Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisin kovaa kyytiä! Onko sopivaa sanoa

Vierailija
02.04.2015 |

Eli niin himottaa yksi mies tässä naapurustossa. 

Mitä, jos ihan suoraan sanoisin, että hyvää seksiä tarjolla? Nolaanko vain itseni?

Niin tekee mieli tätä komistusta... että housut pois. Olen ihan hyvännäköinen nainen. Mies on kyllä naimisissa, mutta haitanneeko tuo?

Kommentit (221)

Vierailija
161/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:00"]

Kirjoittaja on lahjakas.

[/quote]

Olen kyllä, vaikka ehkä kettuillaksesi sanot. 

Viisi laudaturia ja maisterin paperit ennätysajassa huolimatta yksityiselämän ongelmista. Kaksi lasta siis siinä sivussa ja neljällä vuodella mentiin. 

Miehellekin on siis korkeat standardit. Siksi en oikein eron jälkeen ole uutta löytänytkään. Pidän vieläpä itseäni oikein viehättävän näköisenä, joskin tämä attituudi sai kolauksen eilen. 

ap

Vierailija
162/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:06"]

Kirjoittaja on lahjakas.

[/quote]

Viisi laudaturia ja maisterin paperit ennätysajassa huolimatta yksityiselämän ongelmista. Kaksi lasta siis siinä sivussa ja neljällä vuodella mentiin. 

Miehellekin on siis korkeat standardit. Siksi en oikein eron jälkeen ole uutta löytänytkään. Pidän vieläpä itseäni oikein viehättävän näköisenä, joskin tämä attituudi sai kolauksen eilen. 

ap

[/quote]

Miksi heti alapeukutatte tätäkin? 

Ihan rehellinen vain olen. Voisitteko perustella reaktionne? Ymmärrän sen, että lievää vastenmielisyyttä voi aiheuttaa toimintani. Mutta miksi esim. tälle kommentille miinusta?

Ja ei alatyylistä tekstiä, kiitos! Pystytte varmasti parempaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:06"]

Kirjoittaja on lahjakas.

[/quote]

ap

[/quote]

Miksi heti alapeukutatte tätäkin? 

Ihan rehellinen vain olen. Voisitteko perustella reaktionne? Ymmärrän sen, että lievää vastenmielisyyttä voi aiheuttaa toimintani. Mutta miksi esim. tälle kommentille miinusta?

Ja ei alatyylistä tekstiä, kiitos! Pystytte varmasti parempaan. 

[/quote]

Jotku lähiövalaat siellä nyyhkii. Huomaahan sun kirjotuksista, että olet vähän toista tasoa kuin keskimääräiset AV-ämmät. 

Sehän vituttaa.

Vierailija
164/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe lähiövalaista ja paremman tason naisista osoittaa totaalista sivistymättömyyttä.

Vierailija
165/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauksa tarina, mt-ongelmaisen wt-muijan seikkailut hienostoalueella osa 1: Lapsenkasvoinen kiimapillu tippuu kovaa ja korkealta.

Vierailija
166/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:43"]

Puhe lähiövalaista ja paremman tason naisista osoittaa totaalista sivistymättömyyttä.

[/quote]

Varmasti näin!

Mutta voitko sinä fiksumpana selittää, miksi heti saa miinusta, jos kertoo olevansa akateeminen? Akateemisia ikäluokastani on kolmasosa. Eli ei nyt mikään kohahduttava uutinen tämä. 

Olen kirjoittanut ties kuinka monta kommenttia tällekin palstalle. Aina viime kädessä keskustelu tyssää siihen, jos mainitsee koulutustaustansa. Vaikka selväksihän se tulee yleensä kirjoitustyylistäkin.. ei sen puoleen. 

ap

Vierailija
167/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:51"]

Hauksa tarina, mt-ongelmaisen wt-muijan seikkailut hienostoalueella osa 1: Lapsenkasvoinen kiimapillu tippuu kovaa ja korkealta.

[/quote]

Et sitten osaa sen vertaa arvioida tekstin kieliasua? Tuskin on WT-muija, mt-ongelmista en sano mitään. 

Vierailija
168/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä ja nolo juttu sinulle. Kun tapaat seuraavan kerran miehen hän suhtautuu sinuun ihan ok. Mikäli on todella fiksusti käyttäytyvä kuten olet kuvaillut.

Sinä kerroit halusi hänelle miksi siitä pitäisi sinua moittia. Jos et olisi puhunut mitään seksihaluistasi olisit saanut moitteet täällä kuitenkin.
Mielestäni olit rohkea. Siihen ei monesta ole.

Ei muuta kuin tsemppiä!

Vierailija
169/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:07"]Olin niin pois tolaltani, kun tulin kotiin, että leikkelin kalliin korsetin kappaleiksi. Mulla oli ihan paitis ja farkut, mutta ylläri oli tarkotus olla alla. 

Tuijottelin sitten itseäni peilistä varmaan puoli tuntia ja tajusin, että mulla on aivan lapsen kasvot. Suuri otsa, isot silmät ja sellanen pyöreä naama kuin jollain kolmevuotiaalla. 

