Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivotko, että joku lesbo ihastuisi sinuun?

Vierailija
04.04.2015 |

Oletus: olet hetero etkä tekisi mitään, vaikka näin kävisikin. Korkeintaan muutama kaunis kyynel tyyliin "ehkä löydän sinut seuraavassa elämässä, jos kaikki on toisin".

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku toivoisi sellaisen ihmisen ihastuvan itseensä, joka ei itseä kiinnosta romanttisesti/seksuaalisesti? Minä en ainakaan tarpeettomasti halua paistatella kenenkään ihmisen ihailun kohteena, koska tiedän, että yksipuolinen ihastuminen on suunnilleen vittumaisinta ikinä. Osaan siis ajatella sen toisen henkilön tunteita.

Omasta puolestani vastaan, että riippuu lesbosta. ;)

t. bi-nainen

Vierailija
2/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en toivo. Ystävän sanat saunassa: Sä oot niin seksikäs. Syöksyin lauteilta karmit kaulassa suihkuun. Ystävä on hetero, mutta noikin sanat oli mulle liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:54"]Hyi, en toivo. Ystävän sanat saunassa: Sä oot niin seksikäs. Syöksyin lauteilta karmit kaulassa suihkuun. Ystävä on hetero, mutta noikin sanat oli mulle liikaa.
[/quote]
No eipä taida olla hetero, on jo kauan tiiraillut sua sillai :D

Vierailija
4/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:51"]

Miksi joku toivoisi sellaisen ihmisen ihastuvan itseensä, joka ei itseä kiinnosta romanttisesti/seksuaalisesti? Minä en ainakaan tarpeettomasti halua paistatella kenenkään ihmisen ihailun kohteena, koska tiedän, että yksipuolinen ihastuminen on suunnilleen vittumaisinta ikinä. Osaan siis ajatella sen toisen henkilön tunteita.

t. bi-nainen

[/quote]

No tarkoitin jotenkin fantasia-asteella. Enkä älynnyt, että noinhan se juuri on, miten sanot. Mutta siis että oishan se KIVAA, jos olisin jonkun naisenkin mielestä ihana... Anteeksi tyhmyyteni. Olen lisäksi kännissä.

Vierailija
5/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan toivoisi

Vierailija
6/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:51"]

t. bi-nainen

[/quote]

No tarkoitin jotenkin fantasia-asteella. Enkä älynnyt, että noinhan se juuri on, miten sanot. Mutta siis että oishan se KIVAA, jos olisin jonkun naisenkin mielestä ihana... Anteeksi tyhmyyteni. Olen lisäksi kännissä.
[/quote]
Ai noinkun voi hetero ajatella :) luulin että kaikki heterot suhtautuisi tuon saunojan tavalla ja juoksisi okestuksissaan karkuun :)

Vierailija
7/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei.

-Mies 29v-

Vierailija
8/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku kuuma lesbo ihastuisi minuun niin antaisin mennä. Olen bi-curious hetero, olisi hauskaa kokeilla ainakin kerran.

Vierailija
9/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä minäkään toivoisi kenellekään sitä yksipuolisen ihastumisen kamalaa kärsimystä, minkä itse olen saanut kokea ihastuneena. Mutta saisi joo ihastua siinä tapauksessa, että olisin samoissa tunnelmissa.

bi

Vierailija
10/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:16"]No jos joku kuuma lesbo ihastuisi minuun niin antaisin mennä. Olen bi-curious hetero, olisi hauskaa kokeilla ainakin kerran.
[/quote]Vaikka naisista pidänkin, en haluaisi olla jonkin wannabe-lesbon kokeilun kohde. Aika julmaa.

Vierailija
11/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa toi jos joku nainen kehuu niin juostaan karkuun.

Itse olen kyllä bi, ja aina seurustellut meisten kanssa, mutta imartelevaa se vaan olisi. Ja toivon että hyvä heteroystäväni ihastuisi minuun :D