Perusterve aikuinen sairastaa koronan kotona. Miksi pitää ottaa piikki+
Ne jotka ovat halunneet rokotuksen ovat sen jo saaneet. Mistä tämä ajojahti?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ole kyse terveydestä, vaan digitaalisen seurantajärjestelmän sisäänajoa.
Siis minkä seurannan? Miten kukaan pystyisi seuraamaan esim. 4 miljoonan suomalaisen rokotetun puuhia? Ja tietysti se tähdellisin kysymys MIKSI ja ketkä seuraisi, nekö reilut miljoona rokottamatonta seuraavat rokotettuja?
Esim. olinpaikkamme pystytään kyllä seuraamaan jo pelkästään puhelimien sijainnista suurimmalta osalta. Osoiterekisteristä löytyy asuinpaikkamme.
Vierailija kirjoitti:
Koska lääk€yhtiöt tekee isoa bisnestä.
Herätkää ihmiset tähän totalirismiin, joka tapahtuu silmiemme edessä. Noustaan vastarintaan 💪
Juu, aseet kätköistä ja Säätytalolle näyttämään joukkovoima !
(Ai niin, siihen mielenosoitukseen tuli 200 ihmistä ja yksi pakotettu koira...)
Vierailija kirjoitti:
Koska tilastollisesti noin, mutta kuitenkaan et voi tietää, jos sinun kroppasi reagoigikin vakavasti ja olet heitä jotka joutuvat teholle, jopa hautuumaalle.
Tiedätkö mitä tälläiset rajoitukset pelotteluy ja syyttelyt tekevät ihmisten mielenterveydelle ja hyvinvoinnille?
Ja ne jotka joutuvat teholle ovat perusterveitä mutta ylipainoisia. Itselläni ei ole ylipainoa joten on vielä pienemmät riskir joutua hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ajojahtia, kuvittelet vaan. Rokotukset saa ottaa tai olla ottamatta. Yhteiskunta hoitaa ainakin toistaiseksi myös rokotuksesta kieltäytyneet siinä missä rokotetutkin kansalaiset.
Muita tauteja sairastaville ei sitten jääkään hoitopaikkoja. Mutta mitäpäs se huolestuttaisi rokottamattomia.
Mitä hoitopaikkoja perusterveer ihmiser vievör kun sairastavat koronan kotona?
Näköjään niitä nyt vielä on ollut riittävästi täyttämään hoitopaikat, eivät tietenkään läheskään kaikki rokottamattomatkaan sairastu vakavaan koronaan. Ehkä eivät ole pysyneet kotona. Jostainhan se tauti on haettava.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse ottaa sitä piikkiä, mutta jos sairastut, pysy kotona, etkä hakeudu hoitoon.
Tyypillinen sairaala- ja tehohoitopotilas on perusterve n. 30v ja juuri uutisoitiin, tehohoidossa kuolee n. 20% potilaista.
Tehohoidossa ei ole edes vanhuksia, koska joku 70v tai 80v ei edes kestäisi sitä.
Ylipuolet tehohoidosta on yli 60 vuotiaita... Mistö sä sun luvut heität? Ei +70 vuotiaat nyt heti kuole kun saavat koronan teholle hekin joutuvat
Rokottamattomat, muistakaa vakavan koronataudin saadessanne sairastaa se kotona. Onhan se vaan pikkuflunssa.
Jos maailman laajuisessa epidemiassa, joku ei halua rokotetta, hänen pitäisi ottaa yksityinen vakuutus ja hakeutua yksityiselle sektorille hoitoon, ettei kuormita julkista sektoria, niin kuin joku ammattilainen ehdotti.
Epidemia saadaan kuriin vain rokotteiden avulla, rajoitukset vain hidastavat koronan leviämistä ja estävät äkillistä terv.hoidon kuormittamista, mutta rajoitusten avulla se ei poistu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mun puolestani saat kuolla kotiisi. Kynhan pysyt siellä ja muumioidut.
Totta.Ja toivottavasti tauti iskee salaman nopeasti ja voimakkaasti niin että tyyppi kaatuu heti ketoon.
Sillä tavoin tuo tubotartuttaja ei aiheuta kunnon ihmisille ongalmia vaan saadaan pois päiväjärjestyksestä ja päästään nopeammin taas irti rajoituksista.
Ainut ongelma ei ole hänen rokottamattomuutensa vaan hänen yleinen vähäjärkisyytensä ja ilmeinen lukutaidottomuutensa. Muuten tietäisi, että nuori perusterve päätyy myös nykyään teholle. Sopii lukea tämänpäiväinen juttu, jossa haastateltu kahta OYKSin lääkäriä. Saman asian tosin ovat sanoneet jo monet muutkin, mutta ei näytä typerykselle menevän faktat päähän mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat, muistakaa vakavan koronataudin saadessanne sairastaa se kotona. Onhan se vaan pikkuflunssa.
