Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä vaan on palmurasvaa Wiener Nougat’ssa!

Vierailija
21.12.2021 |

Rautatieaseman K-Supermarket, iso kasa Wienwrnougat’a ja siinä takana lukee palmuöljy (vai oliko se -rasva).

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedätystä. Olisivatko jotain jämäeriä vanhoista suklaista. Hyi.

Vierailija
2/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin että Fazer tapansa mukaan dumppaa palmuöljyvarastot tyhjäksi ja muodon vuoksi valmistetaan muutama rasia jossa sitä ei ole Stockmannilla myytäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää mistä lähtien palmurasva on poistettu tehtaalla?

Kyllä keskustan isossa kaupassa suklaata myydään.

Vierailija
4/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSTAKAA PANDAA, EI OLE PALMUÖLJYÄ. Itse siirryin Pandan suklaiden ostajaksi. En osta enää Fazeria pitäköön palmuöljynsä.

Vierailija
5/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kertoneet käyttävänsä vanhatkin pakkaukset, mutta sisältö on uutta. Mä katsoin yhdessä kaupassa, että myynnissä oli sekä uusia että vanhoja pakkauksia.

Vierailija
6/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan on? Perusselityshän näissä on ollut että ympäristöystävällisinä käyttävät vaan vanhat rasiat loppuun, mutta sisältö on uutta ja öljytöntä.

Mä oon vaan tuota miettinyt, että onko tuokaan sitten ok. Nehän olis tuossa tapauksessa virheellisiä nuo pakkausmerkinnät.

Vierailija
7/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Brunberg käyttää kaakaovoita, suosikaa siis sitä.

Vierailija
8/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiener nougat on elegantti klassikko, joka on säilyttänyt suosionsa vuodesta 1904 asti. Tyylikkään hopeaisen kääreen alta paljastuu pehmeä, suussa sulava mantelinougatkovehti. Mikä parasta, Wiener nougat’n valmistuksessa on käytetty 100 % vastuullisesti tuotettua kaakaota. Se sopii myös vegaaneille. Wiener nougat on talvikauden hurmaava herkku ja täydellinen tarjottava hienoimmissakin juhlissa.

Ainesosat

Mantelit (41%), sokeri, kaakaovoi, kaakaomassa, aromi (vanilliini). Saattaa sisältää hasselpähkinää.

https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/2169/wiener-nougat-210g…

Vierailija
9/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan on? Perusselityshän näissä on ollut että ympäristöystävällisinä käyttävät vaan vanhat rasiat loppuun, mutta sisältö on uutta ja öljytöntä.

Mä oon vaan tuota miettinyt, että onko tuokaan sitten ok. Nehän olis tuossa tapauksessa virheellisiä nuo pakkausmerkinnät.

On se ainakin lain mukaan ok.

Vierailija
10/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne vaihtaa palmuöljyn rypsiöljyyn joka on vielä pahempaa terveydelle.

Vierailija
11/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa. Käyttävät varastosta vanhat pakkaukset loppuun, jossa myös vanha ainesosaluettelo. Itse tuote ei sisällä enää palmuöljyä.

Vierailija
12/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ainakin lain mukaan ok.

Sitten on ok jos tarroittavat päälle uudella koostumuksella. 

Vierailija
13/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten otin kyläpaikassa yhden wienerniugatin. Maistui ihan kynttilältä.

Vierailija
14/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Juulia-karkki syntiä ? Entä Pandan marmeladisydämet 125 grammaa ?

Vierailija
15/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät että kaakao on kakista epäeettisin ja epäekologisin tuote? Vesijalanjälki voittaa mennen tulle muut. Lapsiorjia ja luonnon tuhoamista. Palmuöljyä käytetään polttoaineena ja siksi sitä tuotetaan paljon. Suhteessasen kasvatus on paljon ekologisempaa ja eettisempää kuin kaakaon.

Vierailija
16/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten otin kyläpaikassa yhden wienerniugatin. Maistui ihan kynttilältä.

Hyvin kuvailtu! Juuri sellainen efekti tuli.

Vierailija
17/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer muuttaa suosikkikonvehtiensa reseptiä jouluksi 2021.

Makeisyhtiö Fazer poistaa suosituista Wiener nougat -konvehdeista palmuöljyn ja korvaa sen kaakaovoilla. Fazerin mukaan Wiener nougat -resepti muuttuu jouluksi 2021.

Vierailija
18/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät että kaakao on kakista epäeettisin ja epäekologisin tuote? Vesijalanjälki voittaa mennen tulle muut. Lapsiorjia ja luonnon tuhoamista. Palmuöljyä käytetään polttoaineena ja siksi sitä tuotetaan paljon. Suhteessasen kasvatus on paljon ekologisempaa ja eettisempää kuin kaakaon.

En välitä hevon humppaakaan mistä ja miten kaakaovoi tuotetaan.

Ei voisi syödä mitään. Te ajatte lapset ja nuoret mielisairaiksi noilla ahdistus-jutuillanne.

Ei ihme, että vihreiden kannatus laskee.

Vierailija
19/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa. Käyttävät varastosta vanhat pakkaukset loppuun, jossa myös vanha ainesosaluettelo. Itse tuote ei sisällä enää palmuöljyä.

Höpöhöpö, älkää uskoko. Tuollainen olisi laitonta. Jo pelkästään allergiatietojen vuoksi joutuisi kuseeseen siitä.

Vierailija
20/66 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin syksyllä ja niissä kaikissa oli palmuöljyä. Onkohan nyt Brunbergin poistanut palmuöljyn?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän