Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin mies tuli vastaan Tinderissä... Pitäisittekö asian omana tietonanne?

Vierailija
04.04.2015 |

En siis ole varma, vaikka heillä olisi avoin suhde tai jotain... Toisaalta vaivaa tosi paljon mieltä. :/ 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota screen shot ja laita kaverillesi. Muuten ei usko. Sinulla on velvollisuus kertoa, jos pidät itseäsi tuon henkilön ystävänä.

Vierailija
2/5 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikee mun mielestä. Ehkä teeskentelisin etten olis nähnytkään. Tinder ei tarkoita vielä mitään, tuntuu että se on melkein yhtä arkinen kuin facebook.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tullut. Kysyin siltä kaverilta sitten baarissa että tietääkö mikä on tinder, ajattelin liittyä, ja kaveri sanoi että hänen poikakaveri liittyi kun halusi molemmat kattoo sitä appsii ja vaikutti ihan kivalta, mutta mun kaveri ei kehdannut liittyä(?) ni pakotti poikaystävän sinne tai jotain tällaista, sit olin vaan et okei aijaa.. En siis kertonut että olin nähnyt siellä, mutta voi olla joku aika perus selitys

Vierailija
4/5 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi kaverisi kanssa kiertoteitse. Kerro että näit yhden kaverisi miehen tinderissä, ole kauhistunut . Katso miten kaveri reagoi ja miten hän suhtautuisi asiaan jos hänen miehensä olisi. Jos heillä on asiasta sovittu niin varmaan kertoo.

Vierailija
5/5 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kaverilta puolihuolimattomasti, että oottekste eronnu, kun X hakee uutta seuraa Tinderissä. Seuraava lause kaverilta kertoo, missä mennään... Ja ota se screen shot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan