Brio Race vs. Zenit!!!! Help! Kokemuksia rattaista kaivataan...
Mulla ois harkinnassa jommat kummat race tai zenit, mutta en yhtään osaa päättää kummat ois ne oikeet... Tarkoitus ois nyt talveks hommata tolle esikoiselle jokku näppärät menopelit (yhdistelmät vie niin paljon tilaa)... Ja tule vaisuudessa niitä pitäis pystyy käyttää noin 3-4kk:n ikäisellä vauvalla
Racehan ei mee ihan makuuasentoon, mutta meneeko Zenit?
Ja saako Zenittien istuin osaa käännettyä?
Kiitos, niille jotka viitsivät hieman kertoo käyttökokemuksiaan jommasta kummasta vaunust!!!
Pöhkis RV 21+1 + neiti 1v.6kk
Kommentit (3)
Pöhkis:
Mulla ois harkinnassa jommat kummat race tai zenit, mutta en yhtään osaa päättää kummat ois ne oikeet... Tarkoitus ois nyt talveks hommata tolle esikoiselle jokku näppärät menopelit (yhdistelmät vie niin paljon tilaa)... Ja tule vaisuudessa niitä pitäis pystyy käyttää noin 3-4kk:n ikäisellä vauvallaRacehan ei mee ihan makuuasentoon, mutta meneeko Zenit?
Ja saako Zenittien istuin osaa käännettyä?Zeniti ei mene täysin makuuasentoon ja istuinta ei saa käännettyä.
Osta Teutonian Timmyt,vaikka ovatkin kalliimmat.
Ne kuitenkin menevät täysin makuuasentoon. Niihin saatavilla erikseen kantokoppa ja jatkoperä sekä lämmin jalkapeite.
Kuomun saa käännettyä / siirrettyä niin et kantokopan voi sijoittaa niin et työntösuunnasta näkee vauvan.
Kevyet työntää isommankin lapsen istuessa kyydissä. Paljon kevyemmät kuin Zeniti,jollaiset meillä on myös ollut.
Timmyjen lisäksi ei muita pelejä enään tarvitse.
Brio Pony rattaat vastaavat Emmalgungan Softeja. Racet on tukevammat, järeämmät ja sisältävät kuomun. Selkänojan säätymisestä en osaa sanoa. Painoakin on 3kg enemmän.
Mutta lyhyen kokemuksen perusteella voin suositella Ponyja esikoiselle... Tosi kevyet, menee pieneen tilaan eikä maksakaan kovin paljoa. Hirmu hyvät työntää verrattuna matkiksiin. Vauvaa niihin tosin ei voi laittaa :(
Nuo Racet eivät mene lähellekään makuuasentoa (?) eli niihin ei voi pientä vauvaa laittaa. Zenitit taas menevät makuuasentoon (mutta suositus 6kk-).. Meillä on Emmaljungan Softyt ja ne varmaankin vastaavat noita Race-rattaita (ja niissä pää roikkuu nukkuessa) ja sitten on myös Scooterit, jotka eivät mene ihan makuulle, mutta niissä 2v nukkuu ihan kivasti. En tiedä oliko tästä nyt mitään apua, mutta minä valitsisin ehdottomasti noista vaihtoehdoista Zenitit.. :)