Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! mitä kaverimiehessänne pitäisi olla...

Vierailija
02.04.2015 |

Mitä kaverimiehessä pitäisi olla, jotta ottaisitte hänet suhteeseen vuodenkin ystävyyden jälkeen? Mitä hänessä ei saisi olla?

Eli mitä kaverimiehessänne on, että on vain kaveri tai mitä hänellä ei ole, että hän ei kelpaa kumppaniksi. vai onko kerran kaveriksi päätynyt aina pois listoilta? Valaiskaa asiaa hieman. Miehelle ei taida pahemmin olla ongelmana päätyä tutusta kaveriksi ja siitä suhteeseen naisen kanssa?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:36"]

Liian erilainen arvo- ja ajatusmaailma on useimmiten syynä siihen, miksi kaverimies ei kelpaa seurustelukumppaniksi. Esimerkiksi päihteiden käyttö, mua ei haittaa jos kaveri juo liikaa, polttaa tai pössyttelee mutta en haluaisi seurustella saati asua yhdessä. Tai suhtautuminen lapsiin ja perheeseen tai kodinhoitoon tai rahankäyttöön.

[/quote]

Minulle ongelma oli minuun ihastuneen kaverin mielenterveysongelmat.

Vierailija
2/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset! mitä kaverimiehessänne pitäisi olla...Mitä kaverimiehessä pitäisi olla, jotta ottaisitte hänet suhteeseen vuodenkin ystävyyden jälkeen? Mitä hänessä ei saisi olla? Eli mitä kaverimiehessänne on, että on vain kaveri tai mitä hänellä ei ole, että hän ei kelpaa kumppaniksi. vai onko kerran kaveriksi päätynyt aina pois listoilta? Valaiskaa asiaa hieman. Miehelle ei taida pahemmin olla ongelmana päätyä tutusta kaveriksi ja siitä suhteeseen naisen kanssa?"

Miehenä -jos nyt sukupuolellani on mitään merkitystä tässä kohtaa- sinä Ap kuullostat hieman lierolta, jos ajattelet niin, että ensin  olet ja teeskenetelet olevasi hyvä kaveri ja ystävä vuoden sen jälkeen haluat parisuhteeseen naisen kanssa. Totta kai kaveruus voi myöhemmin muuttua rakkaudeksi, mutta kyllä minä neuvoisin olemaan oma rehellinen itsensä ja antaa avoimesti tulevaisuuden näyttää syntyykö rakkaus naisen ja sinun välille vai ei. - Ainakin minä olen halunnut ja haluan yhä tutustua naisiin - toki myös miehiin -avoimesti ja ihan kaveri ja ystävyys pohjalta, luottaen siihen, luonto tai kohtala ja tai what ever named sitten sytyttää rakkauden tai sitten ei sytytä minun ja kohtaamani naisen välillä.

Voin toki luetella useita piirteitä ja asioita, jotka voivat saada minut hurmaantumaan ja kiinnostumaan toisesta, mutta silti en usko, että olisi olemassa vain listan ominaisuudet/ ohjeet tai neuvot , jonka täyttämällä nainen olisi se "täydellinen" puolisko minulle, vaan tarvitaan se, jokin kolmas, voiko sanoa ensimmäinen ihme, joka saa toisen paitsi ihastumaan niin myös rakastumaan minuun ja niin toinen ihme että ihastunut ja tai rakastunu haluaat muodostaa yhteisen parisuheen kanssani välille. Ja haluan että hän on silloin rakastunut minuun itsenäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavuus. Ja tuolla yllä mainittiinkin jo samanlaiset arvot, viehättävä, kiinnostuksenkohteet jne... Mutta jos sitä tunnetta toisesta ei tule, niin sitä ei vain tule. Ärsyttää joskus tämä "friend zone" -ulina. Ei kaikkiin "kivoihin" ihmisiin voi eikä tarvitse ihastua. Itse en myöskää arvosta yhtään sellaista "hahaa huomasitko miten erinomainen olen tässäkin asiassa?" keimailua ja kukkoilua toisen edessä jos on kiinnostunut. Eli yritetään läpinäkyvästi mainostaa ja markkinoida itseään. "Uuh pitäs käydä salilla, nää mun järjettömän isot hauikset pitäis saada kesäkuntoon", "Ai sulla ei ole rahaa sinne xxx-matkalle ? No mä voin maksaa sulle sen, mulla on rahaa. " (Että mitä ???ä Viehättävintä ihmisessä on aito mukavuus ja se että osaa olla omaitsensä. Ystävystyin miehen kanssa töiden takia ja luulin hänen olevan todella ja mukava ja samanlainen kuin minä. Ilmeni että valehteli puolet mielenkiinnon kohteistaan samoiksi kuin minulla ja esitti hyväsydämmistä, vaikka oli todellisuudessa erittäin häijy. Inhosi musiikkimakuani, ei voinut todellisuudessa sietää lemmikkejäni, huijasi tietävänsä eräästä aiheesta paljon, vaikka ei tiennyt yhtään. En arvostanut kun sain hiljalleen selville miehen todellisen laidan.

Vierailija
4/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä useampia kaverimiehiä, joilla tietääkseni kaikilla arvot ja elämäntavat vastaavat aikalailla omiani. Ongelma on lähinnä siinä, että en koe yhtäkään heistä fyysisesti viehättäväksi. Minulle tärkeintä on siis 'kemia', fysiikan puoleensaveto tms; kelpuuttaisin miehen jos hän iskisi oksitosiinihermooni - ilman ihastuksen tuntemuksia en lämpene, oli mies kuinka hyvä tahansa.

Vierailija
5/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En oikeasti tiedä. Rakastan kyllä häntä ja toivon sydämeni pohjasta että löytää itselleen arvoisensa naisen, mutta se en ole minä. Ei vaan ole kemiaa.

Vierailija
6/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisuhde on mulle aina kaverisuhde, ne ei koskaan vaan oo syventyny mitenkään vaikka on yritetty. Ei siinä kai ole kiinni mistään ominaisuuksista se juttu, vaan nimenomaan kaverillisuudesta.. Eri asia, jos olis alun alkaenkin ollu kiinnostunu siitä enemmän kun kaverina - kuten kävi nykysen kihlattuni kanssa :) siihen vaan tarvii sen kipinän!

Vierailija
7/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää haluisin kyllä sen mut mua pelottaa t nainen

Vierailija
8/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:55"]Mää haluisin kyllä sen mut mua pelottaa t nainen
[/quote]
Mikä?

Vierailija
9/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:55"]Mää haluisin kyllä sen mut mua pelottaa t nainen
[/quote]
Mikä?
[/quote]

Mahdollinen ero jota pidän erittäin todennäköisenä koska mies ei oo viä koskaan ennen seurustellu vakavasti

Vierailija
10/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaverimieheksi päätyy ne parhaat tyypit.

Vierailija
11/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Once in the friendzone, always in the friendzone.

Vierailija
12/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelma.

Vierailija
13/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:00"]Yleensä kaverimieheksi päätyy ne parhaat tyypit.
[/quote]
Mut kaverimiehet, jäät kaveriksi jos sitä seksuaalista kemiaa ei ole.

Vierailija
14/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kannalta varmaan jos on vaikka 50 friend zone tapausta ja sitten 50 joiden kanssa ollaan panemassa ensitreffeilä se friend zone ulina tuntuu ärsyttävältä. Mutta kun miehisssä on niitä joilla on 100 panoa ensitreffeillä eikä yhtään friend zonea, ja toisia joilla on 100 friend zonea eikä yhtään panoa tai suhdetta niin jälkimmäisessä ryhmässä varmaan on aika iso motivaatio selvittää mitä tilanteelle olisi tehtävissä jos mitään.

Vierailija
15/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:00"]Yleensä kaverimieheksi päätyy ne parhaat tyypit.
[/quote]
Mut kaverimiehet, jäät kaveriksi jos sitä seksuaalista kemiaa ei ole.
[/quote]
tai vaikka oliskin mut jompikumpi on varattu ja moraalia löytyy niin oikeesti on este muulle kuin ystävyydelle

Vierailija
16/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:03"]Naisen kannalta varmaan jos on vaikka 50 friend zone tapausta ja sitten 50 joiden kanssa ollaan panemassa ensitreffeilä se friend zone ulina tuntuu ärsyttävältä. Mutta kun miehisssä on niitä joilla on 100 panoa ensitreffeillä eikä yhtään friend zonea, ja toisia joilla on 100 friend zonea eikä yhtään panoa tai suhdetta niin jälkimmäisessä ryhmässä varmaan on aika iso motivaatio selvittää mitä tilanteelle olisi tehtävissä jos mitään.

[/quote]

Wut

Vierailija
17/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:03"]Naisen kannalta varmaan jos on vaikka 50 friend zone tapausta ja sitten 50 joiden kanssa ollaan panemassa ensitreffeilä se friend zone ulina tuntuu ärsyttävältä. Mutta kun miehisssä on niitä joilla on 100 panoa ensitreffeillä eikä yhtään friend zonea, ja toisia joilla on 100 friend zonea eikä yhtään panoa tai suhdetta niin jälkimmäisessä ryhmässä varmaan on aika iso motivaatio selvittää mitä tilanteelle olisi tehtävissä jos mitään.

[/quote]
kyllä mies jolla on 100 friend zonea löytää itsensä todennäköisemmin ennen pitkää onnellisesta parisuhteesta, kuin mies jolla on 100 panoa mut ei friend zonea...

Vierailija
18/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:55"]Mää haluisin kyllä sen mut mua pelottaa t nainen
[/quote]
Mikä?
[/quote]
Mahdollinen ero jota pidän erittäin todennäköisenä koska mies ei oo viä koskaan ennen seurustellu vakavasti
[/quote]
Säästyt tietenkin eroamisen pelolta, kun et aloita seurustelua hänen kanssaan, mutta et tiedä mitä teistä olisi voinut tulla. Yritä ajatella hieman positiivisemmin tilanne.

Vierailija
19/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuoliset ystäväni ovat kaikki omaan silmääni olleet alusta asti epäseksuaalisia tai vaihtoehtoisesti pistetty Ö-mappiin huonojen ominaisuuksien vuoksi. Esimerkiksi kulkee bändipaidoissa ja tissuttelee liikaa, epäsiisti, äitiriippuvainen, kehno talouden kanssa, kylillä petturin maine yms. Epäseksuaaliseksi luokitellun kanssa on vaikea kuvitella mitään tapahtuvan, muttei ihan täysi "ei", jos planeetat osuvat kohdilleen. Ö-mappi on ö-mappi ja sieltä ei pois kömmitä.

Vierailija
20/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:06"] kyllä mies jolla on 100 friend zonea löytää itsensä todennäköisemmin ennen pitkää onnellisesta parisuhteesta, kuin mies jolla on 100 panoa mut ei friend zonea...

[/quote]

Kiinnostaisi tietää miten? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi