Olen peräkamaripoika, tein päätöksen
Olen toki vasta 21-vuotias, mutta silti minua kai jo pidetään peräkamaripoikana. Poika ainakin olen ja asustan kahdestaan äitini kanssa.
Tein tänään sen päätöksen, että en muuta äitini luota pois koskaan. Miksikö? Koska en näe siinä yhtään mitään järkeä. En ole koskaan ollut naisten mieleen enkä osaa edes lähestyä naisia, eli perheen perustaminen on pois suljettua. En myöskään ole korkeasti koulutettu joten palkkani tulee olemaan naisten mielestä karkkirahoja joilla ei perhettä edes elätetä. Tällä hetkellä olen työtön. Minulla eikä äidilläni ole ystäviä joten olemme oikeastaan toistemme ainoat ystävät joille voi jotain jutella. En keksi yhtään hyvää syytä miksi minun pitäisi muuttaa pois. Äitini ei ole koskaan pyytänyt minua muuttamaan ja olen aika varma, että hän toivookin, että asuisin hänen kanssaan niin pitkään kunnes hän kuolee.
Odotan innolla ensimmäisiä pilkkaavia kommentteja.
Kommentit (107)
..35 jatkaa. Lähde opiskelemaan! Tutustut uusiin ihmisiin ja saat elämääsi suunnan. Itsetuntosi alkaa pikkuhiljaa kohenemaan.
Jokainen saa elää elämänsä juuri niin kuin haluaa. Jos olet itse tyytyväinen valintaasi, turha sitä on muiden tuomita.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:44"]
"ä. En todellakaan saa naista vaikka asuisin missä, koska en osaa toimia naisten kanssa oikein vaan friendzonetan heidät. En uskalla ot"
Lopeta nettifoorumeiden lukeminen .. friendzonetat..
Sinun kannattaa adoptoida lapsi. Muuten jäät yksin kun äitis kuolee.
[/quote]
No eikös friendzonettaminen ole juuri sitä kun jättääkin toisen vain kaveriksi? En minä osaa valitettavasti olla niin rohkea, että näyttäisin jollekin naiselle, että tahdon hänet, vaan heti kun ihastun niin isken homman seis ja friendzonetan. Minusta koko pariutumishomma on niin sekavaa ja hankalaa, että en vain osaa.
Hankinpahan sitten vaikka jonkun lemmikin kun äitini kuolee.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:49"]
Jokainen saa elää elämänsä juuri niin kuin haluaa. Jos olet itse tyytyväinen valintaasi, turha sitä on muiden tuomita.
[/quote]
Tätä ihmettelen. Moni tuntuu olevan sitä mieltä, että minun on "pakko" tehdä niin ja näin. Ei minun ole pakko tehdä oikeastaan yhtään mitään jos en halua ja olen itse tyytyväinen.
-Ap
Musta on oikeesti todella rumaa ja inhottavaa vallankäyttöä sanoa miehelle että kukaan nainen ei huoli. Naisillehan ei puhuta noin. Tuohan on sitä laasasmaista ajattelua pohjimmiltaan, että naisilla on se valta paritumisasioissa. Sitä paitsi on monenlaisia naisia, turha niputtaa yhteen. Jotkut tykkää kilteistä ja jotkut rentuista, jotkut pitkistä ja jotkut pätkistä. Joka tapauksessa se, että miten me naiset joukkona "huolitaan" miehiä on kyllä todella alentavaa molempia sukupuolia kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:49"]
[/quote]
Tätä ihmettelen. Moni tuntuu olevan sitä mieltä, että minun on "pakko" tehdä niin ja näin. Ei minun ole pakko tehdä oikeastaan yhtään mitään jos en halua ja olen itse tyytyväinen.
-Ap
[/quote]
Sulla on nyt tosi loistokkaat elinolosuhteet, et vain itse sitä huomaa. Ainut tietysti tuo naisenkaipuu mikä vielä nuorta miestä piinaa, siitä kun pääset eroon niin niin vaikeaa on elämänlaatuasi tuosta parantaa. Moni keski-ikäinen omia siipiä kokeillut ja tylsään perhe-elämään juuttunut kadehtii sinua, sinullahan on kaikki eväät tehdä elämästäsi juuri sellainen kuin haluat jos vain opit elämään ilman parisuhdetta. Kannattaa sillointällöin tehdä vaikka pikku lomareissuja naapurimaihin niin sitten taas jaksaa ;) .