Tunnen 10 rokottamatonta ihmistä jotka ovat sairastaneet koronan kotona, kukaan ei ole köynyt sairaalassa muuten kuin tekemässä tedtin.. Joten miksi tätä itsestäänselvyyttä pitää jankata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen perusterve aikuinen, mutta siitä huolimatta jouduin sairaalaan koronan vuoksi viime keväänä. Nyt on 2 rokotusta, kolmatta tuskin otan.
Mutta valtaosa selviää siitä oireettomana tai flunssanoireilla, jos itse laskeskelee että on hyvässä kunnossa ja omaa terveet elämäntavat niin minusta se ei ole riskipeliä olla ottamatta rokote.
Miksi pelkäät rokotetta? Oletko saanut lapsena MPR-rokotteen tai poliorokotteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen perusterve aikuinen, mutta siitä huolimatta jouduin sairaalaan koronan vuoksi viime keväänä. Nyt on 2 rokotusta, kolmatta tuskin otan.
Mutta valtaosa selviää siitä oireettomana tai flunssanoireilla, jos itse laskeskelee että on hyvässä kunnossa ja omaa terveet elämäntavat niin minusta se ei ole riskipeliä olla ottamatta rokote.
Sillä ei välttämättä ole mitään merkitystä oletko hyvässä kunnossa. Sytokiinimyrsky voi kovakuntoisella olla hurja ja potilas kuolee siksi. Ja toisaalta, ei ole riskipeliä sekään että ottaa rokotteen, joten miksi ei sitä silloin ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos maailman laajuisessa epidemiassa, joku ei halua rokotetta, hänen pitäisi ottaa yksityinen vakuutus ja hakeutua yksityiselle sektorille hoitoon, ettei kuormita julkista sektoria, niin kuin joku ammattilainen ehdotti.
Epidemia saadaan kuriin vain rokotteiden avulla, rajoitukset vain hidastavat koronan leviämistä ja estävät äkillistä terv.hoidon kuormittamista, mutta rajoitusten avulla se ei poistu mihinkään.
Olen valitettavasti samaa mieltä. Rokottamattomat täysi-ikäiset ja ei-kehitysvammaiset (eli aikuiset jotka vastaavat itse itsestään) voivat mennä yksityiselle hoidattamaan itsensä omalla rahallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkäät rokotetta? Oletko saanut lapsena MPR-rokotteen tai poliorokotteen?
Vastaa sinä ensin minunn kysymykseen niin minä vastaan sitten sinun kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja tehkää se HOITOTAHTO just nyt!!! Pidätte sitä aina mukananne, samoin kotona aina sängyn vieressä ja siihen osoittamassa iso nuoli, jossa lukee hoitotahto ensihoitajia varten. Samoin kerrotte kaikille kavereille ja läheisille ja pyydätte heitä viestimään sairaalaan ko paperista ja tarvittaessa toimittamaan sen sinne.
Niin saatte sitten sairastaa tautinne ja hankkia luonnollisen immuniteettine kuoleman kautta.
Moni sairastaa koronaa urheilupaikoissa, baareissa, työpaikoilla. Ihan hirveän kipeä ei voi olla, jos jaksaa bailata aamuneljään....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse ottaa sitä piikkiä, mutta jos sairastut, pysy kotona, etkä hakeudu hoitoon.
Tyypillinen sairaala- ja tehohoitopotilas on perusterve n. 30v ja juuri uutisoitiin, tehohoidossa kuolee n. 20% potilaista.
Tehohoidossa ei ole edes vanhuksia, koska joku 70v tai 80v ei edes kestäisi sitä.
Ylipuolet tehohoidosta on yli 60 vuotiaita... Mistö sä sun luvut heität? Ei +70 vuotiaat nyt heti kuole kun saavat koronan teholle hekin joutuvat
Hauras ja vanha ihminen ei kestä tehohoitoa, siinähän laitetaan potilas keinotekoiseen koomaan ja myös inhimillistä syistä, koska se on sellainen rääkki ihmiselle. Normaalisti tehohoito kestää 1-5 vrk, koronapotilaalla se on keskim. 11 vrk. siinä ei paljon ihmisestä jää mitään, kuin luukasa. Ja ihan omin silmin olen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valitettavasti samaa mieltä. Rokottamattomat täysi-ikäiset ja ei-kehitysvammaiset (eli aikuiset jotka vastaavat itse itsestään) voivat mennä yksityiselle hoidattamaan itsensä omalla rahallaan.
Käy minulle.
Perusterve rokottamaton tuttu sairasti ensin kotona ja siirtyi sitten sairaalaan teholle. Menehtyi. Vaimo ja pari pientä lasta jäivät kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa sinä ensin minunn kysymykseen niin minä vastaan sitten sinun kysymykseen.
Et kysynyt tuossa kommentissasi mitään. Totesit vain oman mielipiteesi.
Mitä hoitopaikkoja perusterveer ihmiser vievör kun sairastavat koronan kotona?