Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö exälle pahat?

Vierailija
03.04.2015 |

Eli ex-mies on halunnut mut takasin jo pitkän ajan. Itse en ole lämmennyt yhtään, olemme yhteyksissä, koska meillä on lapsi. Exä kertoi kaveristaan, jolla on ongelmia elämässään. Mm. Itsetuhoisia ajatuksia, masennusta yms. Kuunneltuani jonkin aikaa halusin yrittää auttaa. Tapasimme ja juttelimme vaikka mitä. Meillä oli paljon yhteistä, ja hänkin oli kokenut paljon elämässään. Exäni elämässä ei ole juurikaan ollut vastoinkäymisiä, paitsi perheen rikkoutuminen. Osaatte jo varmasti aavistaa, rakastuimme exäni kaverin kanssa. Olemme jo pelehtineet exän tietämättä. Exä on vaan iloissaan kun kaverinsa on muuttunut ihan täysin. Mielestäni pahemmin teki miesystäväni, sentään hänen paras ystävänsä. Olisi kuitenkin hyvä etteivät olisi kavereita. Kun totuus tulee ilmi Se taitaa olla väistämätöntä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:01"]

Edestä löytää minkä taakseen jättää. Turhaa enää myöhemmin parkua paskat housussa.

[/quote]

Siis mitkä paskat? Voitko täsmentää? Millälailla asia voi haitata aloittajaa ikinä?

Vierailija
22/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, jos siltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:52"]Tyypillinen juttu "minä pelastan sinut"

Siksi naiset kirjoittaa rikollisillekin kun tahtovat hoivata ja pelastaa ja korjata ja ja ja
[/quote] itseasiassa en erityisemmin pidä masentuneita ihmisiä puoleensavetävinä, en koskaan ottaisi rikollista miestä. En ole pelastanut koskaan ketään, en millään tasolla. Tykkään vaan jutella ihmisten kanssa. T.ap

Vierailija
24/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:02"]Ja sitäpaitsi, luin aloitukseni ja siinä nimenomaan luki, että exä haikaillut perääni jo pitkän aikaa. Joten erostamme ei voi olla kovin lyhyt aika. Lukekaa aloitukset siis tarkemmin. T.ap
[/quote]

Pitemmän aikaa ei ole yleensä 10v eli opettele kirjoittamaan jos panemiselta kerkiät

Vierailija
25/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:01"]

Edestä löytää minkä taakseen jättää. Turhaa enää myöhemmin parkua paskat housussa.

[/quote]

Siis mitkä paskat? Voitko täsmentää? Millälailla asia voi haitata aloittajaa ikinä?
[/quote] olisin itsekin kiinnostunut tästä. T.ap

Vierailija
26/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sompanssilauman joukkoraiskaama teki itsemurhan:

http://www.flashback.org/t2518318p172

Vierailija
27/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuraa saanut ap niskaansa täällä. Mielestäni turhaan, älä pahoita mieltäsi näistä.

Vierailija
28/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:08"]

Aika kuraa saanut ap niskaansa täällä. Mielestäni turhaan, älä pahoita mieltäsi näistä.

[/quote]

Niinpä, en ymmärrä yhtään edes miksi, mutta eipä ole kukaan vaivautunut perustelemaankaan. Eli kai se on taas sitä, että suhtaudutaan niin, kuin oltaisiin ITSE exän housuissa, eli minun jälkeeni exäni ei saa enää saada ystäviini lukeutuvia ihmisiä, koska siitä päätän the minä. 

Vierailija
29/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:08"]Aika kuraa saanut ap niskaansa täällä. Mielestäni turhaan, älä pahoita mieltäsi näistä.
[/quote] En tietenkään pahoita. Hieman ihmettelen näin jyrkkää suhtautumista. Olen tehnyt exälleselväksi, etten ole yhtään kiinnostunut hänestä. Voimme toki jatkaa exältä salaa tapailua. Mielestäni asia pitäisi kertoa mahdollisimman pian. On kuitenkin mahdollisuus, että mies ystäväni saa pataan. Exäni on suuttuessaan, varsinkin humalassa hieman aggressiivinen. Mustasukkaisena erityisen. T.ap

Vierailija
30/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:08"]

[/quote]

Niinpä, en ymmärrä yhtään edes miksi, mutta eipä ole kukaan vaivautunut perustelemaankaan. Eli kai se on taas sitä, että suhtaudutaan niin, kuin oltaisiin ITSE exän housuissa, eli minun jälkeeni exäni ei saa enää saada ystäviini lukeutuvia ihmisiä, koska siitä päätän the minä. 
[/quote] näinhän Se varmasti onkin. Tässä ei muuten olisi ongelmaa, jos exäni ei edelleen haluaisi minua. Voiko päätellä, että monella vastaajalla on edelleen tunteita exää kohtaan. T.ap

Vierailija
31/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:08"]Aika kuraa saanut ap niskaansa täällä. Mielestäni turhaan, älä pahoita mieltäsi näistä. [/quote] En tietenkään pahoita. Hieman ihmettelen näin jyrkkää suhtautumista. Olen tehnyt exälleselväksi, etten ole yhtään kiinnostunut hänestä. Voimme toki jatkaa exältä salaa tapailua. Mielestäni asia pitäisi kertoa mahdollisimman pian. On kuitenkin mahdollisuus, että mies ystäväni saa pataan. Exäni on suuttuessaan, varsinkin humalassa hieman aggressiivinen. Mustasukkaisena erityisen. T.ap

[/quote]

No se taas ei kuulosta erityisen houkuttelevalta jutulta. 

Vierailija
32/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:08"] Aika kuraa saanut ap niskaansa täällä. Mielestäni turhaan, älä pahoita mieltäsi näistä. [/quote] Niinpä, en ymmärrä yhtään edes miksi, mutta eipä ole kukaan vaivautunut perustelemaankaan. Eli kai se on taas sitä, että suhtaudutaan niin, kuin oltaisiin ITSE exän housuissa, eli minun jälkeeni exäni ei saa enää saada ystäviini lukeutuvia ihmisiä, koska siitä päätän the minä.  [/quote] näinhän Se varmasti onkin. Tässä ei muuten olisi ongelmaa, jos exäni ei edelleen haluaisi minua. Voiko päätellä, että monella vastaajalla on edelleen tunteita exää kohtaan. T.ap

[/quote]

Kyllä, juuri näin.

Vierailija
33/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:08"]Aika kuraa saanut ap niskaansa täällä. Mielestäni turhaan, älä pahoita mieltäsi näistä. [/quote] En tietenkään pahoita. Hieman ihmettelen näin jyrkkää suhtautumista. Olen tehnyt exälleselväksi, etten ole yhtään kiinnostunut hänestä. Voimme toki jatkaa exältä salaa tapailua. Mielestäni asia pitäisi kertoa mahdollisimman pian. On kuitenkin mahdollisuus, että mies ystäväni saa pataan. Exäni on suuttuessaan, varsinkin humalassa hieman aggressiivinen. Mustasukkaisena erityisen. T.ap

Teit kuinka vaan, niin hyvä että olet päässyt aikanaan eroon mustasukkaisesta suhteesta, se kun tuppaa vaan pahenemaan ajan myötä, kokemusta on meinaan mullakin.

Toisaalta sääli että hallitsee elämääsi vielä noinkin pitkän ajan jälkeen.

[/quote]

Vierailija
34/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:02"]Ja sitäpaitsi, luin aloitukseni ja siinä nimenomaan luki, että exä haikaillut perääni jo pitkän aikaa. Joten erostamme ei voi olla kovin lyhyt aika. Lukekaa aloitukset siis tarkemmin. T.ap
[/quote]

Pitemmän aikaa ei ole yleensä 10v eli opettele kirjoittamaan jos panemiselta kerkiät
[/quote] kiitos, sait mut viestilläs hymyilemään, lähes nauramaan. Me ei varsinaisesti olla vielä pantu, siis yhdyntää ei. T.ap

Vierailija
35/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:22"]

Teit kuinka vaan, niin hyvä että olet päässyt aikanaan eroon mustasukkaisesta suhteesta, se kun tuppaa vaan pahenemaan ajan myötä, kokemusta on meinaan mullakin.

Toisaalta sääli että hallitsee elämääsi vielä noinkin pitkän ajan jälkeen.

