Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

29.12 nightwish + hotelli ? Tänään sais vielä peruutettua

Vierailija
22.12.2021 |

Hotellin ilman lisäkuluja. Mitä kannattais tehdä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset taitaa nyt kuvitella kyseessä olevan konserttilippujen peruminen, muuten en ymmärrä näitä ”älä peru”-kommentteja. Ei kannata odotella peruutuksen kanssa ettet joudu maksamaan vaikket menekään. Saat varmasti uuden hotellihuoneen, jos keikka pidetään.

Vierailija
22/27 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset taitaa nyt kuvitella kyseessä olevan konserttilippujen peruminen, muuten en ymmärrä näitä ”älä peru”-kommentteja. Ei kannata odotella peruutuksen kanssa ettet joudu maksamaan vaikket menekään. Saat varmasti uuden hotellihuoneen, jos keikka pidetään.

Itse varasin hotellin sellaisilla ehdoilla, että saa peruttava kuluitta saapumispäivän iltaan klo 18 asti. Taisi olla vähän kalliimpi hinta noin, mutta loppupelissä halvempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse varasin hotellin sellaisilla ehdoilla, että saa peruttava kuluitta saapumispäivän iltaan klo 18 asti. Taisi olla vähän kalliimpi hinta noin, mutta loppupelissä halvempi.

Varaan hotellin aina noin, että voi perua viime hetkeen asti.

Vierailija
24/27 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaan hotellin aina noin, että voi perua viime hetkeen asti.

Samma här!

Vierailija
25/27 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/27 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konserttia ei ainakaan määräysten vuoksi ole tarpeen perua, jos sinne saadaan yleisölle istumapaikat.

En peruisi, olen köynyt keikoilla 2020 ja 2021 ahkerasti.

Joo, ei valtakunnallisten määräysten.

Mutta alueellisesti määräykset voi olla tiukempia. Juuri Pirkanmaalla koronanyrkki ehdottaa niitä tiukempia määräyksiä, joiden mukaan ihan kaikenlaiset konsertit kielletään määräajaksi. Avin vahvistusta vielä odotetaan.

Vierailija
27/27 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset