Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä näistä mitoista?

Vierailija
20.04.2015 |

98-79-107, lantio otettu leveimmältä kohdalta, persettä löytyy, mutta pidä siitä. Hauis 32cm, pömppis 90cm ( olin kyllä syönyt ja en vetänyt vatsaa yhtään sisään) 61cm oli reiden ympärys leveimmästä kohtaa. Pohje 38cm. Jalat on siis jonkun verran lihaksikkaat. Pituus 163cm. Ja painoa en tiedä tarkalleen, saa veikata. Olen yrittänyt pudottaa painoa. Olen siis ollut lähes 10 kiloa painavampi. Vielä pitäisi pudottaa kaiketi lähes saman verran. Jotain kommenttia pliis.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:02"]

98-79-107, lantio otettu leveimmältä kohdalta, persettä löytyy, mutta pidä siitä. Hauis 32cm, pömppis 90cm ( olin kyllä syönyt ja en vetänyt vatsaa yhtään sisään) 61cm oli reiden ympärys leveimmästä kohtaa. Pohje 38cm. Jalat on siis jonkun verran lihaksikkaat. Pituus 163cm. Ja painoa en tiedä tarkalleen, saa veikata. Olen yrittänyt pudottaa painoa. Olen siis ollut lähes 10 kiloa painavampi. Vielä pitäisi pudottaa kaiketi lähes saman verran. Jotain kommenttia pliis.[/quote]

Ihan ystävälliseen sävyyn muutama ajatus: miksi se on niin tärkeää, mitä muut ajattelevat sun mitoista? Oletko tyytyväinen omassa kropassasi? Kirjoitat, että olet jo pudottanut painoa 10kg ja aiot tiputtaa toiset kymmenisen kiloa lisää. Ok, mutta laihdutuksessa en tuijottaisi sokeasti sitä kilojen määrää, vaan ennemminkin käyttäisin mittanauhaa apuna (lihas painaa enemmän kuin läski). Millä menetelmällä laihdutat, ruokavalio+liikunta -yhdistelmä, jokin lyhytaikainen dieetti, elämäntapamuutos?

Vaatemittojen mukaan jos katsoo, niin olisit n. L-XL -kokoinen tällä hetkellä. Kropassa on naisellista muotoa ja kurvikkuutta.  Mutta luokitukset hiiteen, minusta ihmisessä on tärkeintä se, mitä on pään sisällä eikä se, minkä kokoinen tai muotoinen kroppa sillä on.

Ihanaa kevättä ja hyvää kesän odotusta :)

Vierailija
2/10 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:36"]Jaa-a aika samat mitat mulla, mutta olen 5 cm pitempi. Painan 80, eli vähintään 10 kg pois yritän saada. Sun paino siis kai alle tuon 80, mut varmaankin vielä pudotettavaa.

Roikkuuko joku kohta? Se kertoo aika paljon, mulla on jenkkakahvat ja pömppö vatsa, kun ne saisi veke tuskin jäisi enää muuallekkaan ylimmääräistä.
[/quote] Jenkkakahvoja ei ole, vatsa ei kuulemma pömpötä, mut onhan siinä ylimääräistä. Paikat ei roiku, treenaan ja liikun paljon. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:02"]

98-79-107, lantio otettu leveimmältä kohdalta, persettä löytyy, mutta pidä siitä. Hauis 32cm, pömppis 90cm ( olin kyllä syönyt ja en vetänyt vatsaa yhtään sisään) 61cm oli reiden ympärys leveimmästä kohtaa. Pohje 38cm. Jalat on siis jonkun verran lihaksikkaat. Pituus 163cm. Ja painoa en tiedä tarkalleen, saa veikata. Olen yrittänyt pudottaa painoa. Olen siis ollut lähes 10 kiloa painavampi. Vielä pitäisi pudottaa kaiketi lähes saman verran. Jotain kommenttia pliis.[/quote]

Ihan ystävälliseen sävyyn muutama ajatus: miksi se on niin tärkeää, mitä muut ajattelevat sun mitoista? Oletko tyytyväinen omassa kropassasi? Kirjoitat, että olet jo pudottanut painoa 10kg ja aiot tiputtaa toiset kymmenisen kiloa lisää. Ok, mutta laihdutuksessa en tuijottaisi sokeasti sitä kilojen määrää, vaan ennemminkin käyttäisin mittanauhaa apuna (lihas painaa enemmän kuin läski). Millä menetelmällä laihdutat, ruokavalio+liikunta -yhdistelmä, jokin lyhytaikainen dieetti, elämäntapamuutos?

Vaatemittojen mukaan jos katsoo, niin olisit n. L-XL -kokoinen tällä hetkellä. Kropassa on naisellista muotoa ja kurvikkuutta.  Mutta luokitukset hiiteen, minusta ihmisessä on tärkeintä se, mitä on pään sisällä eikä se, minkä kokoinen tai muotoinen kroppa sillä on.

Ihanaa kevättä ja hyvää kesän odotusta :)
[/quote] Kokeilin tänään aiemmin L -koon shortseja ja oli liian isot. En tykkää liian tiukoista vaatteista, itselle sopii vaatteet M- L. XL koko on minulle aivan liian iso. Olen kokeillut. Yleensä koko M on paras, vaikka automaattisesti otan L koon samalla sovitukseen. Nimenomaan käytän mittanauhaa, siksi otinkin mitat. Vaa-alla en oo käynyt kuukauteen. Kiitos samoin! Ap

Vierailija
4/10 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:30"]Oot aika leveä, mutta ihan kelpo kurvit löytyy.
[/quote] yritän saada itseäni kapeammaksi :) Ap

Vierailija
5/10 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä siis painan noin 70 kiloa, toivottavasti en ole lihonut. Pitää varmaan käydä vaa-alla. Ilmeisesti mun mittojen mukaan voisin olla painavampikin :( Ap

Vierailija
6/10 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi kiloa pois, niin norm. painoinen.

Vierailija
7/10 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin vaikea hahmottaa minkä kokoinen olen. Jotain kommenttia toivoisin. Ei haittaa totuus, sen haluankin kuulla. Ap

Vierailija
8/10 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aika leveä, mutta ihan kelpo kurvit löytyy.

Vierailija
9/10 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja leveä.oon ite 10 senttiä pidempi lantioni on 98.,rinta samoin,vyötärö,68.
Painat varmaan joku reilu 70?

Vierailija
10/10 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a aika samat mitat mulla, mutta olen 5 cm pitempi. Painan 80, eli vähintään 10 kg pois yritän saada. Sun paino siis kai alle tuon 80, mut varmaankin vielä pudotettavaa.

Roikkuuko joku kohta? Se kertoo aika paljon, mulla on jenkkakahvat ja pömppö vatsa, kun ne saisi veke tuskin jäisi enää muuallekkaan ylimmääräistä.