Kuinka pitkä pojasta tulee jos...?
Kommentit (9)
No eihän niitä pituuksia voi millään lailla ennustaa. Se kun riippuu muistakin tekijöistä kuin vanhempien pituuksista. Geeneillä on yllättävän kauaskantoiset vaikutukset, joten pojastasi tulee jotain 100-250 cm:n väliltä.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:24"]No eihän niitä pituuksia voi millään lailla ennustaa. Se kun riippuu muistakin tekijöistä kuin vanhempien pituuksista. Geeneillä on yllättävän kauaskantoiset vaikutukset, joten pojastasi tulee jotain 100-250 cm:n väliltä.
[/quote] jep.
Meillä minä oon 155 ja isä 172. Lapsi on nyt 180.
Meillä taas äiti 164cm ja isä 172çm ja poika jäi 165cm.
Hänestä tulee juuri sen mittainen kun tulee.
Meidän melkein 4v on aina ollut pitkä ikäisekseen (käytössä 110-116 cm vaatteet) ja ennuste on 190 cm kieppeillä. Vanhemmat on 187 cm ja 175 cm.
sehän riippu just siintä kuinka paljon lapsesi keho haluaa kasvaa ei siihen voi itse mitenkään vaikuttaa.
Meillä kaksi samasta muotista valettua, mutta niin eri pituisia. Tyttö 160, poika 187. Että eipä voi pahemmin vanhempien pituuden mukaan ennustaa.
Samaa mieltä muiden kanssa, ei voi tietää ennalta. Mun poika on nyt täysi-ikäisenä 182 cm ja minä olen 168 cm ja isänsä n. 177 cm.
Varmaan isän pituinen ellei jopa pidempi se ehkä toden näköisempää.