[/quote]
[/quote] En voisi ottaa exää takaisin, hän alkoi jo olemaan agre mua kohtaan ja oli erittäin mustasukkainen. Olin pitkään ahdistunut ku piti olla yhteyksissä lapsen takia. Lisäksi kun vielä tunteita hänellä, eikä pidä omana tietonaan. No nyt sitten jotain hyvää tapahtui hänen ansiostaan, hän Se sai meidät juttelemaan. Ihme kyllä, mutta luultavasti teki sen saadakseen mut lähemmäs elämäänsä. Mutta tätä hän ei ehkä kuitenkaan arvannut, vaikka mustis onkin. Tai ehkä halusi ottaa riskin. T. Ap

Vierailija
36/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:22"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:08"]Aika kuraa saanut ap niskaansa täällä. Mielestäni turhaan, älä pahoita mieltäsi näistä. [/quote] En tietenkään pahoita. Hieman ihmettelen näin jyrkkää suhtautumista. Olen tehnyt exälleselväksi, etten ole yhtään kiinnostunut hänestä. Voimme toki jatkaa exältä salaa tapailua. Mielestäni asia pitäisi kertoa mahdollisimman pian. On kuitenkin mahdollisuus, että mies ystäväni saa pataan. Exäni on suuttuessaan, varsinkin humalassa hieman aggressiivinen.Mustasukkaisena erityisen. T.ap   Teit kuinka vaan, niin hyvä että olet päässyt aikanaan eroon mustasukkaisesta suhteesta, se kun tuppaa vaan pahenemaan ajan myötä, kokemusta on meinaan mullakin. Toisaalta sääli että hallitsee elämääsi vielä noinkin pitkän ajan jälkeen. [/quote] [/quote] En voisi ottaa exää takaisin, hän alkoi jo olemaan agre mua kohtaan ja oli erittäin mustasukkainen. Olin pitkään ahdistunut ku piti olla yhteyksissä lapsen takia. Lisäksi kun vielä tunteita hänellä, eikä pidä omana tietonaan. No nyt sitten jotain hyvää tapahtui hänen ansiostaan, hän Se sai meidät juttelemaan. Ihme kyllä, mutta luultavasti teki sen saadakseen mut lähemmäs elämäänsä. Mutta tätä hän ei ehkä kuitenkaan arvannut, vaikka mustis onkin. Tai ehkä halusi ottaa riskin. T. Ap

[/quote]

Kyllä sun täytys päästä eroon siittä että exäs hallitsee elämääsi vieläkin noin, tiedän et tää on aika turhaa löpinää kun en osaa neuvoa kuinka se onnistuisi.

Itselläni oli helpompaa kun mustis ex löysi uuden, mut ymmärän kyllä tilantees hyvin.

Vierailija
37/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:22"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:08"]Aika kuraa saanut ap niskaansa täällä. Mielestäni turhaan, älä pahoita mieltäsi näistä. [/quote] En tietenkään pahoita. Hieman ihmettelen näin jyrkkää suhtautumista. Olen tehnyt exälleselväksi, etten ole yhtään kiinnostunut hänestä. Voimme toki jatkaa exältä salaa tapailua. Mielestäni asia pitäisi kertoa mahdollisimman pian. On kuitenkin mahdollisuus, että mies ystäväni saa pataan. Exäni on suuttuessaan, varsinkin humalassa hieman aggressiivinen.Mustasukkaisena erityisen. T.ap   Teit kuinka vaan, niin hyvä että olet päässyt aikanaan eroon mustasukkaisesta suhteesta, se kun tuppaa vaan pahenemaan ajan myötä, kokemusta on meinaan mullakin. Toisaalta sääli että hallitsee elämääsi vielä noinkin pitkän ajan jälkeen. [/quote] [/quote] En voisi ottaa exää takaisin, hän alkoi jo olemaan agre mua kohtaan ja oli erittäin mustasukkainen. Olin pitkään ahdistunut ku piti olla yhteyksissä lapsen takia. Lisäksi kun vielä tunteita hänellä, eikä pidä omana tietonaan. No nyt sitten jotain hyvää tapahtui hänen ansiostaan, hän Se sai meidät juttelemaan. Ihme kyllä, mutta luultavasti teki sen saadakseen mut lähemmäs elämäänsä. Mutta tätä hän ei ehkä kuitenkaan arvannut, vaikka mustis onkin. Tai ehkä halusi ottaa riskin. T. Ap

[/quote]

Kyllä sun täytys päästä eroon siittä että exäs hallitsee elämääsi vieläkin noin, tiedän et tää on aika turhaa löpinää kun en osaa neuvoa kuinka se onnistuisi.

Itselläni oli helpompaa kun mustis ex löysi uuden, mut ymmärän kyllä tilantees hyvin.
[/quote] voi kun toivoisin, että exä löytäis naisen itselleen. Ahdistaa kun toinen niin haluaa ja toivoo perheen yhteen, mutta en voi sitä hänelle antaa kyllä. Luulisi, että tässä ajassa jo ymmärtäisi, ettei niin tule käymään. Missään vaiheessa, en ole antanut edes pienintä toivon kipinää. T.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi