Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä raskausviikolla olet? Mikä olo?

Vierailija
02.04.2015 |

.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoja tasan 9. V Ä S Y T T Ä Ä, huimaa ja ketuttaa. Onneksi tiedän tän olevan väliaikaista, kohta helpottaa. :)

Vierailija
42/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 25+2, harkkasupistelee ja kiristää. Selkäsärkyjä sun muita pikku kolotuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv7+3. Vähän kuvottaa ja vatsaa välillä jomottaa. Väsyttää. Muuten olen onneni kukkuloilla. Hymy on herkässä. :)

Vierailija
44/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

31+6, väsyttää, heikottaa, liikkuminen hankalaa lantionlöystymisestä johtuen :(
Muuten ollut koko ajan positiivinen mieli.

Vierailija
45/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 16. Fyysinen vointi ollut kokoajan hyvä, henkinen ei niinkään. Keskeytykseen joudutaan..

Vierailija
46/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 21, Pelottaa vauvoilla todettiin ttts, supistelee, oksettaa, särkee, liitokset vaivaa, kädet ja jalat ihan turvoksissa.

Vierailija
47/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 32 ja flunssa. Jatkuva niistäminen ja yskiminen lisää supistelua, jota on muutenkin ollut paljon (nyt alkavat tuntua jo myös persauksissa ja selässä). Olen jo pitkään nukkunut korkeintaan 2 tunnin pätkissä. Vauvan näkemistä odotan kyllä kovasti. :)

Vierailija
48/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:26"]Rv 16. Fyysinen vointi ollut kokoajan hyvä, henkinen ei niinkään. Keskeytykseen joudutaan..
[/quote]

Voi ei... Saako kysyä, että miksi?

Vierailija
49/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 15+3. Olo ihan ok, ollut koko ajan. Edelleen väsyttää ja hemoglobiini on matalalla. Maha alkaa tuntua vähän ja vaatteet kiristää.

Vierailija
50/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 5. Pahoinvointi alkaa nostella päätään, vielä kuitenkin pysyy kaikki sisällä. Hieman turvonnut olo, varsinkin sormissa. Yöllä heräilee helpommin eikä saa unta. Ruokahalu kasvanut, normaalisti maha ei juuri murise mutta nyt murisee muutaman tunnin välein. Muutoin ihan hyvä olo.

Vierailija
51/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 38+0 aika ajoin tuhti olo ja väsyttää jonkin verran. Kipua siellä ja täällä, kohta loppuu!

Vierailija
52/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 39+2. Yllättävän hyvä olo, muutama viikko sitten oli paljon enemmän kaiken maailman kolotuksia. Nukuttuakin oon saanu taas pitkästä aikaa. Tietty väsyttää ja pienenkin liikunnan jälkeen mahan tuntuu painavan tonnin. Ja koko ajan odottaa joko synnytys käynnistyis :)

Vierailija
53/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28+5. Väsyttää ja närästää. Lantion luut paukkuu.

Vierailija
54/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

RV 28, ihan perus hyvä olo! Söin äsken aamupuuron, nyt hörpin kahvia. Yö meni pissalla ravatessa mutta onneksi sai nukkua pitkään. Jos olo jatkuu koko päivän näin hyvänä niin ajattelin lähteä lenkille.

Vierailija
55/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

41+0. Loppua ei tule. Olen raskaana lopun ikääni. Kyljet ja lantio ihan tulessa, haluan lakata varpaankynnet ihan itse. Supistuksia on ollut kaksi viikkoa, mutta ne eivät ole tehneet mitään.

Vierailija
56/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 24+6. Selkää koskee, lonkkia koskee, sellasia ihme juilimisia ja rutinoita.. Väsähtää helpommin. Peräpukamat vaivaa... Nukkuminen hankalaa.. Harkkasuppareita jos vaikka innostuu rankempaan liikuntaan tai muuten riekkumaan. Eli iisimmin pitää olla. Pinna menee nopeemmin/ herkemmin. Mutta muuten ok:D Kesää odotellessa:)

Vierailija
57/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kusipää näitä alapeukuttaa? Onko jonkun kärsimys jollekkin ongelma?

Vierailija
58/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 20+0. Jes tänään ollaan menty yli puolenvälin ja olokin on viimein tosi hyvä! :) ei pahoinvointia enää (mitä nyt pientä etomista välillä). Hemoglobiini mulla oli tosi alhaalla vähän aikaa sitten ja myöskin verenpaine, mutta 19+1 neuvolassa verenpaine oli taas hyvä ja rautaa syön tällä hetkellä ja on kyllä auttanut :) vatsa ei vielä hirveästi ole kasvanut mutta äitiyshousuja joudun pitämään kun omat puristaa.

Vierailija
59/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:45"]

Kuka kusipää näitä alapeukuttaa? Onko jonkun kärsimys jollekkin ongelma?

[/quote]

Hyshys, se on hedelmättömiltä pois, ettei kaikki muut ole onnellisia vauvamahoineen 24/7. 

Vierailija
60/63 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 6+4. Väsyttää, huimaa ja etoo. Lisäksi nyt parin päivän ajan lisääntynyt epävarmuus miten jaksaa tulevaisuudessa, kolmas lapsi nyt tulossa. Mitä jos miehelle käy jotain, miten pärjäisin kaikkien kanssa yksin? Riittääkö aika isommille sisaruksille, nukunko enää ikinä? Kauheita ajatuksia, koska aikaisemmissa raskauksissa olen ollut vain suunnattoman onnellinen raskaudesta ja nyt päässä myllertää epävarmuus. Keskeytykseen en kuitenkaan kykene, joten näillä mennään...