Menee identiteetti nyt uusiksi. 

ap
[/quote]
Mieti asiaa hänen kannaltaan. Hän huomattavasti vanhempi kuin sinä. Hän koki asian aivan toisin.

Vierailija
170/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies on uskollinen, niin se sanoo ei ja kertoo vaimolleen. Haluatko oikeasti helvetin irti

Vierailija
171/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:07"]Olin niin pois tolaltani, kun tulin kotiin, että leikkelin kalliin korsetin kappaleiksi. Mulla oli ihan paitis ja farkut, mutta ylläri oli tarkotus olla alla.  Tuijottelin sitten itseäni peilistä varmaan puoli tuntia ja tajusin, että mulla on aivan lapsen kasvot. Suuri otsa, isot silmät ja sellanen pyöreä naama kuin jollain kolmevuotiaalla.  Menee identiteetti nyt uusiksi.  ap [/quote] Mieti asiaa hänen kannaltaan. Hän huomattavasti vanhempi kuin sinä. Hän koki asian aivan toisin.

[/quote]

Juu, mietitty on!

Olen kuitenkin 31-vuotias, jos jaksoit alusta asti lukea. 

Koki tosiaan aivan eri tavoin asian. Se tuli selväksi. Eli ihan pikkutyttö olin hänen silmissään. 

Arvostan tätä miestä nyt enemmän kuin koskaan ketään kuitenkin. Todella hienosti ja eritoten hienotunteisesti hoitia asian. Halasi kevyesti kotiovella ja sanoi hyvää yötä. 

Mutta nyt sukukoimaan! Jos jollain jotain vielä tästä aiheesta, niin vastailen sitten illemmalla. Hiertää vielä pääkoppaa tämä. Yritän päästä tasapainoon nyt irtautumalla vaikka tästä koneelta. Ekaks koira ulos ja sitten siskon perheeseen syömään. Tulee paljon muitakin. 

Vierailija
172/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinä olet se koiralenkki-tyttö !

Vierailija
173/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:07"]Olin niin pois tolaltani, kun tulin kotiin, että leikkelin kalliin korsetin kappaleiksi. Mulla oli ihan paitis ja farkut, mutta ylläri oli tarkotus olla alla.  Tuijottelin sitten itseäni peilistä varmaan puoli tuntia ja tajusin, että mulla on aivan lapsen kasvot. Suuri otsa, isot silmät ja sellanen pyöreä naama kuin jollain kolmevuotiaalla.  Menee identiteetti nyt uusiksi.  ap [/quote] Mieti asiaa hänen kannaltaan. Hän huomattavasti vanhempi kuin sinä. Hän koki asian aivan toisin.

[/quote]

Juu, mietitty on!

Olen kuitenkin 31-vuotias, jos jaksoit alusta asti lukea. 

Koki tosiaan aivan eri tavoin asian. Se tuli selväksi. Eli ihan pikkutyttö olin hänen silmissään. 

Arvostan tätä miestä nyt enemmän kuin koskaan ketään kuitenkin. Todella hienosti ja eritoten hienotunteisesti hoitia asian. Halasi kevyesti kotiovella ja sanoi hyvää yötä. 

Mutta nyt sukukoimaan! Jos jollain jotain vielä tästä aiheesta, niin vastailen sitten illemmalla. Hiertää vielä pääkoppaa tämä. Yritän päästä tasapainoon nyt irtautumalla vaikka tästä koneelta. Ekaks koira ulos ja sitten siskon perheeseen syömään. Tulee paljon muitakin. 
[/quote]
Kyllä luin koko ketjun alusta saakka ja kerroit että mies sinua 24 vuotta vanhempi.
Eli hänen vinkkelistä katsoen olet liian nuori.
Turha minua on moittia kun kerroin mielipiteeni. Ymmärrän että olet pettynyt mutta turha sitä on purkaa meihin.
Toivotan sinulle uudelleen tsemppiä.
Terveisin kommentoija 96 ja 97

Vierailija
174/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:24"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:07"]Olin niin pois tolaltani, kun tulin kotiin, että leikkelin kalliin korsetin kappaleiksi. Mulla oli ihan paitis ja farkut, mutta ylläri oli tarkotus olla alla.  Tuijottelin sitten itseäni peilistä varmaan puoli tuntia ja tajusin, että mulla on aivan lapsen kasvot. Suuri otsa, isot silmät ja sellanen pyöreä naama kuin jollain kolmevuotiaalla.  Menee identiteetti nyt uusiksi.  ap [/quote] Mieti asiaa hänen kannaltaan. Hän huomattavasti vanhempi kuin sinä. Hän koki asian aivan toisin. [/quote] Juu, mietitty on! Olen kuitenkin 31-vuotias, jos jaksoit alusta asti lukea.  Koki tosiaan aivan eri tavoin asian. Se tuli selväksi. Eli ihan pikkutyttö olin hänen silmissään.  Arvostan tätä miestä nyt enemmän kuin koskaan ketään kuitenkin. Todella hienosti ja eritoten hienotunteisesti hoitia asian. Halasi kevyesti kotiovella ja sanoi hyvää yötä.  Mutta nyt sukukoimaan! Jos jollain jotain vielä tästä aiheesta, niin vastailen sitten illemmalla. Hiertää vielä pääkoppaa tämä. Yritän päästä tasapainoon nyt irtautumalla vaikka tästä koneelta. Ekaks koira ulos ja sitten siskon perheeseen syömään. Tulee paljon muitakin.  [/quote] Kyllä luin koko ketjun alusta saakka ja kerroit että mies sinua 24 vuotta vanhempi. Eli hänen vinkkelistä katsoen olet liian nuori. Turha minua on moittia kun kerroin mielipiteeni. Ymmärrän että olet pettynyt mutta turha sitä on purkaa meihin. Toivotan sinulle uudelleen tsemppiä. Terveisin kommentoija 96 ja 97

