Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tulee ero. Syynä raskauden pilaama kroppa.

Vierailija
04.04.2015 |

Meille on tulossa ero. Syynä on se, että mun kroppa meni pilalle lapsen saannin myötä.

En pysty enää normaaliin sukupuoliseen kanssakäymiseen, joten koko perheelle on parasta että laitamme lusikat jakoon.

Inhoan vartaloani ja en sen vuoksi halua olla alasti miehen nähden, enkä voi harrastaa seksiä. Lapsi on jo 1,5 vuotias, eikä meillä ole ollut seksiä kuin muutaman kerran synnytyksen jälkeen. Viime kerrasta on jo monta kuukautta aikaa.

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tekstiä voi tulkita monella tapaa.

Vierailija
2/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olet lukenut liikaa näitä raskauden pilaama kroppa -keskusteluja av:ltä. Jospa laittaisit koneen kiinni joksikin aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet apb

Vierailija
4/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Tee tästä feisbuuk-päivitys niin joitain vois kiinnostaakin.

Vierailija
5/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems

Vierailija
6/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole nyt mitään tekemistä? Mee tutimaan.

Vierailija
7/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista. Miten se raskaus on pilannut kroppasi ja miten et muka pysty siihen itse vaikuttamaan? Itse olen synnyttänyt 3 kk sitten ja lähtöpainoon on enää 2 kg, vatsa on hieman pömppö vielä kun lihakset on erillään mutta palautuvat varmaankin treenillä myöhemmin. Lantionlihakset on kunnossa treenauksen vuoksi. Rinnat on vähän laskeutuneet imetyksestä mutta so what, tekevät tehtänsä hienosti. Pari viikkoa sitten aloitin salitreenin ja odottelen lihaskunnon palautuvan suht nopeasti.

Vierailija
8/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, jos tuo on elämässäsi tärkeää. Siis oman kehon näkö. 

Vierailija
9/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:36"]

Meille on tulossa ero. Syynä on se, että mun kroppa meni pilalle lapsen saannin myötä.

En pysty enää normaaliin sukupuoliseen kanssakäymiseen, joten koko perheelle on parasta että laitamme lusikat jakoon.

Inhoan vartaloani ja en sen vuoksi halua olla alasti miehen nähden, enkä voi harrastaa seksiä. Lapsi on jo 1,5 vuotias, eikä meillä ole ollut seksiä kuin muutaman kerran synnytyksen jälkeen. Viime kerrasta on jo monta kuukautta aikaa.

[/quote]

Älä nyt höpsi! Ei sun kroppa ole pilalle mennyt jos kerran mies suostuu seksiinkin, eikä ole lähtenyt minnekään niin kelpaat muutenkin, sulla on nyt korvien välissä tuo vika, ja sehän on korjattavissa hyvinkin. Mitäs mieltä sun mies on siitä että olet heittäytynyt niin pinnalliseksi että hänen rakkautensa sinua kohtaan, ja teidän perheenne ei ole sinulle sen arvoinen että unohtaisit oman kroppasi pakkomielteisen inhoamisen. Ihmisillä on paljon suurempiakin ongelmia elämässä, jos ainoa ongelma sun elämässä on se, että sun kroppa on vähän muuttunut raskauden myötä, niin saisit olla onnellinen.

Vierailija
10/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla siis joku elimellinen vika, vai pelkästään ulkonäkö? Kumman korvien välissä vika on, kelpaatko edelleen miehellesi ja vika on sinun päässäsi vai onko miehesi sitä mieltä, että näytät kamalalta ja sua ei voi enää panna?

Jos vika on sun korvien välissä, niin himoliikunta ja vähäkalorinen ruokavalio kiinteyttää ja auttaa. Jos vika on mihen korvien välissä, niin joko edellinen tai jos et viitsi, niin ero. Ja jos syynä on joku elimellinen vika, kuten koko alakerran roikkuminen, niin lekurille. Ja myös sillon jos vika on jommankumman korvien välissä, vikaa voidaan korvata lekurilla eli kallonkutistajalla.

Vierailija
11/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teette ongelman asiasta, joka ei ole miehelle ongelma?

Jos miestä haittaa, niin silloin ymmärrän. Vaikka siinäkin tapauksessa on ollut pakko olla jo selvillä, miten pinnallinen mies on.

Vierailija
12/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vika on korvien välissä.

Vierailija
13/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et korjauta vartaloasi? Todennäköisesti ero tulee ihan yhtä kalliiksi.

Vierailija
14/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:36"]

[/quote]

muuttuiko omakuvasi niin paljon ettet kykene seksiin?

vai onko miehen vika

Vierailija
15/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:36"]

[/quote]

muuttuiko omakuvasi niin paljon ettet kykene seksiin?

vai onko miehen vika

[/quote]
Vika on korvien välissä.

Vierailija
16/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:45"]

Miksi et korjauta vartaloasi? Todennäköisesti ero tulee ihan yhtä kalliiksi.

[/quote]

halvimmaksi tulisi hyväksyä vartalosi, mutta ilmeisesti tämä ilmeinen ratkaisu olisi aivan liian helppo.

Vierailija
17/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki vain oman pääsi sisällä, niin olet sairas ja tarvitset palautuksen maan pinnalle. Olen pari vuotta yli 20, ja ollut aina ylipainoinen, n. 20-40kg, ja ylipaino on pilannut kroppani. Tissit on isot, mutta roikkuu ja ovat aika pussukat ilman rintsikoita. Maha ja joka paikka täynnä pelkkiä raskausarpia. Haluan olla hoikempi, mutta en ole ikinä, en edes seurustelun alkuvaiheessa peitellyt kroppaani, koska se on osa minua. Tämän käsitteen opin mieheltäni, "koska ne on osa sua", mutta ymmärsin tämän jo aiemminkin.
.
Miehelläsi ei siis ole ongelmaa kroppasi kanssa? Jos olisi niin ei potkisit toivottavasti pihalle ja, jos ei ole niin rikot lapsesi perheen oman huonon itsetuntosi tähden...

Vierailija
18/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden pilaama kroppa, tätä tekstiä halusinkin, sitä ei akaisemmin suotu mulle. Toivoo mies joka ei ole pannut synnyttämätöntä naarasta.

Kertokaa onko se niin paljon parempaa?

Vierailija
19/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:38"]

Kuinka vanha olet apb

[/quote]

Kolmekymppinen

Ap

Vierailija
20/121 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:55"]Raskauden pilaama kroppa, tätä tekstiä halusinkin, sitä ei akaisemmin suotu mulle. Toivoo mies joka ei ole pannut synnyttämätöntä naarasta.

Kertokaa onko se niin paljon parempaa?
[/quote] On se. Olen kokenut molemmat. Samalta naiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä