Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies pelaa..

Vierailija
03.04.2015 |

Miksi pitää huutaa samalla :D pitäskö mennä itse pelamaan viereen xboxia ja huutaa kuin tapettava? Karjuuko muiden miehet pelatessaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä karjun :D Onneks oon sinkku saan karjuu rauhassa :D SAATANAN KUSIPÄÄÄT!!

Vierailija
2/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu miehesi naaman päälle ja käske nuolla vittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaa! Erityisen miellyttävää on asua kerrostalossa jossa seinä/kattonaapuriksi on valikoitunut kaveri, joka huutaa (eritoten klo 22-05) että "tapa se saatana" tai "ammu sitä päähän, hahahahaha!" jne.. Jessus.

Onneksi ei tarvitse tuollaista enää kestää.

Vierailija
4/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:48"]

Miksi pitää huutaa samalla :D pitäskö mennä itse pelamaan viereen xboxia ja huutaa kuin tapettava? Karjuuko muiden miehet pelatessaan?

[/quote]

Ei aikuinen tervejärkinen mies xboxia hakkaa, lasten lelujahan ne on.

Teippaa jesarilla sen suu tukkoon.

Vierailija
5/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:48"]

[/quote]

[/quote]Eikä kukaan aikuinen nainen meikkaa.20v pissisten juttujahan ne on.

Vierailija
6/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:50"]Istu miehesi naaman päälle ja käske nuolla vittua.
[/quote]

Oi vittu ihanaa :D Haluaisin naisen joka ekstempporee istuis naamalle ;)

Vierailija
7/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:50"]Istu miehesi naaman päälle ja käske nuolla vittua.
[/quote]

Oi vittu ihanaa :D Haluaisin naisen joka ekstempporee istuis naamalle ;)
[/quote]

Kyllä mä noin olrn tehnyt :D tosin nappasin hiuksista kiinni ja käskin nuolemaan :D -ap

Vierailija
8/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies niinkään. Minä se peleihin enemmän eläydyn ja huudan joskus vttuprklestanaa ja sit joskus vaan karjun "saatanan idiootti!!" tms. :D
Mies vaan ei taia hirveemmin arvostaa mun huuteluja, etenkään jos yhessä pelataan. Meillä kun on kuulokkeet joiden kautta voidaan samaan aikaan keskustella kun pelaillaan. :D
On se joskus valittanu, et sen korvia säkrkee ku karjun makkarissa mun kömpelölle pelihahmolle, joka ampuessaan vihollista ampuu takana olevaan seinämään vihollisen muotoisen reiän ja vihollinen ampuu mut. :D

Vierailija
9/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:48"]

[/quote]

[/quote]
Ihan oikeastiko sun mielestä ne sotapelit sun muutkin on tehty niille lapsille?

Vierailija
10/10 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:51"]Huutaa! Erityisen miellyttävää on asua kerrostalossa jossa seinä/kattonaapuriksi on valikoitunut kaveri, joka huutaa (eritoten klo 22-05) että "tapa se saatana" tai "ammu sitä päähän, hahahahaha!" jne.. Jessus.

Onneksi ei tarvitse tuollaista enää kestää.
[/quote]
Olitkohan meidän just pois muuttanut seinänaapuri? ;D
Mies nimittäin pelaa js huutaa illat ja välillä yötkin. itse olen niin tottunut etten edes herää siihen enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä