Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naiset tänne: Miltä seksi tuntuu?

Vierailija
03.04.2015 |

Miltä seksi teistä naisista tuntuu?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No työnnä sormi peppureikään ja kokeile.

Vierailija
2/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä, ihanalta, mahtavalta, ja jälkeenpäin on ihanan rento olo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää. Ei kait se kovin kummoista ollut.

Vierailija
4/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta. Oottelen että mies tulee töistä ja sitten kyllä saa naida napauttaa minua oikein olan takaa :D

Vierailija
5/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:27"]

Ihanalta. Oottelen että mies tulee töistä ja sitten kyllä saa naida napauttaa minua oikein olan takaa :D

[/quote]

Mies saa naida napauttaa sinua? Okei, on ottajia ja antajia, onneksi monessa suhteessa molemmat ovat molempia.

Vierailija
6/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:27"]

[/quote]

Mies saa naida napauttaa sinua? Okei, on ottajia ja antajia, onneksi monessa suhteessa molemmat ovat molempia.
[/quote]

Oletko normi elämässäkin noin onneton tosikko vai pelkästään av palstalla? :D

Vierailija
7/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehukaa nyt vielä vähän lisää, että me kokemattomat ja kelpaamattomat saadaan lisää pontta itsemurha-ajatuksillemme.

Vierailija
8/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän partnerin kanssa sellaista vaistonvaraista toimintaa, missä ihan tietoisilla ajatuksilla ei ole kuin vähän sijaa. Sellaiselta, että on täysin sekä henkisesti että ruumiillisesti toisen armoilla nautintoineen, kaikkineen, ja tietää, ettei toinen käytä sitä väärin. 
Ja no, se fyysinen fiilis... <3

Vierailija
9/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavalta, välinen edes saa orgasmia. Seksi on itsessään niin mahtavaa, että itken nautinnosta

Vierailija
10/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:30"]

Kehukaa nyt vielä vähän lisää, että me kokemattomat ja kelpaamattomat saadaan lisää pontta itsemurha-ajatuksillemme.

[/quote]

Taatusti kelpaatte ja tulette kokemaan, ihan varmasti. :) 

Nimim. nainen, jonka piti löytyä koirien kaluamana ullakolta. Pojat, niillä olisi ollut paljon syötävää!

Vierailija
11/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAAAHHHH MÄ LAUKEAN!

Vierailija
12/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavan partnerin käsissä tietenkin taivaalliselta

Vierailija
13/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan parasta, fyysistä rakkautta! Mies on juuri sopivan kokoinen minulle, ja ensimmäinen orgasmi on joskus niin pitkä että se kestää koko yhdynnän ajan ensimmäisestä työnnöstä viimeiseen, kun on ollut puutteessa jonkun aikaa, se tunne vaan on kai niin patoutunut ja sitten se lataus purkautuu pitkään. 

Olo on todellakin rento ja onnellinen, ja sillä jaksaa taas pitkälle. Tunne on sellainen että minä rakastan miestäni ja hän minua, me olemme yhtä, me vastaan muu maailma, kaikesta selvitään kun vaan pysytään yhdessä rintamassa.

Ja me ei tarvita edes mitään outoja juttuja, vain lähetyssaarnaaja, vähän jalkojen asentoa muuttelen ja mies vaihtelee vauhtia.

Vierailija
14/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on aivan ylimainostettua. Kyllä minulla kaikki toimii ja saan orgasmejakin jos jaksan keskittyä, mutta päällimmäinen tunne on, että no mitäs sitten?

Vierailija
15/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:57"]

Seksi on aivan ylimainostettua. Kyllä minulla kaikki toimii ja saan orgasmejakin jos jaksan keskittyä, mutta päällimmäinen tunne on, että no mitäs sitten?

[/quote]

Jos on kylmä niin tulee lämmin? Tai jos on halipula? Tai jos haluaa venytellä urakalla? 
Sori, en kritisoi näkemystäsi. Annoit vain hyvän lähtökohdan pohtia seksin hyviä puolia. :)

Vierailija
16/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:38"]

[/quote]

Nimim. nainen, jonka piti löytyä koirien kaluamana ullakolta. Pojat, niillä olisi ollut paljon syötävää!

[/quote]

Naiset saa paljon helpommalla kuin miehet. Naisten kokemattomuus on hyvä juttu, mutta kokematon mies on kelpaamaton luuseri.

Vierailija
17/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:38"]

[/quote]

[/quote]

Naiset saa paljon helpommalla kuin miehet. Naisten kokemattomuus on hyvä juttu, mutta kokematon mies on kelpaamaton luuseri.

[/quote]

Kyllä sitä samalla tavalla naisenakin saa tuntea olevansa kelpaamaton luuseri ja epänormaali, etenkin sitten kun ikää on päälle 30.

Vierailija
18/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:32"]

Hyvältä silloin kun on kiihottunut, hirveältä ilman sitä. Toisaalta seksi tuntuu työläältä kaikkinen esi- ja jälkipesuineen. Tällä hetkellä seksi tuntuu lähinnä velvollisuudelle. Pidän eniten siitä, että mies ottaa minulta suihin. Saan orgasmin melkein aina, mutta siltikin yleensä ajattelen, ettei se nyt niin mahtavaa ole, miten sitä täälläkin usein hehkutetaan. Rentouttavalta se ei ole tuntunut koskaan. 

[/quote]oletteko homopari vai miksi sanot että miehesi ottaa sulta suihin? Ei naiselta vøi ottaa suihin, kun ei meillä ole sitä uloketta mikä tungetaan suuhun. 

Vierailija
19/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu :(

Vierailija
20/48 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikki tuntuu paremmalta kuin itse akti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän