söin eilen 700kcal
tänään ollut aikaisesta aamusta asti hereillä ja vasta 100kcal syötynä. saatana ku heikottaa. ei mitään mielenkiintoa tehdä ruokaa saati syödä. näitä päiviä tulee pelottavan usein.
kiitos vaan voxra.
Kommentit (18)
Auttaako Voxra todella ruokahaluun negatiivisesti? Minun tarvitsisi pudottaa painoa. Voinko pyytää vain että lääkäri kirjoittaa reseptin siihen?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:24"]
Jee! Mäkin aloitin tänään voxran :)
[/quote]
jee :) itse oon syönyt 4kk 100mg ilman mitään vaikutusta, paitsi n. -15kg. tiiä nyt sitten kannattaako sitä nostaa 300mg:aan jos vaan tällain kuihdun pois. :) tsemppiä, toivottavasti sulla toimii paremmin.
ap.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:25"]Auttaako Voxra todella ruokahaluun negatiivisesti? Minun tarvitsisi pudottaa painoa. Voinko pyytää vain että lääkäri kirjoittaa reseptin siihen?
[/quote]
Paljonko sinulla on ylipainoa?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:24"]
[/quote]
jee :) itse oon syönyt 4kk 100mg ilman mitään vaikutusta, paitsi n. -15kg. tiiä nyt sitten kannattaako sitä nostaa 300mg:aan jos vaan tällain kuihdun pois. :) tsemppiä, toivottavasti sulla toimii paremmin.
ap.
[/quote]
hups, piti siis kirjoittaa 150mg eikä 100mg.
ap.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:24"]
[/quote]
ap.
[/quote]
Mulla keskivaikea masennus ja toivon että auttaisi siihen + ei pieni laihtuminen olis pahitteeks ;) onko sulla alusta asti ollut näläntunne poissa? Vai huono olo?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:25"]Auttaako Voxra todella ruokahaluun negatiivisesti? Minun tarvitsisi pudottaa painoa. Voinko pyytää vain että lääkäri kirjoittaa reseptin siihen? [/quote] Paljonko sinulla on ylipainoa?
[/quote]
noin 10kg
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:25"]
Auttaako Voxra todella ruokahaluun negatiivisesti? Minun tarvitsisi pudottaa painoa. Voinko pyytää vain että lääkäri kirjoittaa reseptin siihen?
[/quote]
varmasti ihan yksilökohtaista, nimittäin mulla on tuttu joka myös käyttänyt voxraa eikä kokenut ruokahalussa muutosta. itse tästä kyllä yllätyin kun normisti ruokahalu hyvä. ei vaan auta enää laihtua.
ap.
Oletko ap muutenkin jo hoikka tai alipainoinen? Mulle lääkäri kovasti ehdotteli kyseistä lääkettä ja olen jo valmiiksi pahasti alipainoisessa kunnossa eron aiheuttaman ahdistuksen vuoksi joten eipä kannattane harkitakaan Voxraa sitten. Tsemppiä sulle ap tilanteeseen!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:24"] Jee! Mäkin aloitin tänään voxran :) [/quote] jee :) itse oon syönyt 4kk 100mg ilman mitään vaikutusta, paitsi n. -15kg. tiiä nyt sitten kannattaako sitä nostaa 300mg:aan jos vaan tällain kuihdun pois. :) tsemppiä, toivottavasti sulla toimii paremmin. ap. [/quote] Mulla keskivaikea masennus ja toivon että auttaisi siihen + ei pieni laihtuminen olis pahitteeks ;) onko sulla alusta asti ollut näläntunne poissa? Vai huono olo?
