Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Harmittaako vaimon raskauden pilaama kroppa?

Vierailija
03.04.2015 |

Harmittaako kun vaimon kroppa ei ole (eikä koskaan tule olemaan) enää entisensä raskauden jälkeen? Rinnat, vatsa ja alapää pilalla?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikään nainen ei ole kropaltaan entisensä raskauden jälkeen

Vierailija
22/36 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:24"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:21"]

Ei raskaus pilaa yleensä kroppaa, vain ääritapauksissa mm.alapää voi vaurioitua pysyvästi tai esim.vatsaan voi tulla pysyvät raskausarvet. Kropan voi pilata itse syömällä liikaa huonoa ravintoa ja liikkumattomuudella. Joillain naisilla tosin saattaa mm.tulla liikaa kiloja raskauden aikana esim.vaikean raskauden vuoksi, ikinä ei voi tietää todellista tilannetta kysymättä. Lantionpohjalihaksiakin voi treenata ennen ja jälkeen raskauden. Raskauden vuoksijos naiseni kroppa menee "pilalle" niin ei todellakaa haittaa! Jos menee välinpitämättömyyden vuoksi niin mahdollisesti saattaisi haitata.

[/quote]

Kyllä pysyvät raskausarvet ovat ihan tavallisia. Ei kyse ole mistään ääritapauksista. Välilihojakin leikataan aika usein. Virtsaamis- ja ulostusongelmat ovat mahdollisia. Turha nyt kaunistella asiaa.
[/quote]
No eikä ole. Minulla 3 lasta eikä raskausarpia. Tiedän monta muutakin synnyttänyttä joilla ei ole. Vatsa on timmi, ei roikkuvaa nahkaa tms. Toki se on treeniä vaatinut joka raskauden jälkeen. Virtsaamisongelmia useilla vain heti synnytyksen jälkeen jotka kyllä korjaantuvat jumpalla. Ulostusongelmatkin ovat sitä ummetusta joka tavallista synnytyksen jälkeen. Hyvin harvalla mitään ulostus tai virtsainkontinenssia synnyttäminen kuitenkaan aiheuttaa.
[/quote]
Itse tunnen montakin synnyttänyttä joilla on raskausarpia, joten on ihan tavallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nukkumaan lapset.

Vierailija
24/36 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:07"]

yksikään nainen ei ole kropaltaan entisensä raskauden jälkeen

[/quote]

Eikä kuulukaan olla. Biologisestihan naisen tehtävä on tehdä lapsia, ja naisen kroppa kypsyy normaaliksi vasta kun tekee ensimmäisen lapsen, varmasti jää raskausarpia, ja iho voi muutenkin jäädä löysäksi, esim. tissit, varsinkin jos imettää pitkään. Omituista että nykyään pidetään synnyttämätöntä normaalina olotilana. Alapäähän taas synnyttäminen ei todellakaan vaikuta niinkuin tällä palstallakin koko ajan puhutaan, se alapää on myös tarkoituksella sellainen että se kestää yleensä normaalit synnytykset, eikä siitä mihinkään leviä. Suurimmaksi osaksi se alapään löystyminen on vain ihmisen korvien välistä kuvitelmaa, se ei mahdu järkeen että se alapää voi palautua sen jälkeen kun iso lapsi on sieltä pienestä reijästä ulos tullut. Naisen kroppa on hieno vehje jolla tehdään lapsia, sitä pitää arvostaa, ilman sitä meitä ei olisi.

Vierailija
25/36 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin palauduin synnytyksestä hyvin? teräsvatsa eikä yhtään raskausarpia, silarit olinjo joten tissit ei mennyt miksikään, näyttää jopa luonnollisemmilta mutta edelleen kiinteiltä ja hyviltä, alapää ei pilaantunut myöskään, ei repeämiä eikä suurua ulkonäöllisiä muutoksia ja väljyydestä nyt osaa mitään kummempaa sanoa koska miehelläni on keskivertoa suurempi ja paksumpi penis, edelleen tarvii liukkaria ja varovaisen aloituksen ja mies laukeaa yhtä nooeasti kuin ennenkin eli en varmaan mikään messuhalli ole :P life is fair?

Vierailija
26/36 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:07"]yksikään nainen ei ole kropaltaan entisensä raskauden jälkeen

[/quote]

Minä olen. Pääkoppa sen sijaan on kärsinyt merkittäviä vaurioita...

Vierailija
27/36 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, mutta ei harmita onneks!

Vierailija
28/36 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiysneuvolan terveydenhoitajana kommentoin sen verran, että on harvinaista että kroppa menisi "pilalle". Suurin osa toipuu synnytyksestä kuitenkin hyvin, ja melko nopeasti. Ylipaino sinänsä on toki asia erikseen, mutta itse raskaus tai synnytys ei lihota, päinvastoin, monet ylipainoiset asiakkaani ovat hoikistuneet raskausaikana, kun ovat alkaneet syödä terveellisesti ja miettiä terveellisiä elintapoja liikuntaharrastuksineen. Ja kuitenkin, miehen panos lisääntymiseen on joka tapauksessa pelkkä siemensyöksy, joten pidän todella alhaisena miehiltä edes pohtia tälläisiä kroppien pilaantumisia.

Vierailija
29/36 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin pilalla? Haluatko vastauksia, että joo kyllä itkettää byääääähhh.
Vaimoni ei ole pilalla mistään kohtaa.

Vierailija
30/36 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on taas innostunut urheilemaan ja timmimmässä kunnossa kuin minä. Tietty peba ja tissit ei oo enää yhtä kiinteät kuin kakskymppisenä, mutta menee ehdottomasti nuoruuden kategoriaani "panisin". Ja niinhän mä teenkin. M40.

Vierailija
31/36 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mennyt pilalle. Tissit hieman suuremmat kuin ennen lapsia, mutta eivät mitkään riipparit. Edelleen hyvännäköinen nainen.

Vierailija
32/36 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onmuuten helvetin hyviä kroppia synnyttäneilläkin, eikä kaikista edes tajua että on edes synnyttänyt ellei lapsestaan kerro. Löysää pillua ei vastaan ole tullut ja pahimmillaan on ollut jonkin verran löysää nahkaa vatsassa ja roikkuvat tissit ja ehkä haaleita arpia, eikä sekään ole menoa haitannut. Melkosia milffejä kyllä löytyy ja paljon!

Vierailija
33/36 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai sellai mies rupee lapsia väsäänkään jos ainoa asia mitä miettii onkin vaimon "pilalle" menevä vartalo? ei kuulosta kummoiseltakaan isäainekselta...

Vierailija
34/36 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:50"]

Harmittaako kun vaimon kroppa ei ole (eikä koskaan tule olemaan) enää entisensä raskauden jälkeen? Rinnat, vatsa ja alapää pilalla?

[/quote]

Ei haittaa. Seksiä varten on rakastaja ja vaatteet peittää vaimon kropan.

Vierailija
35/36 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin masentaa saamani huonot geenit. Toiset vaan on paremman näköisiä synnyttäneinäkin kuin toiset joilla ei ole edes lapsia. Näillä vaan on mentävä. Rinnat on nyt reilun 1,5 vuoden imetyksen jälkeen 75D tai E -kokoa, mutta kyllä siellä nykyisin kynä pysyy alla :(

Vierailija
36/36 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haitannut mutta muijaa harmitti. Tissit jäi pysyvästi roikkuviksi ja oli ainoa pysyvä muutos. Ei auttanut vaikka kuinka sanoin ettei mua haittaa. Sille itselle se oli murhe. Kun lopulta kyllästyin kuuntelemaan valitusta ja sanoin että ota silikoonit jos noin vaivaa niin sekään ei passannut.

Kaikki raskauskilot laihdutti aika nopeasti ja värkki oli hyvä ennen ja jälkeen. Tissien koko vaihteli niin rajusti etten uskoisi jos en olisi itse nähnyt. Alunperin aika pienet terhakat paisui raskaana ihan helvetin isoiksi. Sitten kun pienenivät jäivät roikkuviksi. Se olikin syy miksi sitä vitutti omat tissit. Ymmärrän mutta en voi asialle mitään kun sanat ei auta.