Mies sanoi että ei aio auttaa joulusviivouksessa, vaikka jää tänään lomalle. Menee ensin mökille kaverin kanssa
Tulee sitten torstaina kotiin ja laittaa kinkun uuniin. Saisiko teidän miehenne lähteä?
Kommentit (40)
Hän on jo ihan iso poika, eikä tarvitse lupaa äidiltä esim saako mennä mökille.
Miksi ei menisi? Tosin en minä ole kotona mikään siivooja, joten palatessaan kohtaa kodin juuri siinä kunnossa kuin se oli lähtiessään ja kinkulle on syytä olla ostettuna paistopussi.
Ok ja sinä lähdet paikaltasi sitten minne ja valikoit vain ne asiat mitä huvittaa ehkä tehdä?
Luulen, että selvittäisiin aika monesta riidasta, kun ne miehet lähtisi pois jaloista. Ei ne osaa suorittaa joulua naisten standardien mukaisesti ja naisen olisi joka tapauksessa tyytymätön. Sanoisin että tuo olisi win win tilanne.
Totta kai saisi lähteä. Kun hän menee mökille niin minäkin lähtisin lasten kanssa vaikka mummolaan tai kylpylään jouluksi. Voi mies sitten paistella kinkkua keskenään.
Meillä ei kukaan auta siivouksessa, jokainen tekee osansa. Tämä on yhteinen koti eikä täällä autella kotitöissä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saisi lähteä. Kun hän menee mökille niin minäkin lähtisin lasten kanssa vaikka mummolaan tai kylpylään jouluksi. Voi mies sitten paistella kinkkua keskenään.
Menen äidin helmoihin kiukuttelemaan kuin kaikki ei mene minun suunnitelmien mukaisesti.
meillä joulusiivous nyt on ihan tavallinen siivous, ei ole tarvetta kuurata sen enempää.
Joten jos haluais mennä niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei kukaan auta siivouksessa, jokainen tekee osansa. Tämä on yhteinen koti eikä täällä autella kotitöissä.
Tämä. Rintarinnan kaikki omia vahvuuksia käyttäen.
Se joulu tulee siivoamattakin, usko pois. Laita ukko mökkeilemään, osta itelles herkkuja ja nosta jalat ylös. Kato hyvä leffa, lue hyvä kirja. Nauti rauhasta ❤️
Joulu on jokaiselle vähän erilainen. En pakota ketään nauttimaan omanlaisestani joulusta.
Eikö voisi pitää kotia siistinä jatkuvasti? Miksi pitää just nyt käydä puunaamaan hiki hatussa kun näyttää teillä tuota hösötystä olevan?
Meillä pidetään koti puhtaana siivoamalla säännöllisesti, ei päästetä sotkuun ja likaiseksi.
Relatkaa naiset nyt, ei joulua pidä ihan noin vakavasti ottaa.
Itse en stressaa joulusta pätkän vertaa. Teen vaan mitä huvittaa;)
Vierailija kirjoitti:
Se joulu tulee siivoamattakin, usko pois. Laita ukko mökkeilemään, osta itelles herkkuja ja nosta jalat ylös. Kato hyvä leffa, lue hyvä kirja. Nauti rauhasta ❤️
Hyvä kirjoitus!
Ap kannattaisi opetella neuvottelemaan, on apua parisuhteen ylläpitämisesssä.
Miksi ei saisi? Hän on ihan aikuinen ihminen, eikä mikään minun jouluapulainen.
Jos minä haluaisin, että esim kaakelinsaumat on hammasharjalla putsattu jouluksi se olisi minun vastuulla. Ei minulla ole mitään kotitaulodellista valtaa määritellä koska ja miten meillä siivotaan.
Eikö se ole hyvä että lähtee pois jaloista sotkemasta. Saat itseksesi joulufiilistellä. Enpä ole ikinä ukkoa tarvinut siivoamaan. Tuntuu et akoilla pakkomielle saada ukot siivoamaan että tuntisivat itsensä joksikin. Se että joku sinun käskystä siellä puunaa tekee sinusta vain ärsyttävän leh män ja niin tässäkin tapauksessa. Pako mökille.
Meillä toinen ei ole toisen apuri, vaan siivotaan aina yhdessä.
Saisi. Joulu ei aiheuta meillä mitään hysteriaa.