Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avaisitteko oven tuntemattomalle?

Vierailija
04.04.2015 |

Avaatteko/avaisitteko yleisesti ottaen jos ette tiedä kuka on ovella? Itse en yleensä avaa, asun yksin. Tämä on kerrostalo mutta asuntooni on erillinen ovi rapun sijaan. Yleensä sovin etukäteen eli tiedän jos joku tuttu on tulossa käymään.

Tänään toinen vanhemmistani oli kuitenkin vierailulla ja tällä kertaa tuli avattua ovi. Jehovan todistajathan ne siellä tietysti oli... :D Eivät sisään sentään pyrkineet, jonkun esitteen "sain" kuitenkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näkee olohuoneesta rappusille, ja avaan kyllä jos on ihan "harmittoman näköinen". Eli joku vanhempi tyyppi keräämässä jotain keräystä tai nuohooja, palotarkastaja, postimies... Kaikille en välttämättä, mutta syy on sitten lähinnä se, ettei huvita just sillon kenenkään tuntemattoman kanssa jutella, eikä se, että pelottaisi.

Toisaalta mulla on saksanpaimenkoira, joka kulkee varjona perässä koko ajan, joten ehkä senkään takia ei niin pelota.

Vierailija
2/5 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa koskaan, jos emme miehen kanssa odota jotakuta. Jätämme vain avaamatta, simppeliä: säästyy niin jehovalaisilta, myyjiltä, mainostajilta, rosvoilta, galluppilaisilta kuin yllätysvierailtakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaisin toki.

Useimmiten jollain on oikeaa asiaa. Jehoville annan poistumiskäskyn ja konnat saisivat paljon karumman kohtelun.

Vierailija
4/5 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sanoa vainoharhaiseksi mutta itse pelkään että joku (rikollinen tms) yrittäisi pyrkiä sisään jos avaisin. Jäisin kuin jyrän alle varsinkin jos pyrkijöitä olisi enemmän kuin yksi :O

Vierailija
5/5 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa, pelkään aina että siellä on jotain humalaisia tuttuja etsimässä etkö/jatkopaikkaa. :D Tai jotain muita erilaisin keinoin päihtyneitä puolituttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme