Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoit, jos vieraat tulee ennen sinua teille kotiin

Vierailija
04.04.2015 |

Miehesi on siis kotona ja päästää vieraat sisälle tai tulee yhdessä vieriaden kanssa. Ja mies tietää että tulet vasta tiettyyn aikaan. Ja vielä niin, että olitte sopineet, että vieraat saa tulla vasta kun sinäkin olet kotona.

Mitä tuumaat?

Meillä kävi näin kiirastorstaina. Mies toi töistä tullessaan äitinsä meille. Mies tiesi, että olen vasta 17.30 kotona töistä. Sovittiin jo aamulla, että tähdätään niin, että ollaan yhtáikaa kotona.

No, mies ja äitinsä oivatkin jo 16 aikaan menneet meille. Olivat puhuneet jo kaikki kuulumiset ja anoppi asettunut taloksi. Kun itse tulin kotiin 17.30 kuulin tämän. Oli ihan tunne, että minä olen se vieras, kun avasin oven ja nuo keskutelivat ja naureskelivat keskenään. Ja mun koti kuitenkin!

Suutuin miehelle. Mies ei ymmärrä.

Eilinen  päivä tätä on sitten selvitetty. Mies ei ymmärrä miksi olen suuttunut ja hän on suuttunut kun minä olen suuttunut..........

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sopivat tarkoituksella että tulee ennen sua teille että saa jutella hetken ilman että vahdit joka sanaa!
Pimee akka oot!

Vierailija
42/52 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä olisit halunnut miehesi tekevän tuossa tilanteessa? Hänen ei olisi pitänyt päästää äitiään sisälle, vaan olisi pitänyt sanoa, että pitää odottaa kunnes sinä tulet kotiin? Niinkö? Vastaathan, tää on aika oleellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Kuinka mustasukkainen sä oot naisista noin yleensä, jos suhtautuminen on tuollaista miehen äitiin?

Vierailija
44/52 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:41"]

Läheisempi suhde kuin sinulla omien vanhempiesi kanssa on "mystistä"??? Mietis nyt hiukan.

Eikö miehesi kunnioita toivettasi, että vain sinä kerrot anopille sun ja vanhempiesi asioista?

Kuinka usein anoppi käy? Ei kai se nyt haittaa jos on joskus vähän kolmantena pyöränä? Vai oletko vähän omistushaluinen? Voiko olla että tekivät sen tahallaan että saivat keskustella kahdestaan? Sekin ihan normaalia.

[/quote]

Ai, sulle on ihan normaalia olla avioliitossasi kolmas pyörä? Tai kotonasi ylimääräinen?

Huh huh
[/quote]

no huhhuh... oot sairas!

Vierailija
45/52 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne AP on hävinnyt? Me halutaan tietää,että minne se miehen äiti olisi pitänyt laittaa odottamaan siksi aikaa,että sä tulet kotiin?

Vierailija
46/52 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:22"]Minne AP on hävinnyt? Me halutaan tietää,että minne se miehen äiti olisi pitänyt laittaa odottamaan siksi aikaa,että sä tulet kotiin?
[/quote]

Ehkäpä AP:n mielestä anopin olisi pitänyt mennä yksin autoon istumaan. Mies olisi mennyt kotiin ja soittanut välittömästi AP:lle tilanteesta. AP olisi sitten oitis kiiruhtanut (ärtyneenä suunnitelman muutoksesta) kotiin vahtimaan miehensä ja hänen äitinsä puheita.

Musta tuntuu, että olisi mies toiminut miten vain, oli hänellä totisesti edessä pitkäperjantai...

Vierailija
47/52 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:19"]

Siis mitä?! Kyllä mua kans ottais aivoon ap:n tilalla! Kyllä mä haluan olla kotona kaikki valmiina ennenkuin vieraat tulee. Vihaan esimerkiksi niitä vieraita, jotka laukkaa paikalle tunnin etuajassa.... luoja, mitä ääliöitä. Ja kyllä, myös sukulaiset ovat vieraita.

[/quote]

Nyt oli sen verran raju purkaus, että joko olet ap itse tai muu trolli, joka haluaa lyödä lisää löylyä kiukaalle :D.

Vierailija
48/52 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap...?

Vierailija
49/52 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP? Joko siellä ollaan lepytty?

Vierailija
50/52 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäsin, jos olisi vaikka pitänyt vielä siivota ennen vieraita. Muuten en.

Vierailija
51/52 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille saa sekä minun että miehen vanhemmat tulla sisälle saakka, vaikkei kumpikaan meistä olisi kotona. Heillä siis omat avaimet meille. Kuulostaa siis sikäli minun korviini hyvin oudolta tuollainen.

Mutta kun en tiedä, millaiset välit aloittajalla ylipäänsä on perheen ulkopuolisiin ihmisiin... Minä en siedä yhtään, Jos meillä on kotona joku vähänkin vieraampi ihminen ennen minua. Ei haittaa yhtään ketä mieheni kestitsee minun poissaollessa, mutta en pidä tilanteesta, jossa minä tulen kotiin vieraiden jo ollessa siellä. Huom vieraiden, heihin eivät kaikkein läheisimmät sukulaiset tai ystävät kuulu. Minä tiedostan oikein hyvin tämän johtuvan siitä, etten ole se kaikkein sosiaalisin ihminen. Teen työtä ihmisten parissa enkä jaksa enää työvuoron päälle minkäänlaista smalltalkia tai muuta hölynpölyä.

Ap tosin kuulostaa lähinnä miestään kyttäävältä ja hieman vainoharhaiselta. Tai trollilta. Äidin ja pojan suhteessa jotain mystistä? Yleensä läheisen ihmissuhteen tunnistaa siitä, että siihen sisältyy muutakin kuin kaikkien silmille näkyy.

Vierailija
52/52 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua olisi silloin jos mies ei olisi päästänyt äitiään sisälle klo16 vaan olisi käskenyt äidin odottaa pihalla siihen asti kun AP tulee klo17.30.  Silloin olisin vetänyt herneet nenään miehen käytöksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan