Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! mitä kaverimiehessänne pitäisi olla...

Vierailija
02.04.2015 |

Mitä kaverimiehessä pitäisi olla, jotta ottaisitte hänet suhteeseen vuodenkin ystävyyden jälkeen? Mitä hänessä ei saisi olla?

Eli mitä kaverimiehessänne on, että on vain kaveri tai mitä hänellä ei ole, että hän ei kelpaa kumppaniksi. vai onko kerran kaveriksi päätynyt aina pois listoilta? Valaiskaa asiaa hieman. Miehelle ei taida pahemmin olla ongelmana päätyä tutusta kaveriksi ja siitä suhteeseen naisen kanssa?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:10"]Miespuoliset ystäväni ovat kaikki omaan silmääni olleet alusta asti epäseksuaalisia tai vaihtoehtoisesti pistetty Ö-mappiin huonojen ominaisuuksien vuoksi. Esimerkiksi kulkee bändipaidoissa ja tissuttelee liikaa, epäsiisti, äitiriippuvainen, kehno talouden kanssa, kylillä petturin maine yms. Epäseksuaaliseksi luokitellun kanssa on vaikea kuvitella mitään tapahtuvan, muttei ihan täysi "ei", jos planeetat osuvat kohdilleen. Ö-mappi on ö-mappi ja sieltä ei pois kömmitä.
[/quote]
En usko että olet oikeasti ystävä näiden kuvailemiesi miesten kanssa...

Vierailija
22/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:06"] kyllä mies jolla on 100 friend zonea löytää itsensä todennäköisemmin ennen pitkää onnellisesta parisuhteesta, kuin mies jolla on 100 panoa mut ei friend zonea...

[/quote]

Kiinnostaisi tietää miten? 
[/quote]
sellaiset miehet on vaan niin hyviä tyyppejä että kyllä joku haluu heidän kainaloonsa ennenpitkää... oot vaan oma itsesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:14"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:06"] kyllä mies jolla on 100 friend zonea löytää itsensä todennäköisemmin ennen pitkää onnellisesta parisuhteesta, kuin mies jolla on 100 panoa mut ei friend zonea... [/quote] Kiinnostaisi tietää miten?  [/quote] sellaiset miehet on vaan niin hyviä tyyppejä että kyllä joku haluu heidän kainaloonsa ennenpitkää... oot vaan oma itsesi

[/quote]

Olen kuullu tuon jo kymmeniltä kaverinaisilta, sorry ei uppoa enää..

Vierailija
24/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a, en osaa tarkalleen sanoa. Minulla on kaksi kaveripoikaa, toisen olen tuntenut 18 vuotta ja toisen "vain" 14 vuotta :D

Mutta ainakin pitäisi olla ystävällinen, rehellinen, hauska ja mukava.
T: N18

Vierailija
25/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies ei saa olla:

-umpihomo, ainakin viimeksi peiliin katsoessani olin nainen

-varattu

-sammumispisteessä kun alkaa vongata ja sammuu siinä, muidenkaan aineiden vaikutuksen alaisena ei kannata tehdä ensimmäistä askelta

Mikä edistää suhteeseen pääsyä:

-kysyy treffeille (3 vuotta kaverina)

-kysyy saako hieroa muualtakin kuin hartioista (1kk kavereina)

-järjestää itsensä yöksi luokseni ja kysyy haluaisinko muutakin (5kk kavereina)

Yhteistä heillä oli suora kysyminen selvänä. Muutenkin mielummin tutustun kaveripohjalla ensin ja sitten vasta jotain enemmän.

Nykyään olen taas sinkku mutta en taida jaksaa enää yrittää seurustelusuhdetta joten kaikki miehet jatkossa pysyvät vain kavereina. Miehissä ei siis ole vikaa vaan kroppani on sellaisessa kipu ja lääketokkurassa ettei minusta ole antamaan suhteessa mitään.

Vierailija
26/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa kaverimiehissä ei sinällään ole mitään vikaa. Puuttuu se jokin, miksi en heidän kanssaan suhteeseen alkaisi. "Se jokin" ei ole mikään ulkoinen tai sisäinen piirre, vaan jokin kemiajuttu. Kyse varmaan siitä, että biologisesti geenimme jälkeläisiä ajatellen eivät sopisi yhteen?

Vierailija
27/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi suhteeseenkin, mutta ei ole sellaista koskaan ehdottanut minulle.

