Muistatteko vielä blondi tuli taloon sarjan?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 18:04"]Juu. Mulla on sarjan dvd-boxi :D
[/quote]
Sama täällä :)
Ei elämä, että se oli täynnä rasittavia hahmoja. Vieläkin traumat siitä kakarasta ja naapurin ämmästä varsinkin. Kidutusta.
Mä en katsonut sitä lapsena ehkä kuin pari jaksoa ja vedin nyt tässä alkuvuodesta koko sarjan putkeen. Se oli siis niin hyvä sarja. Toki toi 4:n mainitsema naapurin Margit oli vähän ärsyttävä, mut muuten kyl tykkäsin.
Muistan kuinka perheen miehet söi jääkaapissa olleet Margitin kasvorasvat :D hertsileijaa!
Voiko joku laittaa Blondi tuli taloon dvd boxin YouTubeen tai megaan ja pistä linkki tänne?
Voitko laittaa sen dvd boxin jaksot YouTubeen jos ei Youtube salli ni dallymationiin?
Mulla on sellainen muistikuva, että sarja oli suurimmaksi osaksi kuvattu sen perheen keittiössä pöydän ääressä. Jos en ihan väärin muista, niin pöytä oli pyöreä ja pinnatuolit...? Mulle on jäänyt mieleen Margitin sanomana, että aamu pitää aloittaa lasillisella vettä, että suolisto herää. Olen noudattanut tätä neuvoa siitä lähtien. 😂
En muista, mutta muistan 90-luvulta paljon leffoja missä joku tuli blondiin.
Muistan kyllä ja oli olevinaan aikoinaan hyvä ja realistinen sarja. Joskus kymmenen vuotta sitten näin pari jaksoa netistä ja oli kyllä ihan kuin amatööriteatteri olisi kuvannut videokameralla sarjan ala-asteen näytelmäkerhon kanssa yhteistyönä ja nollabudjetilla. Ja tuossa oli sentään mukana ammattinäyttelijöitäkin.
Mua taas harmitti että ne oli vähän ilkeitä sille Margitille, joka oli pohjimmiltaan ihan hyväntahtoinen.
Mulla on ollut kirjastosta lainassa DVD:t ja tullut monta kertaa katsottua alusta loppuun. Tykkään siitä, miten loppua kohden Johanna ja Margit löytää oman suuntansa ja ystävyyden elämässä. Harmi ettei minijatkosarjaa löytynyt mistään. Sanottakoon, että myös Ihmeidentekijät ja Parhaat vuodet-jatko-osa on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas harmitti että ne oli vähän ilkeitä sille Margitille, joka oli pohjimmiltaan ihan hyväntahtoinen.
Minä tunnen oikeassa elämässä yhden tuollaisen "Margitin". Päällisin puolin kaikenmaailman ihme terveysjuttuihin uskova ja kaikesta nipottava kana, mutta kun tarkemmin tuntee niin mitä lähimmäisenrakkain ja lämminsydämisin ihminen. Jos ei olisi niin paljon minua vanhempi niin koittaisin iskeä kumppanikseni.
Muistan kyllä sarjan ja olisi kiva katsoa se, Ruusun Aika tai Puhtaat Valkeat Lakanat uudelleen
Muutama ensimmäinen jakso taitaa olla YouTubessa. Juuri äskettäin löysin ja fiilistelin tätä sarjaa.
Juu. Mulla on sarjan dvd-boxi :D