Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä voi tehdä kun apu ei auta?

Vierailija
04.04.2015 |

Ja joo joo joo joo joo joo joo, "ei pidä odottaa apua ulkopuolelta vaan auttaa itse itseään". Niin mä olen tehnyt ja onnistunutkin siinä paremmin kuin yksikään ammattiauttaja ikinä, nyt ei vaan enää onnistu, en millään pääse irti asioista.

Mä voisin olla ihan fiksu ja mukava ihminen mutta kun ei onnistu, en saa siihen mahdollisuutta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asioista et pääse irti?

Mikä ei onnistu ja miksi et saa mahdollisuutta?

Vierailija
2/13 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tarvitset ulkopuolisen, jonka kanssa tutkailla omia huolenaiheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:18"]

[/quote]

Menneisyyden virheistä, siitä että olen impulsiivinen, sairas, kaksisuuntainen, siitä että vihaan ihmisiä, siitä että olen kiusattu, siitä että en voi luottaa keneenkään. Ei onnistu eläminen enää. En saa mahdollisuutta olla parempi minä koska minua vihataan.

Vierailija
4/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että syytät muita itsesi vihaamisesta ja kiusaamisesta, on itsessään ihmisiä pois työntävä tapa. Kukaan ei halua kaveerata sellaisen kanssa, joka syyllistää muita ilkeiksi, koska kaikki haluavat tuntea itsensä hyviksi ja hyväksytyiksi. Kehitä itserakkauttasi ja opettele tykkäämään itsestäsi. Muidenkin helpompi tykätä, kun ei tarvitse koko ajan vakuutella, että ei me sua vihata tai inhota.

Vierailija
6/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:18"]

Ja joo joo joo joo joo joo joo, "ei pidä odottaa apua ulkopuolelta vaan auttaa itse itseään". 

[/quote]

Kuka näin sanoo? Ammattiapu on sitä varten, että ne ohjaa sua auttamaan itseäsi parhaalla mahdollisella tavalla. Itse ei sairauden ja vääristyneiden ajatusmallien myötä välttämättä näe kokonaiskuvaa siitä, mikä on normaalia, mahdollista, riittävää ja oikein, miten ihmisen "kuuluisi" toimia ja olla. Ulkopuolisen näkökulma on siinä mielessä korvaamatonta, vaikka itsehän se työ itsen kehittämisen kanssa pitääkin aina tehdä. 

Vierailija
7/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka torjuvat sinut, vältä heitä.   Varsinkin kliseitä jauhavat ovat vaarallisia.

Vierailija
8/13 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:06"]

Se, että syytät muita itsesi vihaamisesta ja kiusaamisesta, on itsessään ihmisiä pois työntävä tapa. Kukaan ei halua kaveerata sellaisen kanssa, joka syyllistää muita ilkeiksi, koska kaikki haluavat tuntea itsensä hyviksi ja hyväksytyiksi. Kehitä itserakkauttasi ja opettele tykkäämään itsestäsi. Muidenkin helpompi tykätä, kun ei tarvitse koko ajan vakuutella, että ei me sua vihata tai inhota.

[/quote]

En mä syyttele muita tai valittele muualla kuin täällä, mutta mua ahdistaa se että ne vihaa mua ja sen takia mulla ei oo lupaa pitää itsestäni; en siis saa mahdollisuutta olla parempi minä kun ihmiset aina arvostelee mua.

Vierailija
10/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:18"]

[/quote]

Menneisyyden virheistä, siitä että olen impulsiivinen, sairas, kaksisuuntainen, siitä että vihaan ihmisiä, siitä että olen kiusattu, siitä että en voi luottaa keneenkään. Ei onnistu eläminen enää. En saa mahdollisuutta olla parempi minä koska minua vihataan.
[/quote]

Miksi välität muiden mielipiteistä? Olet vain ja teet.

Vierailija
11/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:06"]

[/quote]

En mä syyttele muita tai valittele muualla kuin täällä, mutta mua ahdistaa se että ne vihaa mua ja sen takia mulla ei oo lupaa pitää itsestäni; en siis saa mahdollisuutta olla parempi minä kun ihmiset aina arvostelee mua.
[/quote]

Oletko joku 12-vuotias

Vierailija
12/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka voi elää tai olla tyytyväinen itseensä kun ihmiset on aina haukkumassa? Joka ainoassa työpaikassa joku on repiny totaalisesti perseensä siitä että mä en ole osannu arvon herrojen persettä nuoleskella niinkuin olis pitäny. Joten mähän olen vitun vammainen idiootti joka ei ikinä voi kelvata mihinkään.

Vierailija
13/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sua vihaa? Näkevätkö muut ne ihmiset?