Maajussille morsian: puolisoehdokkaiden ensitapaaminen
Kommentit (115)
Tommin muijat kunnon meikkipossu kantturoita !
Teennäinen tuo Tommin suosikeista tummempi. Ei vaikuttanut oikein sopivalle valinnalle
Tuo Annika on ehdottomasti eniten Tommin oloinen.
Ja Lauralle Joosua. Kaikki muut miehet oli ihan vääriä.
Ilme velmuilija ja kiemurtelija tuo Tommi. Vähän kuin se viime kauden yks mies. Kirjeidensaamisjaksossa kiinnitin huomiota kin Tommin se koko kaveriporukka näytti olevan niiiin samaa kaliiperia Tommin kanssa. Mietin jopa onko heillä kaikilla juuri elämänsä pahin krapula päällä, vai onko Valkeala(ssa) kaikki miehet vähän jotenkin..noh..tuollaisia..väsyneitä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:41"]Teennäinen tuo Tommin suosikeista tummempi. Ei vaikuttanut oikein sopivalle valinnalle
[/quote]
Blondi taas hauska ja säteilevä
Olen ihan koukussa maajusseihin, miten voikin niihin hahmoihin kiintyä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:42"]Ilme velmuilija ja kiemurtelija tuo Tommi. Vähän kuin se viime kauden yks mies. Kirjeidensaamisjaksossa kiinnitin huomiota kin Tommin se koko kaveriporukka näytti olevan niiiin samaa kaliiperia Tommin kanssa. Mietin jopa onko heillä kaikilla juuri elämänsä pahin krapula päällä, vai onko Valkeala(ssa) kaikki miehet vähän jotenkin..noh..tuollaisia..väsyneitä.
[/quote]
Anteeksi..ajatuskatkos ohjelmaa samalla seuratessa. Piti kirjoittaa "Valkealassa(?)" kun en ollut varma mistä Tommi olikaan kotoisin.
Tommista ja Hannasta tulisi kaunis pari, toivottavasti natsaa.
Mua ainaki harmittaa, kun se Kimmo ei päässy ohjelmaan. Hauska ja aito tyyppi ja sai paljo kirjeitäkin.
Netti-Jusseissa on Kimmo ja Meri
Eikää..vähän nolo tuo yks. Repes sivan onnesta kun pääsee salille. :'D Ja näyttämään heti kättelyssä tytölle että nouseeko rauta.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:50"]
Mua ainaki harmittaa, kun se Kimmo ei päässy ohjelmaan. Hauska ja aito tyyppi ja sai paljo kirjeitäkin.
[/quote] Kimmo taisi löytää sen yhden kiinnostavan heti. Ei ois tullut mitään kilpailua. On tuossa Katsomon Netti-Jussien ekassa jaksossa.
Mikon Heidi on kyllä aika tukevaa sorttia, mutta ehkä kuitenkin muistuttaa eniten itse sulhasta.
Mä tykkään Mikosta :) toivottavasti löytää hyvän emännän
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:41"]Teennäinen tuo Tommin suosikeista tummempi. Ei vaikuttanut oikein sopivalle valinnalle
[/quote]
Blondi taas hauska ja säteilevä
[/quote]
Blondista en tykännyt. Vähän liian omistavan oloinen.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:01"]Mä tykkään Mikosta :) toivottavasti löytää hyvän emännän
[/quote]
Joo, symppiksen oloinen!
Seuraava jakso tulee vasta 16.4. Miksi vasta silloin?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:33"]Seuraava jakso tulee vasta 16.4. Miksi vasta silloin?
[/quote]
Typerien vaalijuttujen takia
Lauran eka mies vaikutti mukavalle miehelle