Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä yksipuolista joulumuistamista teidän puoleltanne?

Vierailija
22.12.2021 |

Milloin aiotte lopettaa ne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää. Minua ei edes häirinnyt se, että muistin yksipuoleisesti, mutta se häiritsi, että välillä tuli tunne ettei muistamisestani (eleenä) pidetä. Lopetin.

Vierailija
2/8 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, laitan eräille joka vuosi velvollisuudesta joululahjan postissa, vaikka koskaan ei ole tullut mitään takaisin, siis edes kiitosta.

Kyse siis kummilapsista. En vaan osaa lopettaa. Miksei opeteta käytöstapoja, että laittaisi vaikka tekstarilla ”kiitos”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää. Minua ei edes häirinnyt se, että muistin yksipuoleisesti, mutta se häiritsi, että välillä tuli tunne ettei muistamisestani (eleenä) pidetä. Lopetin.

Minulla on tällainen kokemus myös. Muistamiseni otettiin vastaan vinolla hymyllä, pienellä halveksunnalla. ”Jouluja.” Ymmärsin että se koettiin rasitteeksi ja annoin olla. Vähän harmi.

Vierailija
4/8 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on, ja vastineeksi tosiaan irtosi lähinnä halveksuntaa ja pilkkaa. Ymmärsin, ettei kyse ollut muistamisesta (joulukukka/viini), vaan minun persoonastani johon kohdennettiin kiusaamista lahjani halveksimisen kautta. Ihmisyys on suurimmaksi osaksi kuvottavaa.

Vierailija
5/8 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ikävä kyllä. Miehen aikamiespoika pikkuveli "tilaa ja käy meiltä hakemassa" joka  joulun alla itsetehdyt joululaatikot. Kukkaakaan ei heru  vastineeksi mokomalta ryökäleeltä vaikka kehuu niitä kuskaavansa muille. Olen ajatellut että josko laittas kettuuksissaan ruoan joukkoon jotain diureettista....

Vierailija
6/8 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, annan niille lahjat joita haluan muistaa. En muille. Lapsilta odotan kyllä kiitosta, mutta muuten en. 

Vierailija
7/8 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tapana ostaa lahja kaikille niille, joiden kanssa joulua vietin. Omat vanhemmat, appivanhemmat, miehen veljen perhe. Kaikki heistä antoi lahjan meidän lapsille.

Kukaan ei edes tajunnut kun lahjoja jaettiin, että minä jäin ilman. Nyt, kun ollaan erottu ja isäni kuoli, vietän joulun kaksin äitini kanssa.

Vierailija
8/8 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitytölle laitetaan lahjat mutta ainut miten tietää että ne on menneet perille on se että katson onko lähetys haettu postista tai matkahuollosta. Taitaa olla vastaanottopäässä viestintä liian arvokasta? Pitänee harkita seuraavaksi että laitan rahat niihin aineettomiin lahjoihin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi