut huorien elisa, erolla uhkaamisia ja syytteitä kaikesta maan ja taivaan välillä niin jossain vaiheessa raja vaan ylitetään. Olen riitatilanteissa pyrkinyt sanomaan että rauhottuis koska molemmat tietää että seuraavana päivänä pyytää anteeks ja oon niin väsynyt siihen ääripäästä toiseen -meininkiin. Kyllä se tosta heittelystäki pyysi anteeks mutta ei se pelkkä anteeksipyyntö enää riitä kun se ei enää tarkoita mitään kun siitä huolimatta seuraavan riidan aikana käyttäytyy taas samoin.

Joo se oli kyllä kaiken huippu että meni ite takas nukkumaan. Herätti mut kourimalla tissejä ja persettä. Antoi myös pusun joten siinä vaiheessa kun sanoin ettei toi oo kivaa niin loukkaantui kun hyvää hyvyyttään antoi mulle pusun. Ap

Vierailija
16/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi tuollaista suhdetta

- saisit kaikessa taipua miehen tahtoon

- hän ei kunnioita sinua

Tiedän tuon ihmistyypin, naapurissa tuollainen äijä. Nainen on nyrkin ja hellan välissä, mies tekee mitä tahtoo ja eukko vikisee. Miestä passataan ja palvellaan, nainen nousee kahvinkeittoon ja tekemään eväitä. Paremmpin on miestään "hoitanut" kuin heidän lapsiaan. Tasa-arvoinen ei tuollainen suhde ole koskaan.

Sohvalta äijä huutelee tuo X välipalaa, nainen tekee kasan voileipiä ja kiikuttaa miehelleen ja lisäksi kaljatölkkejä/pulloja avattuna. Ukko kattoo televisiosta autourheilua livenä tai nauhotteita.

Vierailija
17/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:16"]

Joo en todellakaan siis joka asiasta mitään hyvitystä vaadi mutta kyllä jossainiin menee raja. Viimeiset 2 kk oon kuunnellut huorien elisa, erolla uhkaamisia ja syytteitä kaikesta maan ja taivaan välillä niin jossain vaiheessa raja vaan ylitetään. Olen riitatilanteissa pyrkinyt sanomaan että rauhottuis koska molemmat tietää että seuraavana päivänä pyytää anteeks ja oon niin väsynyt siihen ääripäästä toiseen -meininkiin. Kyllä se tosta heittelystäki pyysi anteeks mutta ei se pelkkä anteeksipyyntö enää riitä kun se ei enää tarkoita mitään kun siitä huolimatta seuraavan riidan aikana käyttäytyy taas samoin. Joo se oli kyllä kaiken huippu että meni ite takas nukkumaan. Herätti mut kourimalla tissejä ja persettä. Antoi myös pusun joten siinä vaiheessa kun sanoin ettei toi oo kivaa niin loukkaantui kun hyvää hyvyyttään antoi mulle pusun. Ap

[/quote]

Kuulostaa mun exältä... NL on nimikirjaimet. Vaihtamalla paranee. 

Vierailija
18/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:10"]Jotenkin tulee tunne että AP rakentaa suurta draamaa ihan tyhjästä. Ensinnäkin olette ihan teinipariskunta leikkimässä kotia. Joudut heräämään miehen takia aikaisemmin on siis vain miehen herätyskello hiukan ennen sun herätystä, mut about samaan aikaan? Tämä mystinen tavara joka heitettiin sun naamaan on varmaan tyyny tai pyyhe, ja siitä uhriudutaan nyt oikein kunnolla? Oikeasti aikuistu, jos ei mies kelpaa niin lähde lätkimään.
[/quote]

Mies lähtee töihin 5.55 ja minä 7.25. Mun mielestä toi ei oo heti perään. Ja heitti mua palajuustolla naamaan, sitä ennen ehti heitellä tuolit ja voirasiat, ei tosin osuneet muhun. Ap

Vierailija
19/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan tabletilla ja tää näemmä villisti korjailee mun sanoja, toivottavasti saatte jotain selvää. Huorien elisa = huorittelua. Ap

Vierailija
20/38 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan ootte olleet yhdessä? Asutte yhdessä?