Jos tähtäisi vauvaa joulukuulla syntyväksi niin milloin pitäisi tärpätä?
Mulla ei edes menkkoja vieläkään, imetän vielä kerran päivässä 1-vuotiasta =) Mitäs jos ne enää koskaan alakaan...? Tuntuu että en ole hedelmällinen ilman kuukautisia, vai onko näin?
Kommentit (10)
Tietysti raskaaksi voi tulla ilman menkkojakin (?), näin olen ymmärtänyt, mutta tuntuu kuitenkin että olisiko se mahdollista...?!
ap
Eikö ole tärkeintä, että saa lapsen?
mutta, ilman irronnutta munasolua ei raskaus oikein onnistu.
Mutta todellakaan ei ole mitään merkitystä sillä mihin vuodenaikaan vauva syntyisi. Olisi meidän perheen 3. lapsi. Ehkäpä ehkäisyn voisi jättää pois helmi-maaliskuulla ja sitten katsoa milloin tärppää, jos (toivottavasti) tärppää.
ap
ja voin kertoa että joulukuussa syntyneen elo ei ole kivaa ennenkuin täyttää 21v, aina on nuorin ja kaverit saavat kaiken aina ennen.
ennen kun sillä ei sitten oo enää väliä.. mutta teininä ihan paska aika.. nim. syytin omia vanhempiani tästä teininä :D
Itse en liikkunut kamalasti missään ravintola-ryyppyporukoissa tuohon aikaan, mutta siinä vaiheessa korpesi kun abiristeilyllä olit 17v etkä päässyt ravintolaan tai pääsit jos pääsit. Sama sitten kirjoitusten jälkeen niin yo-juhlissa ei päässyt mukana sellaisiin paikkoihin joihin ikäraja oli 19v jne. Lähdinpä sitten ajoissa kotiin.
Eniten mua on ärsyttänyt se kun nimipäivät on kesällä ja synttärit jouluna niin milloinkaan ei oikein voinut pitää " lastenkutsuja" .
t. 25.12.19?? syntynyt... ja jonka lapsi on myös syntynyt joulukuussa (sekä puoli sukua ;)
Lähipiirissäsi ei taida olla lapsettomuudesta kärsiviä ihmisiä. Jos olisi, keskittyisit olennaisempaan.
Ole onnellinen että saat lapsia.
jos syntyy laskettuna aikana