Antaisin kovaa kyytiä! Onko sopivaa sanoa
Eli niin himottaa yksi mies tässä naapurustossa.
Mitä, jos ihan suoraan sanoisin, että hyvää seksiä tarjolla? Nolaanko vain itseni?
Niin tekee mieli tätä komistusta... että housut pois. Olen ihan hyvännäköinen nainen. Mies on kyllä naimisissa, mutta haitanneeko tuo?
Kommentit (221)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:17"]
Oletko ihan viisas? Jos on naimisissa, niin kannattaa etsiä vapaa mies. Ei tarvitse sitten nolata itseään.
[/quote]
Himo sekoittaa pään. Eli en ehkä ole ihan viisas tällä hetkellä.
Mutta tarkoitus oli kysyä, miten miehet tällaiseen ihan selvinpäin suhtautuvat. Ei siis mitään kännisekoilua kapakassa, vaan ihan tuossa huomenta sanoessa voisin täräyttää tämän.
Miten reagoisitte, miehet? Täällä ei kauheasti miehiä taida olla, mutta naisetkin saa vastata miesten puolesta.
Olen siis varmasti ihan viehättävän näköinen, siitä ei kiikasta.
[/quote]
Olen mies ja kieltämättä pitäisin vähän outona tuntematonta naista joka pamauttaisi äkkiarvaamatta jotain tuollaista. Ensin vähän tutustumista ja flirttiä ja joku kaunis päivä sitten vasta suorempaa ehdotusta.
Luin koko ketjun. Ihan viihdyttävä tarina ja onneksi mies ei suostunut. Se jäi vaan ihmetyttämään, että miksi ihmeessä ap (jos tämä siis olisi totta) kertoi itsestään niin paljon yksityiskohtaista tietoa iästä ja asuinpaikasta lähtien, että varmasti kaikki tutut tunnistavat? Ja vähemmän tututkin jos asuvat naapurissa. Samaten kaikki miehen tiedot. Mikä järki?
Nainen: 31v, eronnut, asuu Helsingissä. Pituus vähän alle 170cm, suht hoikka, tehnyt mainosmallin töitä. Harrastuksina kuorolaulu ja urheilu. Maisterinpaperit 4 vuodessa. Koira. Lapset pääsiäisen isällään. Menee tänään siskon luokse syömään muiden sukulaisten kanssa.
Mies: 55v, naimisissa, pitkä ja komea, älykäs. Heillä myös koira. Vaimo huomattavan kaunis, ollut nuorempana missifinaalissa. Lapset muuttaneet jo pois kotoa, näistä ainakin yksi tyttö. Vaimo käynyt/on vielä Riiassa.
Asuvat jossain "ei-wt-alueella".
Ja nyt ap voi tietysti tulla sanomaan että hehheh, luulitko että annoin oikeat tiedot. Turha jälkikäteen vinkua että en se minä ollut jos joku tunnistaa :D Ei kyllä kauheasti säälitä tuollaiset kodinrikkojat (tai siihen pyrkivät) kun maailma on täynnä ihan vapaita miehiä/naisia.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 13:29"]
Luin koko ketjun. Ihan viihdyttävä tarina ja onneksi mies ei suostunut. Se jäi vaan ihmetyttämään, että miksi ihmeessä ap (jos tämä siis olisi totta) kertoi itsestään niin paljon yksityiskohtaista tietoa iästä ja asuinpaikasta lähtien, että varmasti kaikki tutut tunnistavat? Ja vähemmän tututkin jos asuvat naapurissa. Samaten kaikki miehen tiedot. Mikä järki?
Nainen: 31v, eronnut, asuu Helsingissä. Pituus vähän alle 170cm, suht hoikka, tehnyt mainosmallin töitä. Harrastuksina kuorolaulu ja urheilu. Maisterinpaperit 4 vuodessa. Koira. Lapset pääsiäisen isällään. Menee tänään siskon luokse syömään muiden sukulaisten kanssa.
Mies: 55v, naimisissa, pitkä ja komea, älykäs. Heillä myös koira. Vaimo huomattavan kaunis, ollut nuorempana missifinaalissa. Lapset muuttaneet jo pois kotoa, näistä ainakin yksi tyttö. Vaimo käynyt/on vielä Riiassa.
Ja nyt ap voi tietysti tulla sanomaan että hehheh, luulitko että annoin oikeat tiedot. Turha jälkikäteen vinkua että en se minä ollut jos joku tunnistaa :D Ei kyllä kauheasti säälitä tuollaiset kodinrikkojat (tai siihen pyrkivät) kun maailma on täynnä ihan vapaita miehiä/naisia.
[/quote]
Olen tunnistanut jo vaimon. On mun esimies. >Puhu alkuviikolla lähtevänsä Riikaan pääsiäisenä. Tiedän, että on ollut joskus muinoin missikisassa. Mies on niin komea, että daamit lakoo, kun on joskus täällä käynty. Sellanen David Hassehof tyypi.
Aloittaja on vähän vajaa, jos ei tajuu että kertomalla ton verran, joku tunnistaa täällä varmasti.
Aapeetä en tunne enkä haluakaan tuntea.
Vai Riikaan, hohhohhoijaa. Ap = väsynyt provo. Todennäköisesti sama pöytälaatikkoraapustelija joka muutamia kuukausia sitten esitti täällä miniänsä perään kuolaavaa vanhempaa miestä.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 13:29"]
[/quote]
Olen tunnistanut jo vaimon. On mun esimies. >Puhu alkuviikolla lähtevänsä Riikaan pääsiäisenä. Tiedän, että on ollut joskus muinoin missikisassa. Mies on niin komea, että daamit lakoo, kun on joskus täällä käynty. Sellanen David Hassehof tyypi.
Aloittaja on vähän vajaa, jos ei tajuu että kertomalla ton verran, joku tunnistaa täällä varmasti.
Aapeetä en tunne enkä haluakaan tuntea.
[/quote]
Niin ja kahvihuoneessa on kuva niiden koirasta. Tiedän, että on poika ja tytär. Asuvat länsihelsingissä. Samat ovat.
Että vapise ap.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:00"]
Vai Riikaan, hohhohhoijaa. Ap = väsynyt provo. Todennäköisesti sama pöytälaatikkoraapustelija joka muutamia kuukausia sitten esitti täällä miniänsä perään kuolaavaa vanhempaa miestä.
[/quote]
Pah, kirjotti paljon huonommin. En usko!
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 13:09"]
Ja sä haluaisit pilata harvinaisen hienon avioliiton. Mietippä hetki millanen ihminen oot.
[/quote]
Sun kannattais miettiä tuleeko kaksi vai yksi peetä sanaan. Mistä tiedät, onko avioliitto hieno tässä tapauksessa.
Ärsyttää tämä ikuinen vollotus provoista.
Onpa aivan mahdotonta, että nuori nainen on rakastunut vanhempaan varattuun mieheen ja saa pakit. Juu ei voi tapahtua tässä maailmassa, eihän.
Kun ei mene tasan oman pikku maailman raameihin jonkun jutut, niin sitten heti on "provo".
Tuus kertoon ap nyt viime hetken kuulumiset. ei sulla koko ajan niin kiire voi olla, vaikka lapsoset sun luona olisivatkin.
Ärsyttää itseänikin nämä provohuutelijat, mitä väliä vaikka olisikin provo? Kivaa viihdykettä silti! Perustaisivat oman ketjun, saisivat huudella provoa ihan rauhassa.
Joitain aV-mammoja risoo, kun aloittaja pitää itseään älykkäänä ja kauniina. Siitä itkupotkuraivarit. Älykkyys näkyy varmasti jokaiselle ap:n kirjoitukista. Kukaan tyhmä ei kirjoita tuota tasoa tekstiä. Ulkonäöstä paha sanoa mitään näkemättä, mutta miksen uskoisi, että joku on hyvännäköinen. Ehkä tuntuu itsestä pahalta, että joku toinen on, mutta onhan kauniita ihmisiä olemassa vai eikö joku koskaan ole nähnyt tällaista ihmettä?
Jos jollain on hyvä itsetunto, niin sitä pitää heti lähteä lyttäämään täällä. On nähty ennenkin.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:17"]Oletko ihan viisas? Jos on naimisissa, niin kannattaa etsiä vapaa mies. Ei tarvitse sitten nolata itseään.
[/quote]
Ja olla perheenrikkoja
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:17"]
Oletko ihan viisas? Jos on naimisissa, niin kannattaa etsiä vapaa mies. Ei tarvitse sitten nolata itseään.
[/quote]
Niinpä, pelkkä ulkonäköhän siihen riittääkin. Miehethän ovat tahdottomia olioita ja täysin viettiensä vietävissä, vai? Luulen, että nolaat itsesi totaalisesti mennessäsi ehdottelemaan. Noh, provohan tämä olikin.
Himo sekoittaa pään. Eli en ehkä ole ihan viisas tällä hetkellä.
Mutta tarkoitus oli kysyä, miten miehet tällaiseen ihan selvinpäin suhtautuvat. Ei siis mitään kännisekoilua kapakassa, vaan ihan tuossa huomenta sanoessa voisin täräyttää tämän.
Miten reagoisitte, miehet? Täällä ei kauheasti miehiä taida olla, mutta naisetkin saa vastata miesten puolesta.
Olen siis varmasti ihan viehättävän näköinen, siitä ei kiikasta.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:40"]
Kerro lisää! :) Mikähän vierailun tarkoitus oli.... Välittikö pienintäkään merkkiä kiinnostuksesta?
[/quote]
En totisesti tiedä tarkoitusperiä!
Jonkinlaista kiinnostusta tietysti viestittää se, että ylipäänsä tuli. Heitti jalat pöydälle, oli oudosti kuin kotonaan ja jutteli sitä sun tätä. Oli jotenkin poissaolevan tuntuinen ja itsekin olin melko hiljainen.
Enkä oli suurten kysymysten äärellä. Viisikymppisenä voi vielä vaihtaa suuntaa, jos nykyinen avioliitto ei olekaan se suurin onni ja autuus. Oli mahdollisesti miettinyt asioita, se vaikutelma tuli.
Sen verran uutta kerrottavaa, että tämän miehen kanssa, jota olen nihkeästi tapaillut, meni välit poikki.
Vaistosi ( ja sanojensa mukaan jo pitkään), että mieleni on aivan jossain muualla. Kysyi, onko joku toinen vähäintäänkin kiikarissa. Pakko oli myöntää, että näin on.
Todella ikävä vivahde tässä on, että vanhempi lapseni pitää kovasti niin tästä miehestä kuin hänen lapsestaan, joka on tismalleen samanikäinen eskarilainen. Mutta minkäs teet....
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:17"]Oletko ihan viisas? Jos on naimisissa, niin kannattaa etsiä vapaa mies. Ei tarvitse sitten nolata itseään. [/quote] Ja olla perheenrikkoja
Ei ole nyt perhettä! Pariskunta kyseessä ja mieshän tässä on vastuullinen osapuoli, jos niikseen tulee.
Lapset ihan omillaan jo! En katso aviopariasetelmaa "perheenä". Ja oli miten oli, niin vastuu silloinkin miehellä.
ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:39"]
Joitain aV-mammoja risoo, kun aloittaja pitää itseään älykkäänä ja kauniina. Siitä itkupotkuraivarit. Älykkyys näkyy varmasti jokaiselle ap:n kirjoitukista. Kukaan tyhmä ei kirjoita tuota tasoa tekstiä. Ulkonäöstä paha sanoa mitään näkemättä, mutta miksen uskoisi, että joku on hyvännäköinen. Ehkä tuntuu itsestä pahalta, että joku toinen on, mutta onhan kauniita ihmisiä olemassa vai eikö joku koskaan ole nähnyt tällaista ihmettä?
Jos jollain on hyvä itsetunto, niin sitä pitää heti lähteä lyttäämään täällä. On nähty ennenkin.
[/quote]
En käsittääkseni ole tituleerannut itseäni kauniiksi -- hyvännäköiseksi ja viehättäväksi kyllä.
Mutta sanamuodot ovat nyt sivuseikka.
Ei minua haittaa ikävät kommentit. Itsepähän leikkiin lähdin. On selvä, etten kovin toivottu tapaus ole parisuhdeympyröissä. Ihan tietoisesti yritän iskeä varatun miehen.
Ymmärrän, että se herättää kielteisiä tunteita. Joskin edelleen pidän tätä jokaisen oikeutena ja sopimukseen lähtenyt (avioliitto on sopimus) rikkoo sen, jos on rikkoakseen. Minä en riko mitään.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:17"]
[/quote]
No, ei ne vapaat kiinnosta.
Joskus nakkikioskilla sievä tyttö kysyi," ei pappa pillua haluais".
Vielä keinustulissakin tuo lämmittää. En kerro, kuinka kävi.
Onko vaimo tappanut aapeen vai mihin nyt hävisi kokonaan?
Ei ole tappanut! Heh!
Nyt vain kiire, kun lapset ovat täällä ja töitäkin. Kiitos mielenkiinnosta!
Ketjun otsikko ei vastaa enää alkuperäistä tarkoitustaan. Tilanne on totaalisesti muuttunut. Mies käänsikin kelkkansa, mutta olen hyvin varovainen nyt. En tiedä mitä ajatella asiasta.
Pakko ajatella nyt töitä!
Mä mietin täällä juuri samaa, muttta päädyin siihen että ei... Mulle olis liian kova pala jos joutuisinkin asiasta naurunalaiseksi... :D Joskus aiemmin olin ihastunut varattuun ja paljastin tunteeni sille, noh huoraksihan mua heti kutsui koko kylä vaikka yritin vaan oman pääni takas maan pinnalle pudottaa kertomalla ja saamalla pakit. :/ Ei siinä nyt paljoa menetä mutta sitä ilkeilyä kesti ja olen muutenkin herkkä.