Menisikö teillä herneet nenään?
Meillä on naapuri, naispuolinen joka inhoaa minua hyvin avoimesti. Me ei juurikaan vaihdeta sanoja, hänen inhonsa on silmin havaittavaa. Enkä minäkään sitten enää juuri pidä hänestä. Miehestäni hän pitää, oikein paljon. On aina ylitsevuotavan ystävällinen miestäni kohtaan, varsinkin jos minä olen paikalla. Nojailee lähettyvillä, puhuu todella imelällä äänellä, hymyilee kestohymyä ja imartelee. Sanotaan nyt sekin, että on ole tästä kovin innoissani koska ärsyttää tämä pakonomainen käyttäytyminen meidän lähettyvillä. Mieheni kanssa olen asiasta puhunut. Hän on itsekin huomannut tämän tavan jolla naapuri käyttäytyy ja sanoo ettei itsekään pidä siitä jne.
No, minä olen nyt lasten kanssa ressussa ja juttelin 2 tuntia sitten mieheni kanssa puhelimessa. Mies mainitsi siinä sitten olleensa viettämässä iltaa, oli vielä lämmittämässä saunaa ja aikoi ottaa oluen ja katsoa leffaa tms. Tuli siinä sitten ilmi, että oli ollut viettämässä iltaa tämän naapurin luona, oli kutsunut mieheni lisäksi kylään kaksi muuta naapuria. Huomautan vielä sen, että tälläisiä kutsuja ei ole kertaakaan tullut kun olemme olleet naapuruksia, ennen kuin nyt kun minä olen reissussa lasten kanssa.
Menisikö teillä tästä herneet nenään? Minulla on tosi loukattu olo. Mies tietenkin inttämään, että ei mulla ole mitään syytä olla huolissaan. Mutta ei se ole se pointti!! Minua loukkaa se, että mieheni viettää iltaa ihmisen kanssa joka inhoaa minua. Minua loukkaa se, että mieheni kutsutaan illanviettoon heti kun lähden paikalta ja minua loukkaa se, että mieheni sinne menee. Sanoin miehelleni, että viettäköön iltansa kenen kanssa haluaa ja suljin puhelimen. Olisiko teillä muilla mennyt herneitä nekkuun, vai olenko vain nipo?
Korostan nyt sitä, että minulla ne herneet nenään kiskaisee se, että mieheni kanssa ollaan tästä naapurista juteltu monet kerrat ja että olen sanonut kuinka pahalta minusta tuntuu se, että naapuri on minua kohtaan tosi paska ja lepertelee miehelleni vieressäni vain ärsyttääkseen minua. Mua ottaa päähän se, että mieheni mielestä on ihan ok viettää tämän tyypin kanssa iltaa. Minua ottaa päähän se, että mies ei ensin suoraan sanonut missä oli! Vituttaa ja ankarasti. Luurin löin korvaan, eikä ole mies mitään itsestään ilmoitellut. En minäkään sinne suuntaan. Vitutus on ankara, olen ollut tosi väsynyt ja lopussa ja pitkään ja nyt vielä yksin lasten kanssa, ja aivan naatti. Sitten sen idiootin on vielä pakko mennä mukaan siihen naapurin ällöttävään esitykseen...
Sori jos jollekin tulee toistoa, laitoin toisellekin palstalle mutta haluaisin vielä lisää mielipiteitä. Ottaa päähän kun toinen ei tajua mua.
Kommentit (11)
Mutta jos on naapurin värkki yhtä kuivakka kun on naapurikin, niin voi heppi mennä kyllä ruvelle.
ap
ottaisin herneen nenään!!! Nyt heti soitat sille ja sanot et miten se voi heti ku lähet reissuun ni istuu sillä naapurilla??? josta varsin hyvin tietää että vihaa sua!!! alko oikee ärsyttää sun puolesta... tsiisus!!!
Mielestäni hän tuossa tilanteessa menee tavallaan mukaan sinun mollaamiseen ja aliarvioi sinua ja sinun mielipiteitäsi tästä naapurista.
Vitsi, että kyllä suuttuisin!
Musta olis vaan lisänöyryytys alkaa soittaa perään, kun toinen ei tajua mikä mua vituttaa.
ap
Ei siis siksi, että pelkäisin jotain tapahtuvan vaan just periaatteen vuoksi...
saattais pian olla entinen ukko. miten joku voi olla niin yksinkertainen / tyhmä??
lähdenkin risteilylle entisen kurssikaverini kanssa, kun se niin musta tykkää ja on musta kiinnostunut, mutta mun osalta se on siis ihan vaan platonista, vaikka se mussa roikkuukin...
ap
Teeppä noin! Varmasti katuu sitä et meni naapurin luo...
Tuo on kyllä semmoinen tapaus, että miehesi on syytä hyvitellä asiaa tosi piiiiiitkäääään!
sekös sua jurppii, eikä mikään muu.