Intiimialueen karvanpoisto
Täällä kun vaahdotaan posliinin puolesta niin kertokaas mammat miten hoitelette alakertanne karvojen poiston kotona? Kipuherkkänä en pysty epiloimaan ja sheivaus on niin työlästä. Onko jotain voiteita mitä saa käyttää intiimialueen karvotukselle?
Kommentit (45)
Säännöllinen kuorinta auttaa jonkin verran jottei niitä näppylöitä tule. Taidan itsekin kokeilla tuota sokerointia.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 17:43"]Keitän itse sokerointimassan nettiohjeilla, eipä maksa juuri mitään :D Sokeria, vettä ja sitruunamehua.
[/quote] mä en osannut vaikka ohjeen mukaan tein. Oli liian kuumaa kunnes kovettui kököksi :(
Mikä vittu teitä vaivaa noissa pillun karvoissa? Sänkeä, näppyä, puudutusvoidetta, sokeritahmailua ja juurineen repimistä? Ettekö te oikeesti voi nauttia naiseudesta ja seksuaalisuudesta ilman tuota? Lopputulos on punakka nypykäs pakaste broileri.
T Mies
Tosimies nussii säällä kuin säällä :)
Itellä ollu karvaton jo monta vuotta niin iho tottunut, mutta siis sheivaan. Ensin saippuoin ja pesen, sitten levitän sheivausvaahdon ja höylään. Lopuksi kuivaan, levitän intim after shave-geeliä ja kosteusvoidetta. Avot!
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 18:58"]Mikä vittu teitä vaivaa noissa pillun karvoissa? Sänkeä, näppyä, puudutusvoidetta, sokeritahmailua ja juurineen repimistä? Ettekö te oikeesti voi nauttia naiseudesta ja seksuaalisuudesta ilman tuota? Lopputulos on punakka nypykäs pakaste broileri.
T Mies
[/quote]
Onneks sulta ei kysytä, paitsi jos olet onnistunut löytämään kivuttoman keikon poistaa karvoja.
Pitäkääpä vaikka kuukauden ajan kirjaa karvojen kanssa nysväämisestä ja saatatte vaikka hämmästyä mitä kaikkea muuta siinäkin ajassa olisi voinut tehdä.
Suosittelen lämpimästi sokerointia! Itse olen kosmetologi ja teen itselleni brassin säännöllisesti. Ihanaa kun ei ole karvan karvaa ja iho on sileä :). Esimerkiksi Life-myymälöistä saa Easy sweet-merkkistä vartalosokeria. Ennen kun rupeaa tekemään niin opiskele sokerointia netin kautta, jotta osaat varmasti :) karvan kasvusuunnat yms. Täytyy ehdottomasti oppia jotta tulos on varmasti hyvä :)!
Karvanpoistolaite - http://track.healthtrader.com/track.php?c=cmlkPTE5ODgzMCZhaWQ9MjQ1ODMyN…
Oon mietiskellyt, miten te naiset kehtaatte mennä esittelemään karvasta persreikäänne jollekkin vahaajalle?
Oon mietiskelly, et miten te naiset kehtaatte esitellä karvasta persreikäänne vahauksessa?
^ Eikö se ole kuitenkin vielä nolompaa olla se vahaaja, joka tarjoaa karvaperseen siistintäpalvelua?
Tiedättekö tekeekö nuo brassivahaajat toimenpiteitä miehillekin?
Kysyn ihan mielenkiinnosta aiheeseen, en kehtaa kysellä sieltä itse. Siis tietenkin kysyn jos joku sanoo että se on mahdollista edes jossain.
Vierailija kirjoitti:
^ Eikö se ole kuitenkin vielä nolompaa olla se vahaaja, joka tarjoaa karvaperseen siistintäpalvelua?
Ja eiks idea olekin siistiä ihmisiä, eli saa puhdasta jälkeä aikaiseksi?
Turhaa naiset sheivaa ja sokeroi. Karvat on sexyä ja pesty pimpsa on hunajaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä noloa kummassakaan on? Toinen haluaa eroon karvoistaan ja toinen saa rahaa siitä että poistaa ne karvat.
Käy vahauttamassa karvat pois. Tulee silkkisen pehmeää jälkeä ja ammattilaisen tekemänä ei juurikaan satu. Ensimmäisen kerran sattuu eniten, kun karvoja tarttuu paljon kerralla vahaan.
Ikuisuuskysymys täälläkin, tummaa paksua pöheröä pimppi täynnä ja karvojen kanssa on tapeltu ihan riittämiin. Siedettävä lopputulos tulee hyvällä ladyshaverilla ja laadukkaalla moniterähöylällä. Höylätessä apuna intiimisaippua ja lopuksi hölväys vauvaöljyllä. Sileä on ainakin sen illan riennot. 😅
Täytyypä kokeilla sitäkin sitten :) eipä mene rahat hukkaan jos ei kipukynnys kestäkkään sitä sokerointia :).
oisko jollain vielä jotain hyviä vinkkejä? Esim niitten näppylöitten estämiseksi? Tai jos niitä on jo tullut miten saa mahd nopeaa parantumaan ?