Naiset, älkää antako koko loppuvuonna!
Näyttäkää keskaria koko ajatukselle siitä että naisen pitäisi antaa miehelle ainakin lauantaisin. Saa äijät pettyä pahasti kun kaikki suomalaiset naiset laittaa haarat umpeen loppuvuodeksi. "EI TIPU!" ja kunnon räkänaurut päälle, saattaa kusipään huuli väpättää siinä vaiheessa ku keksipurkilta yllätetyllä kakaralla! Vapiskaa miehet, nyt loppui hellittely ja passaaminen!
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:28"]
Hyvä idea, näin naista koskaan saamattomana miehenä tuen teidän lakkoa. Eipähän tarviis muidenkaan miesten saada sitten, hyvä hyvä, pitäkää kiinni tuosta.
[/quote]
Joo, ei olisi eroa eilisen ja huomisen välillä, vaikka naiset lakkoon menisivätkin.
m41
[/quote]
Vaikka viisi vuotta, kun alkuun on päästy. Ei näkyisi missään.
En ole koskaan kokenut antavani, olen enemmän ollut saamapuolella.
ei helvetti :D kiitos illan nauruista, ap!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:23"]
Öö.. Mä en anna vaan otan
[/quote]Et ole yksi meistä, olet lammas ilman laumaa. Häpeä.
Höh, en varmasti. Rakastan seksiä ja miestäni. Eilen viimeksi otin mitä halusin ja ihanasti ratsastin...uuh, taidan toistaa tänä iltana..
Iik, mä annoin jo tänään ja ostin pääsiäiseksi hienon babydoll-asun. Harmi jättää käyttämättä.
Eli mä en lähe tähän kyllä ollenkaan.
No jumalauta! Muutenkin saa olla puutteessa suurimman osan aikaa! Koskaan eläissäni en ole seksistä kieltäytynyt, enkä varmasti tule koskaan kieltäytymään, pihtarit on idiootteja, kuka hullu kieltäytyy mielettömästä orgasmista?
N40v.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:25"]
Höh, en varmasti. Rakastan seksiä ja miestäni. Eilen viimeksi otin mitä halusin ja ihanasti ratsastin...uuh, taidan toistaa tänä iltana..
[/quote]Et ole enää nainen, et ole yhtään mitään.
[quote author="zombi" time="03.04.2015 klo 21:50"]
ei helvetti :D kiitos illan nauruista, ap!
[/quote]Mitä hauskaa on naisten alistamisessa seksiobjekteiksi? Kerro meille miksi pidät naisten alistamista hauskana ilmiönä? AP
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:22"]Näyttäkää keskaria koko ajatukselle siitä että naisen pitäisi antaa miehelle ainakin lauantaisin. Saa äijät pettyä pahasti kun kaikki suomalaiset naiset laittaa haarat umpeen loppuvuodeksi. "EI TIPU!" ja kunnon räkänaurut päälle, saattaa kusipään huuli väpättää siinä vaiheessa ku keksipurkilta yllätetyllä kakaralla! Vapiskaa miehet, nyt loppui hellittely ja passaaminen!
[/quote]
No ei kukaan tommosta kärtystä haaskaa pane edes säälistä. Terveet kädet hakkaa sut satanolla.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:49"]
En ole koskaan kokenut antavani, olen enemmän ollut saamapuolella.
[/quote]Siksi koska olet oikeasti mies.
Mä en pystyis elämää ilman seksiä, joten en ole mukana minäkään.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:27"]
No jumalauta! Muutenkin saa olla puutteessa suurimman osan aikaa! Koskaan eläissäni en ole seksistä kieltäytynyt, enkä varmasti tule koskaan kieltäytymään, pihtarit on idiootteja, kuka hullu kieltäytyy mielettömästä orgasmista?
N40v.
[/quote]Kokeile lesboseksiä, hakkaa heteromeiningin satanolla. Läheisyys on ihan eri tasolla kun nainen saa viettää laatuaikaa naisen kanssa.
Ootko se sama kaheli joka vasta suunnittelut kostoa sille viattomalle tytölle
Naisia on aivopesty niin huolella että moni luulee ettei pystyisi elämään ilman että tulee miehensä raiskaamaksi aina silloin tällöin. Todella sairas ajattelutapa, täytyy sanoa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:27"]
N40v.
[/quote]Kokeile lesboseksiä, hakkaa heteromeiningin satanolla. Läheisyys on ihan eri tasolla kun nainen saa viettää laatuaikaa naisen kanssa.
[/quote]
Biseksuaalina pakko sanoa että tämä on ihan täysi myytti. Lesboseksi voi olla ihanaa tai paskaa, koska naisia on ihania ja kuspäitä.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:28"]
Hyvä idea, näin naista koskaan saamattomana miehenä tuen teidän lakkoa. Eipähän tarviis muidenkaan miesten saada sitten, hyvä hyvä, pitäkää kiinni tuosta.
[/quote]
Joo, ei olisi eroa eilisen ja huomisen välillä, vaikka naiset lakkoon menisivätkin.
m41