Vihaan suomalaista negatiivisuutta
Kaikki on aina huonosti, pelkkää valittamista ja muiden haukkumista. Jos jokin on hyvin, siitä ei mainita mitään. Niitä hyviä asioita pidetään itsestäänselvyyksinä, mitäpä niitä miettimään. Keskitytään vain kaikkeen huonoon, mikä on nyt paskasti. Vaikka itse olisikin hyvällä mielellä, usein tuollainen pahanilmanlintu saa omankin mielialan laskemaan. Tämän huomaa täällä keskustelupalstallakin.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:40"]
Lähde ulkomaille niin opit arvostamaan suomalaista rehellisyyttä. Itseäni ei oikein enää nappaa esim. jenkkien kaksinaamaisuus...
[/quote]
Osaa ne suomalaisetkin olla kaksinaamaisia. Ehkä täällä vain piilotetaan epärehellisyys paremmin, olemmehan muutenkin (stereotyyppisesti) sisäänpäinkääntyneitä, ehkä myös tuo ominaisuus pysyy enemmän piilossa?
Tämä on oikeasti totta. Olen yrittänyt löytää positiivisen elämänasenteen ja pysyä optimistisena, mutta se on yllättävän vaikeaa kun ympärillä olevat ihmiset ovat niin latistavia ja pessimistejä!
Mulla on vissiin käynyt tuuri, kun on helppo olla positiivinen
Totta. Myös viestisi on hyvä esimerkki.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:34"]
Totta. Myös viestisi on hyvä esimerkki.
[/quote]
Huomasin itsekin saman. Mutta vittu kun alkaa vituttaa muiden vituttavuus! Ap
Älä nyt pelkän palstan perusteella kyynisty.
Ei ole pelkästään suomalaisten ominaisuus, mutta olen kyllä samaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:37"]
:D kukat on kivoja.
[/quote]
Voi niin on! Rakastan kukkia. Ap
Huomaatko AP ironian?:D
Sama kun sanoisi vituttaa, kun ihmiset kiroilee vittu!!!
Lähde ulkomaille niin opit arvostamaan suomalaista rehellisyyttä. Itseäni ei oikein enää nappaa esim. jenkkien kaksinaamaisuus...
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:40"]
Huomaatko AP ironian?:D
Sama kun sanoisi vituttaa, kun ihmiset kiroilee vittu!!!
[/quote]
Huomaan, mutta en voi oikein ilmaista asiaani muilla tavoin. :D Ap