Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brio caro vai Cybex solution?

Vierailija
03.04.2015 |

115-kiloiselle tarvotaan uusi istuin ja nämä kaksi mallia on nyt vaihtoehtoina. Kohtuullisenhintaisia ja testeissä hyvät arvosanat. Kumman ostan?

Jos jollain hyviä tai huonoja kokemuksia toisesta mallista niin kuulisin mielellään!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on ajankohtaista ostaa isompi istuin ja juuri Brio Caroa ja Cybex Solutionia oon vertaillut :) Cybex Solutionissa

CYBEX Solution turvaistuimen patentoitu niskatuki suojaa lapsen päätä.
CYBEX Solution turvaistuimen patentoitu 3-asentoinen, syvyyssäädettävä niskatuki pitää lapsen pään aina sivutörmäyksessä turvallisen alueen sisäpuolella ja suojaa lapsen päätä iskeytymästä auton rakenteisiin tai muihin matkustajiin. Säädettävä niskatuki parantaa myös matkustusmukavuutta. Lapsen pää ei nukkuessa painu rinnalle.

Tuota mietin että on aika hyvä ominaisuus kun tyttö (3,5v) nukahtaa usein pitkillä matkoilla.

Brio Caro istuimessa taas on se, että siinä on irrotettava selkänoja ja voi aikanaan käyttää pelkkänä korokkeena = pitkä käyttöikä.

Mutta tuo Cybex solutionin istuin oli saanut 9 5/5 arvostelua:

http://www.ozbaby.fi/tuote/cybex-solution-turvaistuin-15-36-kg/512112030/

ja Autoliiton testissä Cybex Solution istuin on saanut arvosanan hyvä.

Brio Caro istuinta en löytänyt Autoliiton testistä, enkä ole arvostelujakaan juuri löytänyt :/

Onko kellään istuimista kokemuksia?

Olen ehkä kallistumassa Cybex Solutionin puolelle :)

Vierailija
2/5 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että 115-killinen enäö tarvitsee istuinta. Itse asiassa voisi tehdä hyvää mennä joskus kävellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noista kumpikaan ei käy edes 11.5 kg painoiselle

Vierailija
4/5 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D 15-kiloinen siis kyseessä