[/quote]

Miten aloittaja on purkanut yhtään mitään "mehin"? Mun mielestä ei mitään. 

Kattelen tätä kyllä. Kiva jos laittaa vielä jatkoa. 

Vierailija
175/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:24"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:07"]Olin niin pois tolaltani, kun tulin kotiin, että leikkelin kalliin korsetin kappaleiksi. Mulla oli ihan paitis ja farkut, mutta ylläri oli tarkotus olla alla.  Tuijottelin sitten itseäni peilistä varmaan puoli tuntia ja tajusin, että mulla on aivan lapsen kasvot. Suuri otsa, isot silmät ja sellanen pyöreä naama kuin jollain kolmevuotiaalla.  Menee identiteetti nyt uusiksi.  ap [/quote] Mieti asiaa hänen kannaltaan. Hän huomattavasti vanhempi kuin sinä. Hän koki asian aivan toisin. [/quote] Juu, mietitty on! Olen kuitenkin 31-vuotias, jos jaksoit alusta asti lukea.  Koki tosiaan aivan eri tavoin asian. Se tuli selväksi. Eli ihan pikkutyttö olin hänen silmissään.  Arvostan tätä miestä nyt enemmän kuin koskaan ketään kuitenkin. Todella hienosti ja eritoten hienotunteisesti hoitia asian. Halasi kevyesti kotiovella ja sanoi hyvää yötä.  Mutta nyt sukukoimaan! Jos jollain jotain vielä tästä aiheesta, niin vastailen sitten illemmalla. Hiertää vielä pääkoppaa tämä. Yritän päästä tasapainoon nyt irtautumalla vaikka tästä koneelta. Ekaks koira ulos ja sitten siskon perheeseen syömään. Tulee paljon muitakin.  [/quote] Kyllä luin koko ketjun alusta saakka ja kerroit että mies sinua 24 vuotta vanhempi. Eli hänen vinkkelistä katsoen olet liian nuori. Turha minua on moittia kun kerroin mielipiteeni. Ymmärrän että olet pettynyt mutta turha sitä on purkaa meihin. Toivotan sinulle uudelleen tsemppiä. Terveisin kommentoija 96 ja 97

[/quote]

Miten aloittaja on purkanut yhtään mitään "mehin"? Mun mielestä ei mitään. 

Kattelen tätä kyllä. Kiva jos laittaa vielä jatkoa. 
[/quote]
Kirjoitin meihin ei mehin...
No samapa tuo. Vastasi minulle jos jaksoit lukea alusta asti..
Rypee itsesäälissä eikä näe asiaa isompana kokonaisuutena. Kuten miehen kannalta.
t. N

Vierailija
176/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo aloitusotsikko kertoo että tämä ap. oli päättänyt että mies suostuu sänkyn. Miksi?
Torjutuksi tuleminen satuttaa. Tiedän.
Turha jäädä pohtimaan vaan hän voisi ajatella jo tulevaa. Mennyttä et voi enää muuttaa joten sitä ei kannata enää miettiä.

Vierailija
177/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä haluaisit pilata harvinaisen hienon avioliiton. Mietippä hetki millanen ihminen oot.

Vierailija
178/221 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap linjoilla?

Vierailija
179/221 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:43"]

[/quote]

Varmasti näin!

Mutta voitko sinä fiksumpana selittää, miksi heti saa miinusta, jos kertoo olevansa akateeminen? Akateemisia ikäluokastani on kolmasosa. Eli ei nyt mikään kohahduttava uutinen tämä. 

Olen kirjoittanut ties kuinka monta kommenttia tällekin palstalle. Aina viime kädessä keskustelu tyssää siihen, jos mainitsee koulutustaustansa. Vaikka selväksihän se tulee yleensä kirjoitustyylistäkin.. ei sen puoleen. 

ap
[/quote]

Isket varattua miestä ja kun saat alapeukkuja, luulet sen johtuvan koulutustaustastasi. Akateemiseksi naiseksi vaikutat aika naiivilta :)

Vierailija
180/221 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä perusteella voit sanoa että olet kuuma? ei sielltä asti vielä sormissa polta,

muistan kyllä koskettaneeni sellaista joka on kuuma. piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi