Kiitos ääliönaapuri, kun sijoitit imurointisi ihan käsittämättömään aikaan
Meillä oltiin yhdeksältä painumassa yöpuvulle, kun alkaa kuulumaan hummmmmmmmm hummmmmmmm eli naapuri riehuu imurin kanssa.
Etkö voi siivota päivällä, kuten normaalit ihmiset? Pesukonekin sillä tuntuu mökäävän...
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:21"]
Miten ihmeessä muksut eivät voi nukkua, jos naapurissa imuroidaan? Ei siitä nyt niin jumalatonta möykkää voi syntyä. Jopa on herkkäunista porukkaa...
[/quote]
Komppi tälle. Meillä muksut eivät herää, vaikka usein imuroin ihan täällä omassa kodissa viereisessä huoneessa kun lapset ovat menneet nukkumaan ja tiski- ynnä pyykkikone ovat päällä. AP:n huushollissa ilmeisesti ollaan totaalihiljaisuudessa villasukat jalassa klo 20 jälkeen.
[/quote]
Todellakin on oppimiskysymys. Meillä 10kk vauva ei suostu muualla rauhottumaan päikkäreille kuin alakerrassa kaiken hälinän keskellä. Eikä tosiaan haittaa imuroinnit ja muiden lasten mekastukset.
Toisaalta ymmärrän herkkäunisia, olen itse sellainen ja joudunkin monesti turvautumaan eareihin.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:31"]Onneks asutaan oktalossa. :P
[/quote]
Ja me rivarissa jossa on kunnon äänieristys. Ei kuulu pesukoneen ääni eikä imurin ääni. Bileetkin naapurista kuuluu vaan pihalle.
Haluan nukkua päiväunet kello kolme päivällä, kukaan naapuri ei saa imuroida silloin! Ääliöt!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:17"]Ymmärrän sua ap, mut nämä on näitä minä-minä ihmisiä. Ei pystytä ajattelemaan omaa nokkaa pidemmälle. Säälittävä nykyaika menossa. Tässäkin ketjussa kaikki näitä itsekkäitä paskoja, ei mene niillä kovin hyvin. Jos asuisitte mun naapurissa, niin ETTE imuroisi enää tuohon aikaan, sanottiin mitä hyvänsä säännöissä. Useimmat pikkulapset katsokaas menevät nukkumaan tuohon aikaan, joten voisi imuroija todellakin miettiä ensiksi onko järkevää.
[/quote]
Tarkoitat varmaan, että sinä ja Ap olette niitä minäminä-ihmisiä? Että kaikkien pitää elää samaa rytmiä teidän kanssanne, teidän ehdoilla? Muuta ihminen hyvä omakotitaloon, jos on noin vaikeaa. Hassua, että kuvittelet oman elämäsi menevän yhteisten sääntöjenkin edelle, et taida olla mikään ruudinkeksijä? ;)
Ja minähän en yhdeksältä lopettaisi imurointia, vaikka seisoisit päälläsi, tuskin edes avaisin ovea. Valituskin turha kun on sääntöjen puitteissa. Että voivoi :)