[/quote]
näläntunne kyllä löytyy mut kiinnostus ruokaa kohtaan väheni huomattavasti jo pian alussa. siitä sit tietty seuraa huono olo ja heikotus kun ei syö. parempia päiviä mahtuu kyllä myös mukaan. mut huonoina on tosi inhottavaa syödä pakolla kun mikään ei maistu ja ihan yököttää :/
ap.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:46"]
Oletko ap muutenkin jo hoikka tai alipainoinen? Mulle lääkäri kovasti ehdotteli kyseistä lääkettä ja olen jo valmiiksi pahasti alipainoisessa kunnossa eron aiheuttaman ahdistuksen vuoksi joten eipä kannattane harkitakaan Voxraa sitten. Tsemppiä sulle ap tilanteeseen!
[/quote]
tuli tästä mieleen että kun voxraa ei suositella esim. anoreksiaa tai bulimiaa sairastavalle, onko se juuri tämän mahdollisen ruokahaluttomuuden vuoksi, hmm?
mä kiikun nyt aikalailla alipainon ja normaalipainon rajoilla eli ei alunperinkään olisi tarvinnut tuota -15kg laihtua, en kyl meinaa tällaista lääkettä jatkaa jos mitään hyötyä ei saa ja luurangoksi vaan muuttuu.
ap.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:46"]
[/quote]
tuli tästä mieleen että kun voxraa ei suositella esim. anoreksiaa tai bulimiaa sairastavalle, onko se juuri tämän mahdollisen ruokahaluttomuuden vuoksi, hmm?
mä kiikun nyt aikalailla alipainon ja normaalipainon rajoilla eli ei alunperinkään olisi tarvinnut tuota -15kg laihtua, en kyl meinaa tällaista lääkettä jatkaa jos mitään hyötyä ei saa ja luurangoksi vaan muuttuu.
ap.
Juu ei ole sitten mulle sopiva lääke varmaankaan kun en nimenomaan pysty syömään ruokahaluttomuuden ja pahoinvoinnin/vatsavaivojen takia jotka tod.näköisesti johtuvat nyt erosta.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:46"] Oletko ap muutenkin jo hoikka tai alipainoinen? Mulle lääkäri kovasti ehdotteli kyseistä lääkettä ja olen jo valmiiksi pahasti alipainoisessa kunnossa eron aiheuttaman ahdistuksen vuoksi joten eipä kannattane harkitakaan Voxraa sitten. Tsemppiä sulle ap tilanteeseen! [/quote] tuli tästä mieleen että kun voxraa ei suositella esim. anoreksiaa tai bulimiaa sairastavalle, onko se juuri tämän mahdollisen ruokahaluttomuuden vuoksi, hmm? mä kiikun nyt aikalailla alipainon ja normaalipainon rajoilla eli ei alunperinkään olisi tarvinnut tuota -15kg laihtua, en kyl meinaa tällaista lääkettä jatkaa jos mitään hyötyä ei saa ja luurangoksi vaan muuttuu. ap. Juu ei ole sitten mulle sopiva lääke varmaankaan kun en nimenomaan pysty syömään ruokahaluttomuuden ja pahoinvoinnin/vatsavaivojen takia jotka tod.näköisesti johtuvat nyt erosta.
[/quote]
tsemppiä ja voimia sinulle!
ap.
Ei kaikilla pudota painoa. Minä söin 6 kk, ainoa mikä putosi oli tukka. Taisi tulla pari lisäkiloakin. Söin pienimmällä annoksella, koska isommasta tuli olo, ettei pysty nielemään ja tukehtuu. Yöunet meni myös. Ehkä isolla annoksella olis tepsinyt. Mulla lisäsi ahdistusta vaan.
Ton takiahan Voxraa ei määrätä jos on syömishäiriötaustaa, tai jos on ollut huumeriippuvainen aiemmin
Mä söin 600. Ja poltin 500. Tänään menny 538 ja aion mennä vielä lenkille.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:25"]Auttaako Voxra todella ruokahaluun negatiivisesti? Minun tarvitsisi pudottaa painoa. Voinko pyytää vain että lääkäri kirjoittaa reseptin siihen?
[/quote]
Paljonko sinulla on ylipainoa?
[/quote]
No et saa reseptiä