Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ostanut koronan kotitestejä?

Vierailija
21.12.2021 |

Nythän nistä tulee vähän halvempia kun arvonlisävero jää pois. Onko helppo ottaa testi itse kun se pitää ottaa aika syvältä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut , ei ole ollut tarvetta toistaiseksi. Joten en niiden hinnoistakaan tiedä.

Vierailija
2/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kun opiskelija palasi ulkomailta. Hän teki niitä sitten pari kun oli eristyksissä kaiken varalta. Onneksi ei tuonut omikronia mukanaan ja onneksi pääsi pois sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko ne oikeasti? Ajattelin ostaa ja testata kun oli pieni flunssa äsken.

Vierailija
4/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Olen vielä tikkuneitsyt .

Tammikuussa vois ostaa parit jos votosella saa.

Vierailija
5/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 testiä. Tikkua en nokkaani huoli.

Vierailija
6/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki testit eivät näytä Omicron-variantti tartuntoja. Joten ennen kuin ostatte, selvittäkää tuo.

Vierailija
7/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ja yhden kokeillut.

Vierailija
8/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko ne oikeasti? Ajattelin ostaa ja testata kun oli pieni flunssa äsken.

No ainakin meillä se tulos päti.

2

Vierailija
9/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa jonkun 5,95 ja ilman alvia siis jonkun 4,80

Eli euron säästö

Ei merkittävää eroa köyhille

Vierailija
10/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta

En halua testata

Vierailija
11/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy kotitestejä, yhden olen tehnyt. Tuli negatiivinen, kävin seuraavana päivänä myös terveyskeskuksessa testissä, ja negatiivinen tuli sieltäkin. Testi oli helppo käyttää, tulosta joutui odottelemaan noin 15 min.

Vierailija
12/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt töissä 2 pikatestiä. Niiden tekeminen on helppoa, mutta etenkään oireettomalla tulokseen ei voi luottaa. Myös rokotukset lisää väärän negan riskiä, koska rokotetuilla on yleensä vähemmän virusta nenässä.

Testiä tehdessä on tärkeää työntää tikku tarpeeksi syvälle, jotta tulos olisi mahdollisimman luotettava.

Vierailija
13/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli euron säästö

Vitonenkin on isoraha turhasta.

Vierailija
14/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jo syksyllä Lidlistä sellaisen 5-packin. 25€. Oli ajatus tsekkailla tasaisin väliajoin, olisiko itselläni oireeton korona, että sais siitä saikut ja muut höpinät.

Ikävä kyllä koronaa ei ole näkynyt. Jaksoin tosin testata vain kerran, koska terveenä se vain tuntui niin turhalle se testailu.

Vierailija
15/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole.

Olen vielä tikkuneitsyt .

Tammikuussa vois ostaa parit jos votosella saa.

kokeile persiljanvarrella: Taipuu paremmin kuin ne kepakot joita ihmisen työnnättävät neniinsä

Vierailija
16/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä varmuuden vuoksi ostetuissa testeissä oli ohjeistus ettei työnnepä niin syvälle kuin "virallisissa".

Kokeiltu ei olla mutta ystävän kotitesti näytti positiivista kuten sitten testauapaikankin.

Vierailija
17/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi kotona testata, en ymmärrä. 

Vierailija
18/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompi tehdä itse kuin antaa toisen ottaa. Tuntee kivun ja osaa liikuttaa tikkua oikeaa reittiä syvemmälle. Harjatikku tarvitsee laittaa vähintään 2,5 cm syvyyteen, kun toisen tekemässä testissä laitetaan 10 cm syvyyteen, mitä en voi ymmärtää ja minulla ei ilman vaurioita tunnu onnistuvan. Noin 2,5 cm syvyydessä minulla alkaa tunne, että silmiäni raastettaisiin irti päästä ja jälkeen päin nenä tuntuu omituiselta noin vuorokauden.

Silloin kun nenässä tuntuu erittäin omituiselta, tietää, että näyte tulee riittävän syvältä. 3-4 tikun pyöräytystä per sierain. Näin olen itse tehnyt.

En kyllä ymmärrä, että miksi ei ole vieläkään 1. Nielurisoista tikulla  tai purskutellen suusta otettavia koronatestejä?  Nenänielusta tonkiminen on epäinhimillistä. Pienille lapsille kidutusta. 2. Nenäsumutteena annettavia koronarokotteita?

Vierailija
19/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli euron säästö

Itse ostin just verkkokauppa.comista 5kpl 16,99€ Boson-merkkisiä testejä.

Vierailija
20/20 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin jouluksi kaikille lapsenlapsille ja lapsille. Yritetään järjestää sukujoulua emmekä halua altistaa isovanhempia, joten testataan itsemme ja lapset ( nuoria, harrastavat ja ovat koulussa kuitenkin vielä keskiviikkoon saakka) ennen mummolaan menoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme