Naisella alaselässä tatuointi
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:55"]Mulla on tatuointi, joka alkaa sivulta alaselästä ja jatkuu ylöspäin/kylkeen :) Pääasia, että itse tykkään!
[/quote]
Katseletko sitä paljonkin?
yhdellä neidillä oli hypnoottisen upea punainen lohikäärme tatskattuna alaselkään. Doggyssa pääsi ihailemaan myös taidetta...
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:36"]
Mitä ajatuksia herää?
[/quote]
Miksi???
Vain negatiivisia.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:36"]
Mitä ajatuksia herää?
[/quote]
Vain negatiivisia.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:52"]
Entä, jos tatuointi on ihan kaunis? Väitättekö, että nainen josta olisitte kiinnostunut kovasti olisi heti turn off tatuoinnin paljastuttua? Aika pinnalliselta sekin kuulostaa.
[/quote]
Sellaista ei ole.
Väitän
Tatuoinnit nyt vaan ovat saatanan rumia white trash -roskaväen tunnuksia.
Itse ehkä ovat eri mieltä muuta mitä siitä. Totuus on kuitenkin tuo.
Ompan negatiivisia kommentteja. Suvaitsematonta, helppoa se on toista arvostella.
Ei mikään höpöhöpö. Tarkkana pitää olla, sillä se voi estää tosiaankin puuduttamisen. Riippuu siis tatuoinnin kohdasta ja siitä, millainen se on.
http://yle.fi/uutiset/alaselkatatuointi_ei_tarkoita_puudutuskieltoa/5441919
Mulla on koko selän kokoinen tatuointi joka jatkuu reiteen. Onko se sitten ultimate tramp stamp?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:40"]wt
[/quote]
Valkoroskaa on kouluttamattomat, muita hyväksymättömät juntit. Minä olen KTM ja kasvoissakin on tatuointi :D
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:51"]
Miksi joku haluaa huoraleiman ???
[/quote]
Kertokaahan te, joilla alaselässä tautointi, miksi olette ottaneet juuri sinne.
[/quote]
Halusin uuden elämän alkuni kunniaksi tatuioinnin. Olin sitä pitkään harkinnut. Halusin sen kuitenkin paikkaan, josta se ei näy kenellekään ellen halua sitä näyttää. Tatuointi on vain minua itseäni varten, ei sen tarvitse näkyä muille :). Voipi olla, että jollekin se merkitsee lutkaleimaa, minulle se edustaa uutta elämää, vahvempaa minua. Jos mies on niin pinnallinen, että lähes näkymättömissä pysyttelevä tatuointi pilaa suhteen, hyvä niin, sillä en moista pinnallista hissukkaa haluakaan :). En ole katunut tatuointia enkä paikkaa. Tuolla se on seurannut minua jo 13v.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:40"]wt [/quote] Valkoroskaa on kouluttamattomat, muita hyväksymättömät juntit. Minä olen KTM ja kasvoissakin on tatuointi :D
[/quote]
Koulutus on yksi asia. Älykkyys ja arvostelukyky ovat toinen asia.
Että otti sen sillon 2000-luvun alussa, kun ne olivat muotia. Nimi tramp stamp tuli vasta vähän sen jälkeen. Tuskin sitä perus alaselkätribaalia kukaan enää ottaakaan?
Se, että naisella on alapäässä tatuointi.
So what?