Missä on ne rumat naiset?
Joissain ketjuissa täällä on naisia, jotka hehkuttavat rumuuttaan, kuin se olisi jokin polttomerkki, joka estäisi kaikki ihmissuhteet. Mutta missä nämä naiset sitten ovat? Tosielämässä olen nähnyt vain kauniita ja tavallisia naisia. Toki joku erityisen lihava voi tuntua huomiotaherättävän näköiseltä, mutta tuntemani sellaisetkin naiset tuntuvat päätyvän parisuhteisiin ihan yhtä helposti kuin hoikemmatkin.
Itse en pitänyt nuorempana itseäni hyvännäköisenä, koska nörttityylini takia minulla oli yläasteella 'ruman' leima. Mutta tämän karistua olen huomannut olevani ihan hyvännäköinen, ja parisuhteen este ei ulkonäköni ole koskaan ollut. No nyt olenkin toki ollut jo pitkään naimisissa, joten en siinä mielessä enää itseäni mittaakaan.
Mutta olen päätynyt siihen, että rumuus on rooli. Joku voi olla hyvin kaunis, mutta kaikista meistä on kyllä perushyvännäköisiksi, kun osaamme laittautua, pukeutua tyylikkäästi ja itselle sopivasti, ja pidämme kropan kunnossa. Ei kukaan ole oikeasti ruma. Toki joku kasvojen palaminen tms voi vaikuttaa kovasti, mutta jos nyt ihan ulkonäöstä puhutaa.
Kommentit (27)
Kun sitä on vuosia saanut kuulla kuinka ruma onkaan, sitä alkaa uskomaan. Pakkohan sen on ollut totta jos kerran aina jaksettiin sitä hoilata päivästä toiseen.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:28"]
Monella on vain jokin tai muutamia vikoja. Kuten iso tai ruma nenä, laatikon mallinen pää, miehiset leukaperät, ruma ruumiinrakenne...
[/quote]
Mieluummin vaikka nuo kaikki mainitsemasi, voi nimittäin olla ihan näyttävän näköinen persoonallisella tavalla, kuin joku pienipäinen pikku linnunaivo. Vink vink.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:31"]
Ruma nainen on myytti. t. mies
[/quote]
Mene nyt vittuun. Et sää täältä pillua saa.
t. nainen
AP, etkö ole huomannut, että rumia naisia on kahdenlaisia? On niitä, jotka kuvittelevat olevansa rumia. Kuulut itse siihen joukkoon. Ja sitten on meitä syntymärumia, joista ei kaunista saa tekemälläkään. Luonne ja ulkonäkö eivät sen sijaan korreloi, vaikka yksi kirjoittaja siihen suuntaan viittasikin. Paskamaisia tyyppejä on kaunottarissakin ja toisaalta moni ruma on erinomaisen mukava ihminen, jos häneen vain haluaa tutustua. Nykyinen ulkonäköpainotteinen elämänmuoto vaan ei oikein salli edes tutustua rumiin ihmisiin, sillä pelätään, että oma kauniin naaman status saattaa siitä laskea.
Ai niin, missä me olemme? Kyöpelivuorella tai peräti sen takana, kuten laulussakin sanotaan.
Naiset, kun eräs maailman helpoimmista ja vanhimmista keinoista hallita ja ottaa ohjailtavakseen nainen on haukkua sen naisen ulkonäköä. Kenenkään ei tulisi ottaa sitä itseensä syvemmin, mikäli tulee jotain asiattomuutta ulkonäöstä, tai ainakin olisi hyvä tuumailla taustoja, eli kuka nyt sanoi, millainen henkilö sanoi, millä motiiveilla sanoi...
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:28"]Monella on vain jokin tai muutamia vikoja. Kuten iso tai ruma nenä, laatikon mallinen pää, miehiset leukaperät, ruma ruumiinrakenne...
[/quote]
Mulla on nuo kaikki, tulkaa kattomaan te, jotka ette oo rumaa vielä nähneet :-)
Mäkkärissä ne loisii ja mättää roskaruokaa naamariin.