Miksi sun sellasta pitää erikseen päättää? Jos nin käy, niin sitten käy.
pelkäätkö, että voisit ihastua, ja sitten pelkojasi pönkittääksesi sinulla on tuo hyvä turvallinen päätös, joka selittää kaiken....asun äidin kanssa.
ihan normaalia olisi uskaltautua tutustumaan muihinkin naisiin. Ehkä äitisi ei sinua päästäisikään...ja teet mielestäsi oman päätöksen,. Vaikka todellisuudessa olet niin henkisesti kuin fyysisestikin kiinni äidissäsi ja talossa, että et ...niinkuin kirjoitatkin laiskuuttasi halua muuttaa. Onhan se helppoa elämää ja onhan se yksi valinta ja onhan se yksi selitys peloille ja jömähtämiselle.
ehkä sun päätös voi muuttuakin. Olet vielä nuori. Ehkä sun ei tarvi tehdä elämäniloisen päätöksiä nyt. Anna itsellesi tilaa ajatuksissa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:28"]
Kuten sanottua niin kummallakaan meistä ei ole muuta sosiaalista elämää kuin toisemme. En halua asua yksin, koska kaipaan jotain jonka kanssa keskustella kun siltä tuntuu. Ilmeisesti äitini ajattelee samoin. Mielestäni on paras ratkaisu asua äitini kanssa, jolle voin jutella kun siltä tuntuu.
En usko hetkeäkään, että jotenkin maagisesti elämäni paranisi kun muutan äidin helmoista. Päinvastoin. Silloin olisin ihan yksin, vielä huonommassa rahatilanteessa kuin nyt, enkä varmasti siltikään saisi naista tai perhettä. En todellakaan saa naista vaikka asuisin missä, koska en osaa toimia naisten kanssa oikein vaan friendzonetan heidät. En uskalla ottaa sitä viimeistä askelta kohti parisuhdetta vaan isken friendzonen oven kiinni ja lukkoon. Jos joku nainen kutsuisi minut luokseen ja heittäisi vaatteensa pois niin luultavasti sanoisin "Voivoi, nyt sinulle tulee kylmä" ja antaisin jonkun peiton. En osaa ajatella naista iskettävänä.
Joku sanoi, että älä tee tuollaisia päätöksiä noin nuorena. Miksi en? Joskushan se päätös on tehtävä kuitenkin. En vain löydä yhtään niin hyvää syytä poismuuttamiseen, että kokisin sen järkeväksi. Itsenäistyminen sitä ja itsenäistyminen tätä. Entä jos en vain halua itsenäistyä tai koe sitä millään tapaa minulle hyödylliseksi? Mitä se on teiltä pois jos asun äitini kanssa ja hän sallii sen?
Niin, en muuten manaa itseäni tänne äidin helmoihin. Ihan oma valinta se on eikä mikään "Yyh! Minun on pakko asua äitini kanssa!" Tilanne vain on se, että se yhdessä asuminen helpottaa molempien elämää. Voisin minä muuttaa pois jos tahtoisin, mutta miksi tekisin niin kun se ei hyödytä itseäni ja äitiäni?
Mukava huomata, että en ole ainoa joka asuu vielä kotona.
-Ap
[/quote]
Ihan järkevää mietiskelyä, mutta muista, että päätökset ovat voimassa toistaiseksi, kunnes tehdään uusi päätös. Voi olla, että uutta päätöstä ei ole koskaan tarpeen tehdä, mutta sen näkee tulevaisuudessa.
Vertailun vuoksi: minä en halua muuttaa omakotitaloon, koska pidän rivitaloa parempana. En usko, että mielipide muuttuu. Tilanne on toistaiseksi näin, mutta en tarvitse pysyviä päätöksiä, koska voin halutessani tehdä uuden päätöksen.
Sinun asenteessasi on se hyvä puoli, että et ole epätoivoinen vaan tyynesti hyväksyt nykyiset olosuhteet. Jos elämä joskus yllättää positiivisen muutoksen mahdollisuudella, sinun on helpompi ottaa muutos vastaan, koska et ole epätoivon katkeroittama.
Äitillä on muutenkin paljon enemmän tarjottavaa kuin mitä naiselta voisit koskaan saada.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 11:08"]
Äitillä on muutenkin paljon enemmän tarjottavaa kuin mitä naiselta voisit koskaan saada.
[/quote]
Kyllä, seksin kun ulkoistat niin olot on parhaat mitä olla voi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:32"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:28"]Miksi en? Joskushan se päätös on tehtävä kuitenkin. En vain löydä yhtään niin hyvää syytä poismuuttamiseen, että kokisin sen järkeväksi. Itsenäistyminen sitä ja itsenäistyminen tätä. Entä jos en vain halua itsenäistyä tai koe sitä millään tapaa minulle hyödylliseksi? Mitä se on teiltä pois jos asun äitini kanssa ja hän sallii sen?
-Ap
[/quote]
Ei, siis tosi hyvä juttu! Säästät kuluissa ja hermojasi myös - ei tollasia miehiä kukaan nainen muutenkaan huolis. Ei se kuule meiltä keltään muulta poissa ole! :)
[/quote]
Mut väkivaltaiset juopot tuntuu kelpaavan.
[/quote]
Miksei kelpais? Niillä sentään on elämä, oma tahto ja itsenäisyyttä toisinkuin luusereilla.
Kai kysyt äidiltäsi että onko hänelle todella ihan OK, että asut hänen luonaan? Moni äiti ei välttämättä henno sanoa suoraan lapselleen että haluaisi tämän etsivän omaa kotia, vaikka haluaisikin lapsen itsenäistyvän. On vanhemmallekin huojentavaa kääntää yksi sivu elämässään ja aloittaa uusi itsenäinen "lapseton" elämä. Oma äitini on nimittäin sanonut, että on tyytyväinen lastensa muuttoviettiin. Kunnioita äitiäsi.
-monelle peräkammarinpojalle on auttanut huumeet tai pelkkä alkoholi. Elämä muuttuu rennommaksi. Sitten ei enää tee mieli asua kotona äidin ja isän luona.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:12"]
-monelle peräkammarinpojalle on auttanut huumeet tai pelkkä alkoholi. Elämä muuttuu rennommaksi. Sitten ei enää tee mieli asua kotona äidin ja isän luona.
[/quote]
Ei sen tyylisillä ihmisillä ole muita vaihtoehtoja.
Joko kotona paossa pahaa maailmaa äidin ja isän elätettävänä tai sitten paetaan maailmaa päihteillä.
Päihteitä rajusti käyttävät miehet ovat sisäiseltä maailmaltaan peräkammarin poikia.
Sitten on meitä kunnon miehiä jotka ei viinaa tarvitse. Vain töitä ja painonnostoa. Meikäpojat rakentaa tän maan ja tarjoaa peräkammarinpojillekin vähän pelirahaa xpoksiin.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:28"]Miksi en? Joskushan se päätös on tehtävä kuitenkin. En vain löydä yhtään niin hyvää syytä poismuuttamiseen, että kokisin sen järkeväksi. Itsenäistyminen sitä ja itsenäistyminen tätä. Entä jos en vain halua itsenäistyä tai koe sitä millään tapaa minulle hyödylliseksi? Mitä se on teiltä pois jos asun äitini kanssa ja hän sallii sen?
-Ap
[/quote]
Ei, siis tosi hyvä juttu! Säästät kuluissa ja hermojasi myös - ei tollasia miehiä kukaan nainen muutenkaan huolis. Ei se kuule meiltä keltään muulta poissa ole! :)
[/quote]
[/quote]
Miksei kelpais? Niillä sentään on elämä, oma tahto ja itsenäisyyttä toisinkuin luusereilla.
[/quote]
No meillä on eri näkemys luusereista sitten. Mun mielestä väkivaltainen päihdeongelmainen ei todellaan ole itsenäinen oman elämänsä hallitsija. Eiköhän sitä elämää hallitse joku ihan muu...
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 11:12"]
-Ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksei kelpais..? Hmmm...Niin, miksihän ei, mietitääs. Eli väkivaltainen ja juoppo... Nyt pistit pahan!
Italiassa moni mies asustelee 30-vuotiaaksi lapsuudenkodissaan. Se on pelkästään järkevää. Kotona pysyy mamman pöperöissä ja vuokrarahat säästyy vaikka sitä omaa asuntoa varten. Siäpaitsi katolisessa maassa ei harrasteta irtosuhteita eikä ryypätä niin oma kämppä on täysin turha.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:33"]
Italiassa moni mies asustelee 30-vuotiaaksi lapsuudenkodissaan. Se on pelkästään järkevää. Kotona pysyy mamman pöperöissä ja vuokrarahat säästyy vaikka sitä omaa asuntoa varten. Siäpaitsi katolisessa maassa ei harrasteta irtosuhteita eikä ryypätä niin oma kämppä on täysin turha.
[/quote]
Olen todellakin syntynyt väärään maahan.
-Ap
Aloittajan kannattaisi etsiä syy omalle käytökselleen. Eli lääkärien puheille vaan rohkeasti.
Tommonen "eläminen" ei ole kovinkaan terveellistä pidemmän päälle. Vähintään syrjäytyminen uhkaa.