Vierailija
28/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:06"] kyllä mies jolla on 100 friend zonea löytää itsensä todennäköisemmin ennen pitkää onnellisesta parisuhteesta, kuin mies jolla on 100 panoa mut ei friend zonea...

[/quote]

Kiinnostaisi tietää miten? 
[/quote]
sellaiset miehet on vaan niin hyviä tyyppejä että kyllä joku haluu heidän kainaloonsa ennenpitkää... oot vaan oma itsesi
[/quote]
Joo haistappa paska. Molemmin puolin vierestä miestä viedään naisten toimesta ja hyvä tyyppi vaan jää yksin. Ehkä sitten halutaan kainaloon, kun on jo kaikki muut kokeiltu ja aletaan olla niin epätoivoisia, että otetaan se viimeinen jäljelle jäänyt ressukka. Ennenpitkää voi olla pirun pitkä aika tai sitten ehtii jopa kuolla ennen sitä.

Vierailija
29/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:26"]Kelpaisi suhteeseenkin, mutta ei ole sellaista koskaan ehdottanut minulle.
[/quote]
Sinähän et voi tuollaista ehdotusta tehdä?

Vierailija
30/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:26"]Kelpaisi suhteeseenkin, mutta ei ole sellaista koskaan ehdottanut minulle. [/quote] Sinähän et voi tuollaista ehdotusta tehdä?

[/quote]se on miehen tehtävä

Vierailija
31/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:26"]Kelpaisi suhteeseenkin, mutta ei ole sellaista koskaan ehdottanut minulle. [/quote] Sinähän et voi tuollaista ehdotusta tehdä?

[/quote]se on miehen tehtävä
[/quote]
Entä tasa-arvo, moderni itsenäinen nainen ja mitä näitä muita on? Onko naisen paikka sittenkin hellan ja nyrkin välissä?

Vierailija
32/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:13"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:10"]Miespuoliset ystäväni ovat kaikki omaan silmääni olleet alusta asti epäseksuaalisia tai vaihtoehtoisesti pistetty Ö-mappiin huonojen ominaisuuksien vuoksi. Esimerkiksi kulkee bändipaidoissa ja tissuttelee liikaa, epäsiisti, äitiriippuvainen, kehno talouden kanssa, kylillä petturin maine yms. Epäseksuaaliseksi luokitellun kanssa on vaikea kuvitella mitään tapahtuvan, muttei ihan täysi "ei", jos planeetat osuvat kohdilleen. Ö-mappi on ö-mappi ja sieltä ei pois kömmitä. [/quote] En usko että olet oikeasti ystävä näiden kuvailemiesi miesten kanssa...

[/quote]

Onneksi sosiaalinen elämäni ei ole kiinni sinun uskostasi. Viihdyn eri tyyppisten ihmisten seurassa. Mutta kaverini/ystäväni eivät sitten ole sitä, minkä kanssa haluan jakaa elämäni. Voisin esimerkiksi olla kristillisdemokraatin ystävä tai kaveri, vaikka olen asiasta eri mieltä. Näin aikuisten maailmassa. Ystävyys ei tarkoita mitään käsi kädessä kukkaniityllä säntäilyä. Ihan säännöllisesti noiden miespuolisten kavereiden ja kolleegoiden kanssa käydään töiden jälkeen kahvilla tai tuopilla. Tiedän myös joka kerta etukäteen tai neuvon takapiruna, kun heidän pitää yllättää tyttöystäviään. Olen itse bi-seksuaali ja nojaan enemmän naisten suuntaan. Myös naisen suhteen löydän epäkiinnostavia mappi-ö tapauksia, joiden kanssa vietän aikaa! Kannattaa harkita hoitosuhdetta, jos haluat panna tai ripustautua kaikkeen genitaaleilla varustettuun.

Vierailija
33/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miespuoliset ystäväni ovat kaikki omaan silmääni olleet alusta asti epäseksuaalisia tai vaihtoehtoisesti pistetty Ö-mappiin huonojen ominaisuuksien vuoksi. Esimerkiksi kulkee bändipaidoissa ja tissuttelee liikaa, epäsiisti, äitiriippuvainen, kehno talouden kanssa, kylillä petturin maine yms. Epäseksuaaliseksi luokitellun kanssa on vaikea kuvitella mitään tapahtuvan, muttei ihan täysi "ei", jos planeetat osuvat kohdilleen. Ö-mappi on ö-mappi ja sieltä ei pois kömmitä."

Mä en oikein ymmärrä tätä laiaamani kirjoittajan tekstiä; lienenkö liian yksinkertainen mies? Jotenkin se saa kysymään, että haluatko suojella itseäsi joltain? Tai siis pelkäätkö oikeastiihastuvasi johonkin toiseen mieheen? Ja jotta niin ei kävisi haluat tutustua vain miehiin, jossa oma järki kenties estää todennäköiseti  sen, ettei rakastumista, eikä aina välttämättä edes ihastumista pääse tapahtumaan. Itse olen tavattoman iloinen siitä, että olen voinut tutustua hyvin monen laisiin ihmisiin. Tosiin voin sanoa jopa joskus hieman ihastuakkin, mutta en silti ole ollut halukas säntäämään parisuhteeseen, jokaisen ihmisen kanssa, johon olen ihastunut tai jota ihailen. - Koski tämä ihastuminen sitten ulkonäköä, tai kykyä sanailla (flirttailla) tai vaikka toimia työssä osana projektia.

Valitettavasti minulla ei myöskään ole taikasauvaa, jolla olisin voinut taikoa itsellleni kumppanin vaan voin vain toivoa, että se minulle oikea tulee elämääni sinä oikeana hetkenä niin että me molemmmat tiedämme ja tai tulemme tietoisiksi, siitä että tästä saattaisi syntyä jotain muutakin kuin 1+1. En tiedä onko enempi onni vai epä onni kun en tiedä, miten tuo kaikki oikeastaan käy.     

Vierailija
34/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:44"]

"Miespuoliset ystäväni ovat kaikki omaan silmääni olleet alusta asti epäseksuaalisia tai vaihtoehtoisesti pistetty Ö-mappiin huonojen ominaisuuksien vuoksi. Esimerkiksi kulkee bändipaidoissa ja tissuttelee liikaa, epäsiisti, äitiriippuvainen, kehno talouden kanssa, kylillä petturin maine yms. Epäseksuaaliseksi luokitellun kanssa on vaikea kuvitella mitään tapahtuvan, muttei ihan täysi "ei", jos planeetat osuvat kohdilleen. Ö-mappi on ö-mappi ja sieltä ei pois kömmitä."

Mä en oikein ymmärrä tätä laiaamani kirjoittajan tekstiä; lienenkö liian yksinkertainen mies? Jotenkin se saa kysymään, että haluatko suojella itseäsi joltain? Tai siis pelkäätkö oikeastiihastuvasi johonkin toiseen mieheen? Ja jotta niin ei kävisi haluat tutustua vain miehiin, jossa oma järki kenties estää todennäköiseti  sen, ettei rakastumista, eikä aina välttämättä edes ihastumista pääse tapahtumaan. Itse olen tavattoman iloinen siitä, että olen voinut tutustua hyvin monen laisiin ihmisiin. Tosiin voin sanoa jopa joskus hieman ihastuakkin, mutta en silti ole ollut halukas säntäämään parisuhteeseen, jokaisen ihmisen kanssa, johon olen ihastunut tai jota ihailen. - Koski tämä ihastuminen sitten ulkonäköä, tai kykyä sanailla (flirttailla) tai vaikka toimia työssä osana projektia.

Valitettavasti minulla ei myöskään ole taikasauvaa, jolla olisin voinut taikoa itsellleni kumppanin vaan voin vain toivoa, että se minulle oikea tulee elämääni sinä oikeana hetkenä niin että me molemmmat tiedämme ja tai tulemme tietoisiksi, siitä että tästä saattaisi syntyä jotain muutakin kuin 1+1. En tiedä onko enempi onni vai epä onni kun en tiedä, miten tuo kaikki oikeastaan käy.     

[/quote]

Olen nykyisen puolisoni kanssa ollut kolme vuotta avoliitossa, mutta kyseessä on yksi "epäseksuaalina" pitämäni entinen teinivuosien ystävä. Epäseksuaaliksi luokittelen ne ystävät, jotka ovat perhettä ja joita kohtaan puuttuu se kipinä ja kaikenlainen romanttinen lataus. Tämän yhden kanssa satuin kasvamaan kieroon sitten loppuviimeksi. Mikä tätä miestä palveli oli se, että intressit olivat yhteneväiset harrastuksien ja aatemaailmojen suhteen. Havahduttiin vaan tilanteesta, että käytännössä elettiin kuin aviopari. Asiasta keskusteltiin erikseen ja päädyttiin yrittämään parisuhdetta, vaikka minkään sortin perhosia ei mahassa ainakaan omalta puolelta alkuun ollut. Opin rakastamaan mieheni naamaa ja pitämään häntä fyysisesti vetävänä. Meillä on nyt yhteinen lapsi ja yhteistä historiaa noin 9 vuotta. Siksi "Epäseksuaaliseksi luokitellun kanssa on vaikea kuvitella mitään tapahtuvan, muttei ihan täysi "ei", jos planeetat osuvat kohdilleen." - en voisi kenenkään muun kanssa kuvitella näin käyvän.

Ö-mappi tapaus on taaseen semmoinen, joka saattaa seurana olla hirveän hauskaa seuraa silloin tällöin (päivittäin katseltuna ottaisi varmaan päähän), mutta useat eri elämänalueet eivät natsaa, eli en sinkkunakaan voisi kiinnostua tai ovat haitallisia (esimerkiksi yleettömästi tissutteleva puoliso on riskiryhmää alkoholismin kanssa ja itse olen absolutisti ja itsekäs siinä määrin, etten omaa talouttani lähtisi koskaan kaatamaan pelastaessani jotakuta peliriippuvuudelta vaikkapa). 

Sukupuolijakauma on taaseen hyvin miehinen kaverieni suhteen johtuen peli- ja saliharrastuksista. En tietenkään näe miespuolisten kaverieni päähän, että onko kyseessä tasaväkisen epäeroottinen suhde, mutta omalta osaltani olen varma, ettei mitään ihastumisia tai rakastumisia voisi tulla ainakaan näihin omiin ystäviini. Joku puolituntematon työtoveri josta epäilen moisia tunteita heräävän jää tahallaan puolituntemattomaksi enkä lähde välejä lämmittelemään tai testailemaan viehätysvoimaani, koska se olisi epäreilua puolisoani kohtaan.

Vierailija
35/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 02:02"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:44"]

[/quote]

Olen nykyisen puolisoni kanssa ollut kolme vuotta avoliitossa, mutta kyseessä on yksi "epäseksuaalina" pitämäni entinen teinivuosien ystävä. Epäseksuaaliksi luokittelen ne ystävät, jotka ovat perhettä ja joita kohtaan puuttuu se kipinä ja kaikenlainen romanttinen lataus. Tämän yhden kanssa satuin kasvamaan kieroon sitten loppuviimeksi. Mikä tätä miestä palveli oli se, että intressit olivat yhteneväiset harrastuksien ja aatemaailmojen suhteen. Havahduttiin vaan tilanteesta, että käytännössä elettiin kuin aviopari. Asiasta keskusteltiin erikseen ja päädyttiin yrittämään parisuhdetta, vaikka minkään sortin perhosia ei mahassa ainakaan omalta puolelta alkuun ollut. Opin rakastamaan mieheni naamaa ja pitämään häntä fyysisesti vetävänä. Meillä on nyt yhteinen lapsi ja yhteistä historiaa noin 9 vuotta. Siksi "Epäseksuaaliseksi luokitellun kanssa on vaikea kuvitella mitään tapahtuvan, muttei ihan täysi "ei", jos planeetat osuvat kohdilleen." - en voisi kenenkään muun kanssa kuvitella näin käyvän. <- Haluan tarkentaa tuota aviopari-kohtaa, että seksiä tai romantiikkaa ei siis ollut, mutta luuhailtiin toistemme nurkissa asumassa lanien muodossa todella paljon ja matkustelimme. 

Ö-mappi tapaus on taaseen semmoinen, joka saattaa seurana olla hirveän hauskaa seuraa silloin tällöin (päivittäin katseltuna ottaisi varmaan päähän), mutta useat eri elämänalueet eivät natsaa, eli en sinkkunakaan voisi kiinnostua tai ovat haitallisia (esimerkiksi yleettömästi tissutteleva puoliso on riskiryhmää alkoholismin kanssa ja itse olen absolutisti ja itsekäs siinä määrin, etten omaa talouttani lähtisi koskaan kaatamaan pelastaessani jotakuta peliriippuvuudelta vaikkapa). 

