Kiitos ääliönaapuri, kun sijoitit imurointisi ihan käsittämättömään aikaan
Meillä oltiin yhdeksältä painumassa yöpuvulle, kun alkaa kuulumaan hummmmmmmmm hummmmmmmm eli naapuri riehuu imurin kanssa.
Etkö voi siivota päivällä, kuten normaalit ihmiset? Pesukonekin sillä tuntuu mökäävän...
Kommentit (45)
On sullaki ongelmat. Hiljaisuus on klo 22.00, joten katso peiliin.
Kyllä yhdeksältä vielä voi. Taidat asua mun rapussa. Joku imuroi, kun tulin kotiin tunti sitten.
Hahahhaa olin varmaan minä! Sorry, imuri vetelee viimeisiään, ja siis ylikuumenee ja sammuu kun olen hetken imuroinut. Mulla kesti 4h imuroida 75 neliön asunto.
Ja oikeastaan minulla ei kiinnosta, jos olette menossa yöpuulle klo 21. Mä saan imuroida vielä tuohon aikaan. Pesukone ei kyllä ollut päällä illalla vaan aamulla.
Asutkohan meän naapurissa. Oli meän 3v poika joka päätti että nyt siivotaan iltapalan jäljet :D
En voi, pääsin kuuden aikaan töistä ja olin rättiväsynyt koska viime yönä naapurit jumputtivat pyhäpäivän kunniaksi koko yön. Seitsemältä herätys.
En jaksanut alkaa siivoamaan heti töiden jälkeen vaan oli pakko levätä pari tuntia.
Jos se ei ole ehtinyt aikaisemmin ja on ns pakko siivota. Vaikka vieraita tulossa tai jotain. Tai sitten se ei tajunnut, että kello on niin paljon. Tai sitten se on vuorotyöläinen eikä pysty imuroimaan muulloin. Kerros- ja rivitaloissa nyt vaan on elämää ja ääntä. Meilläkin naapuriin syntyi yöt läpensä huutava vauva samoihin aikoihin, kun oma 1,5v alkoi nukkua yöt läpensä. Ei voi mitään, vaikka vieraan lapsen huutoon on veemäisempi herätä kuin oman lapsen.
Jos olitte ysiltä menossa nukkumaan, niin mitä sinä täällä riekut kymmeneltä?
Aika käsittämättömään aikaan apn perheessä mennään nukkumaan.
Ysin aikaan on vielä todella normaali aika pestä pyykkiä ja imuroida :) ne on niitä elämän ääniä. muuta omakotitaloon jos haluat hiljaisuutta.
Meillä joku soitti äsken naapurissa kitaraa ja lauloi. :D Lopetti kyllä just kympiks.
Ole hyvä:) oli pakko imuroida kun bileet alkaa kohta...
Ymmärrän sua ap, mut nämä on näitä minä-minä ihmisiä. Ei pystytä ajattelemaan omaa nokkaa pidemmälle. Säälittävä nykyaika menossa. Tässäkin ketjussa kaikki näitä itsekkäitä paskoja, ei mene niillä kovin hyvin. Jos asuisitte mun naapurissa, niin ETTE imuroisi enää tuohon aikaan, sanottiin mitä hyvänsä säännöissä. Useimmat pikkulapset katsokaas menevät nukkumaan tuohon aikaan, joten voisi imuroija todellakin miettiä ensiksi onko järkevää.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:10"]Aika käsittämättömään aikaan apn perheessä mennään nukkumaan.
[/quote]
miten niin? meinaatko että kaikilla on sama nukkumis- ja valvomisrytmi?
Mitäpä, jos jossain meni lasi rikki tai jauhot levisivät pitkin keittiötä? Sinun herkkänahkaisuutesiko takia pitäisi jättää ne vaaralliset lasinsirpaleet tai joka paikkaan kulkeutuvat jauhot imuroimatta?
Muuta metsään, jos et kestä normaaleja ääniä sallittuun aikaan.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:17"]Ymmärrän sua ap, mut nämä on näitä minä-minä ihmisiä. Ei pystytä ajattelemaan omaa nokkaa pidemmälle. Säälittävä nykyaika menossa. Tässäkin ketjussa kaikki näitä itsekkäitä paskoja, ei mene niillä kovin hyvin. Jos asuisitte mun naapurissa, niin ETTE imuroisi enää tuohon aikaan, sanottiin mitä hyvänsä säännöissä. Useimmat pikkulapset katsokaas menevät nukkumaan tuohon aikaan, joten voisi imuroija todellakin miettiä ensiksi onko järkevää.
[/quote]
voi olla että sinä ja lapsesi ETTE enää asuisi siinä, koska olisitte saaneet häädön turhasta päänaukomisesta. Muuta omakotitaloon niin saat nukuttaa kakarasi milloin haluat.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:17"]
Ymmärrän sua ap, mut nämä on näitä minä-minä ihmisiä. Ei pystytä ajattelemaan omaa nokkaa pidemmälle. Säälittävä nykyaika menossa. Tässäkin ketjussa kaikki näitä itsekkäitä paskoja, ei mene niillä kovin hyvin. Jos asuisitte mun naapurissa, niin ETTE imuroisi enää tuohon aikaan, sanottiin mitä hyvänsä säännöissä. Useimmat pikkulapset katsokaas menevät nukkumaan tuohon aikaan, joten voisi imuroija todellakin miettiä ensiksi onko järkevää.
[/quote]
Miten sinä käytännössä kieltäisit imuroimisen klo 21, jos hiljaisuus on klo 22?
Miten ihmeessä muksut eivät voi nukkua, jos naapurissa imuroidaan? Ei siitä nyt niin jumalatonta möykkää voi syntyä. Jopa on herkkäunista porukkaa...
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:17"]
[/quote]
No nin varmaan taas wt äippä.
Sunlaisia varten on putkat ja poliisit, sieltä käsin vaikeaa riehua, jos yrität naapurille jotain.
Tuleeko teidän taloyhtiössä hiljaisuus jo klo 21? Meillä tulee vasta klo 22 eli hyvin ehtii vielä ysiltä imuroida kämpän.