naiset tänne: Miltä seksi tuntuu?
Kommentit (48)
Mulle seksi on paljon muutakin kuin yhdyntä. Jo aamusta alkava sopivanlainen vire on kutkuttavaa niin henkisesti kuin fyysisestikin. Pikku hipaisut ja söpöt puheet, tekstiviesti töihin jne. Pitkät esileikit ovat joskus parempaa kuin itse yhdyntä. Mieheni jaksaa hyväillä minua pitkään ja hitaasti kiusoitellen (ja teen tietysti miehelle samaa). TYkkään sormista, en kielestä. Yhdyntä kruunaa läheisyyden, tuntuuhan se hyvältä ja joissakin asennoissa johtaa orgasmiin. Koska haluan seksiä mieheni kanssa melkein päivittäin, niin täytyyhän siinä sitä jotain olla.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:30"]
Kehukaa nyt vielä vähän lisää, että me kokemattomat ja kelpaamattomat saadaan lisää pontta itsemurha-ajatuksillemme.
[/quote]
Taatusti kelpaatte ja tulette kokemaan, ihan varmasti. :)
Nimim. nainen, jonka piti löytyä koirien kaluamana ullakolta. Pojat, niillä olisi ollut paljon syötävää!
[/quote]
Naiset saa paljon helpommalla kuin miehet. Naisten kokemattomuus on hyvä juttu, mutta kokematon mies on kelpaamaton luuseri.
[/quote]
On tullut huomattua. Kelpaa lähinnä lannoitteeksi pellolle.
m41
[/quote]
Ihmetyttää vaan miten naiset jaksaa alapeukuttaa tätä asiaa vaikka fakta on fakta. Luultavasti siksi ettei naiset voi tietää millaista miehen seksielämä on eikä tajua vaikka asiaa kuinka selittäisi vaan luulevat että miehet voi paneskella ympäriinsä vaikka tosiasiassa ei miehet saa niin vain
Hyvältähän se tuntuu. Yksin ja kaksin - ryhmäjuttuja en ole edes kokeillut, eivät innosta.
mun ukolla on niin pieni ettei juuri tunnu miltään. onneksi työkaverilla on iso ja tuntuu taivaalliselta
Jos on pieni muna, ei yhtään miltään! Kokemusta 30 miehestä ja onneksi vain yhdellä heistä oli pieni, no tulipahan tuokin koettua!
No siis mahtavaahan sekstailu on oikean kumppanin kanssa. Sitähän voisi naida napsautella vaikka vähän väliä