Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi että ei aio auttaa joulusviivouksessa, vaikka jää tänään lomalle. Menee ensin mökille kaverin kanssa

Vierailija
21.12.2021 |

Tulee sitten torstaina kotiin ja laittaa kinkun uuniin. Saisiko teidän miehenne lähteä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi. Joulu ei aiheuta meillä mitään hysteriaa.

Vierailija
2/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on jo ihan iso poika, eikä tarvitse lupaa äidiltä esim saako mennä mökille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en Minäkään siivoa

Vierailija
4/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei menisi? Tosin en minä ole kotona mikään siivooja, joten palatessaan kohtaa kodin juuri siinä kunnossa kuin se oli lähtiessään ja kinkulle on syytä olla ostettuna paistopussi.

Vierailija
5/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok ja sinä lähdet paikaltasi sitten minne ja valikoit vain ne asiat mitä huvittaa ehkä tehdä?

Vierailija
6/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että selvittäisiin aika monesta riidasta, kun ne miehet lähtisi pois jaloista. Ei ne osaa suorittaa joulua naisten standardien mukaisesti ja naisen olisi joka tapauksessa tyytymätön. Sanoisin että tuo olisi win win tilanne.

Vierailija
7/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saisi lähteä. Kun hän menee mökille niin minäkin lähtisin lasten kanssa vaikka mummolaan tai kylpylään jouluksi. Voi mies sitten paistella kinkkua keskenään.

Vierailija
8/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kukaan auta siivouksessa, jokainen tekee osansa. Tämä on yhteinen koti eikä täällä autella kotitöissä.

Vierailija
9/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saisi lähteä. Kun hän menee mökille niin minäkin lähtisin lasten kanssa vaikka mummolaan tai kylpylään jouluksi. Voi mies sitten paistella kinkkua keskenään.

Menen äidin helmoihin kiukuttelemaan kuin kaikki ei mene minun suunnitelmien mukaisesti.

Vierailija
10/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä joulusiivous nyt on ihan tavallinen siivous, ei ole tarvetta kuurata sen enempää.

Joten jos haluais mennä niin siitä vaan.

Vierailija
11/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei kukaan auta siivouksessa, jokainen tekee osansa. Tämä on yhteinen koti eikä täällä autella kotitöissä.

Tämä. Rintarinnan kaikki omia vahvuuksia käyttäen.

Vierailija
12/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joulu tulee siivoamattakin, usko pois. Laita ukko mökkeilemään, osta itelles herkkuja ja nosta jalat ylös. Kato hyvä leffa, lue hyvä kirja. Nauti rauhasta ❤️

Vierailija
13/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on jokaiselle vähän erilainen. En pakota ketään nauttimaan omanlaisestani joulusta.

Vierailija
14/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voisi pitää kotia siistinä jatkuvasti? Miksi pitää just nyt käydä puunaamaan hiki hatussa kun näyttää teillä tuota hösötystä olevan?

Meillä pidetään koti puhtaana siivoamalla säännöllisesti, ei päästetä sotkuun ja likaiseksi.

Relatkaa naiset nyt, ei joulua pidä ihan noin vakavasti ottaa.

Itse en stressaa joulusta pätkän vertaa. Teen vaan mitä huvittaa;)

Vierailija
15/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä joulusiivous?

Vierailija
16/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joulu tulee siivoamattakin, usko pois. Laita ukko mökkeilemään, osta itelles herkkuja ja nosta jalat ylös. Kato hyvä leffa, lue hyvä kirja. Nauti rauhasta ❤️

Hyvä kirjoitus!

Vierailija
17/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kannattaisi opetella neuvottelemaan, on apua parisuhteen ylläpitämisesssä. 

Vierailija
18/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi? Hän on ihan aikuinen ihminen, eikä mikään minun jouluapulainen.

Jos minä haluaisin, että esim kaakelinsaumat on hammasharjalla putsattu jouluksi se olisi minun vastuulla. Ei minulla ole mitään kotitaulodellista valtaa määritellä koska ja miten meillä siivotaan.

Vierailija
19/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole hyvä että lähtee pois jaloista sotkemasta. Saat itseksesi joulufiilistellä. Enpä ole ikinä ukkoa tarvinut siivoamaan. Tuntuu et akoilla pakkomielle saada ukot siivoamaan että tuntisivat itsensä joksikin. Se että joku sinun käskystä siellä puunaa tekee sinusta vain ärsyttävän leh män ja niin tässäkin tapauksessa. Pako mökille.

Vierailija
20/40 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toinen ei ole toisen apuri, vaan siivotaan aina yhdessä.