Sukupuolijakauma on taaseen hyvin miehinen kaverieni suhteen johtuen peli- ja saliharrastuksista. En tietenkään näe miespuolisten kaverieni päähän, että onko kyseessä tasaväkisen epäeroottinen suhde, mutta omalta osaltani olen varma, ettei mitään ihastumisia tai rakastumisia voisi tulla ainakaan näihin omiin ystäviini. Joku puolituntematon työtoveri josta epäilen moisia tunteita heräävän jää tahallaan puolituntemattomaksi enkä lähde välejä lämmittelemään tai testailemaan viehätysvoimaani, koska se olisi epäreilua puolisoani kohtaan.

[/quote]

Vierailija
36/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:21"]

Samanlaiset arvot, suunnitelmat ja kiinnostuksenkohteet. Samoja harrastuksia. Pitää olla mukava ja viehättävä.

[/quote]

Nämä; ja sitten miehellä pitää olla elämä muutenkin järjestyksessä ja fiksumpi kuin minä. Vähänkään tyhmempi mies ei kelpaisi miehekseni, koska suhteessa alkaisin lopulta halveksia häntä. Kaveruutta esim. harrastusten parissa tämä asia ei haittaa.

Vierailija
37/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:13"]

"Naiset! mitä kaverimiehessänne pitäisi olla...Mitä kaverimiehessä pitäisi olla, jotta ottaisitte hänet suhteeseen vuodenkin ystävyyden jälkeen? Mitä hänessä ei saisi olla? Eli mitä kaverimiehessänne on, että on vain kaveri tai mitä hänellä ei ole, että hän ei kelpaa kumppaniksi. vai onko kerran kaveriksi päätynyt aina pois listoilta? Valaiskaa asiaa hieman. Miehelle ei taida pahemmin olla ongelmana päätyä tutusta kaveriksi ja siitä suhteeseen naisen kanssa?"

Miehenä -jos nyt sukupuolellani on mitään merkitystä tässä kohtaa- sinä Ap kuullostat hieman lierolta, jos ajattelet niin, että ensin  olet ja teeskenetelet olevasi hyvä kaveri ja ystävä vuoden sen jälkeen haluat parisuhteeseen naisen kanssa. Totta kai kaveruus voi myöhemmin muuttua rakkaudeksi, mutta kyllä minä neuvoisin olemaan oma rehellinen itsensä ja antaa avoimesti tulevaisuuden näyttää syntyykö rakkaus naisen ja sinun välille vai ei. - Ainakin minä olen halunnut ja haluan yhä tutustua naisiin - toki myös miehiin -avoimesti ja ihan kaveri ja ystävyys pohjalta, luottaen siihen, luonto tai kohtala ja tai what ever named sitten sytyttää rakkauden tai sitten ei sytytä minun ja kohtaamani naisen välillä.

Voin toki luetella useita piirteitä ja asioita, jotka voivat saada minut hurmaantumaan ja kiinnostumaan toisesta, mutta silti en usko, että olisi olemassa vain listan ominaisuudet/ ohjeet tai neuvot , jonka täyttämällä nainen olisi se "täydellinen" puolisko minulle, vaan tarvitaan se, jokin kolmas, voiko sanoa ensimmäinen ihme, joka saa toisen paitsi ihastumaan niin myös rakastumaan minuun ja niin toinen ihme että ihastunut ja tai rakastunu haluaat muodostaa yhteisen parisuheen kanssani välille. Ja haluan että hän on silloin rakastunut minuun itsenäni.

[/quote]

Tämä kirjoittaja pelastaa uskoni mieskuntaan.

Vierailija
38/42 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset arvot, suunnitelmat ja kiinnostuksenkohteet. Samoja harrastuksia. Pitää olla mukava ja viehättävä.

Vierailija
39/42 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä noin voi ajatella. Itse vain yhtäkkiä rakastuin ystävääni vuoden tuntemisen jälkeen. Sitä kyllä edelsi se, että pelkäsin menettäväni hänet. Mutta ei se ole välttämättä mistään ominaisuuksista kiinni, joko on "sitä jotain" tai ei.

Vierailija
40/42 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin suhdetta kaverin kanssa. Lopulta se kaveruus fiilis vain palasi, puuttui oikea kemia. Olis ollut ihan huippu mies, mutta se tietynlainen vietti puuttui. Alkuun se oli kai jotain jännitystä ja uutuuden viehätystä, että hei voiks tän kaverinkin kanssa tehdä näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä