Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitetaanko työpaikoilla niille, jotka eivät tulleet valituksi?

Vierailija
02.04.2015 |

Ihmettelen vain, että eikö ole huonoa käytöstä, mikäli työpaikka ei ilmoita työhaastattelussa olleille? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se epäkohteliasta, mutta näin käy valitettavan usein.

Vierailija
2/7 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin on huonoa käytöstä, jos ei ilmoiteta. Taitamaton esimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä haastattelussa olleita on sen verran vähän, että luulisi edes niille ilmoitettavan, mutta ei vaan näytä aina onnistuvan. Osa vielä oikein erikseen lupaa ilmoittaa, mutta siltikään ei kuulu mitään.

Vierailija
4/7 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ainakaan ilmoiteta juuri mistään. Kymmeniä paikkoja olen hakenut, yhteenkään haastatteluun en ole päässyt ja ilmoitukset siitä, etten valinta ei osunut kohdalleni on laskettavissa yhden käden sormilla. Aika jännä juttu sinänsä, kun monet hakemistani paikoista ovat edellyttäneet kirjautumista johonkin rekryjärjestelmään. Luulisi, että automaattiviestin lähettäminen ei valituille olisi helppoa.

Vierailija
5/7 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. Ei täälläkään yleensä ilmoiteta. Parin vuodn sisään on ilmoitettu kerran - tekstiviestillä!

Vierailija
6/7 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä valitulle soitettiin, haastattelussa olleissa tuli sähköposti ja muille ei mitään.

Vierailija
7/7 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin vaikeaa itse kysyä miten kävi?

Jos ei tulos sen vertaa kiinnosta, niin ei ole alunperinkään töihin halunnut.

Kolme vuotta ollut nyt työssä, johon pääsin siten että toiseen paikkaan hain, ja toista kuukautta jatkoin soittamista että joko päätökset tehty, kunnes totesivat että hakemani paikka on täytetty, mutta heillä olisi homma josta kaveri haluaisi siirtyä muihin töihin - Kiinnostaisiko minua kyseinen työ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän