Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaavatko sinun ja puolisosi vanhemmat koskaan toisiaan

Vierailija
02.04.2015 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole koskaan tavanneet. Asuvat eri mantereilla ja mieheni ei tule oikeastaan toimeen omien vanhempiensa kanssa. Minä olen tavannut heidät vain kahdesti (olemme olleet naimisissa 4 vuotta). Etenkin hänen isänsä on suoraan sanottuna niin hankala tyyppi, etten edes ole varma haluaisinko nähdä vaivaa omien vanhempieni tutustuttamisesta heihin.

Olen itse asiassa aina välillä ihan surrut sitä, etten saanut miehen kylkiäisenä mukavia (tai edes jotenkin mukiinmeneviä) appivanhempia ja lankoja/kälyjä, kuten monet ystäväni. Mieheni veljeni vaimoineen ovat sinänsä ihan ok, mutta asuvat siellä samalla kaukaisella mantereella, ja olemme kyllä oman mieheni kanssa aivan eri aaltopituudella heidän kanssaan.

Vierailija
2/9 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat nähneet kerran, avokkini sotilasvalassa. Menin sinne isäni kanssa kun itselläni ei vielä ajokorttia ollut, eikä tiedetty, että avokin isä ja velikin tulevat. Oltais varmaan jätetty menemättä jos oltais tiedetty, oli meinaan kiusallinen tilanne kun kellään ei ollut mitään puhuttavaa eikä ainoa meitä yhdistävä henkilökään voinut koko aikaa olla touhuiltaan läsnä. Lisäksi sillon, kun molemmat asuimme vielä vanhemmillamme, isämme ja äitipuolemme haistattelivat toisilleen puhelimessa muutaman kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaavat, itsea asiassa useammin kuin me itse tapaamme vanhempiamme. He asuvat kaikki samalla paikkakunnalla, me vähän kauempana.

Vierailija
4/9 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit soittelevat ja isäni käy kylässä anopillani. Miehen isä on kuollut, omat vanhempani olivat hautajaisissa mukana.

Vierailija
5/9 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvat eri maissa joten ei.

Vierailija
6/9 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Ovat tavanneet, mutta se riittänee. Olemme omien vanhempieni kanssa paljon tekemisissä, kun taas appivanhempien ei.

Vierailija
7/9 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Vain häissämme ovat nähneet kerran. Asuvat kaukana toisistaan ja me taas kaukana heistä. Tulevat kyläilemään vuoronperään.

Vierailija
8/9 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai!

Vierailija
9/9 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan