Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks ihmiset syö roskaruokaa?

Vierailija
04.04.2015 |

Ihmetellyt tätä kun käyn kaupassa. Ihmiset ostaa todella kuvottavia tuotteita. Itselläni tulisi paha olo syödä sellaista.

Ite syön yleensä 4 tunnin välein normaalia safkaa. Kun haluan juoda jotain, niin eka vaihtoehto joka tulee aina mieleen on kylmä vesi eikä mikään limsa tai mehu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön kanssa terveellisesti about 95% ajasta, joskus vaan tekee mieli roskaruokaa. Ja vesi.. Pakko myöntää että juon liian vähän koska se maistuu aivan karmealle! Haiseekin ihan kloorille. Omasta kaivosta vesi oli hyvää kun maalla asuin mutta tuo kaupungin kraanavsi, yök!

Vierailija
2/5 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu niin hyvältä! Kaupan lihapiirakat ja paketti nakkeja, ranskalaiset, valmispatongit... nam nam nam.
Pysyn silti aika hoikkana ja terveenä joten vaikea motivoida itseäni syömään terveellisesti, vaikka tiedän mitä moskaa noissa on. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on käynyt keskustan kaupoissa ja tulee nälkä, pikaruoka on siinä nenän edessä. Sieltä tulee houkuttelevia tuoksuja. Ranskalaiset dipillä ja jääkylmä kokis on mun heikkous, hampurilaiset ei niinkään. Joskus kun tulen töistä, menen kotiin ensin Mäkin ja sitten vasta ruokakaupan kautta. En jaksa odottaa, että pääsen kotiin ja alan kokata, vaan pakko saada ruokaa heti, jos nälkä on todella suuri. Plus pikaruoka on halpaa. 4 eurolla saa Hesestä minikana-aterian. Syön pikaruokaa n. kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa. Muuten syön terveellisesti.

Vierailija
4/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. roskaruoka on helppoa, nopeaa, täyttävää ja edullisempaa kuin terveellisempi sapuska. Suurin osa eineksistä ei kyllä itselleni maistu, mutta muutamat tuotteet kyllä (pakastepitsat ja roiskeläpät sekä mikroateriat ovat aivan kauheita). Syön kuitenkin roskaruokaa mieluiten muiden valmistamana (pitsa, kebab, kiinalainen ja Mac Donaldsin hampurilaiset).

Vierailija
5/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen melkein kaiken ruuan itse ja käytän valmistuksessa myös voita ja kermaankin..joku voi pitää herkullista kotiruokaakin moskana, minä en. Mutta muutaman kerran viikossa tulee vastustamaton halu..silloin haen kunnon annokset hampurilaisia, ranskalaisia ja pirtelöitä ja maistuu ihanalle, toki karkkia jasuklaatakin tulee syötyä joka päivä. Terveinä on pysytty eikä lihavuutta ole. Kohta avataan grillikausi ja makkaraakin paistuu muiden ohessa, ihanaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi