Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisin kovaa kyytiä! Onko sopivaa sanoa

Vierailija
02.04.2015 |

Eli niin himottaa yksi mies tässä naapurustossa. 

Mitä, jos ihan suoraan sanoisin, että hyvää seksiä tarjolla? Nolaanko vain itseni?

Niin tekee mieli tätä komistusta... että housut pois. Olen ihan hyvännäköinen nainen. Mies on kyllä naimisissa, mutta haitanneeko tuo?

Kommentit (221)

Vierailija
141/221 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:24"] Haluaako mies sittenkin sinut? [/quote] Vähän siltä vaikuttaa. En tiedä! Tekstaili sieltä kaverinsa luota maalta, että lähetee nyt  ja voisi tulla piipahtamaan luokseni.  Sanoin, ettei käy. Lapset täällä ja muutenkin vähän sekaisin olin koko episodista.  En tosiaankaan tiedä. Pää kertakaikkisen sekaisin nyt tästä. Ja työssä nyt haastavampi juttu. Artikkeli pitäisi ulos saada kahden viikon sisään. Se tarkoittaa kovaa työtä.  [/quote] Voikohan tuosta vielä päätellä, että on kääntänyt kelkkansa?

[/quote]

Ei voi!

Ehkä haluaa vain puhua asiat halki ja poikki viimesen kerran, jotta selvyys saadaan. Minusta ei jäänyt mitään epäselvää, mutta ehkä hän on toista mieltä. 

Tulee huomenillalla!Sitten olen viisaampi. 

Vierailija
142/221 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan tarinalle jatkoa? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/221 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin!

Vierailija
144/221 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta? Onko mies ottanut yhteyttä. Oletko nähnyt vaimoa

Vierailija
145/221 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
146/221 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:37"]

Eikä nolaa yhtään mitään 9/10 miehestä kyllä ymmärtää mistä kyse.

[/quote]

Pikemminkin 50/50, hyvin voi nolata tai sitten voi olla nolaamatta jommin kummin. Ihan 100% vanhemmista miehistä ei automaattisesti ole  sen pilperin perässä paitsi tietty täällä av:lla, käytännössä koettua ettei kaikki lähde messiin kirveelläkään ;) Mutta ainahan sitä voi kokeilla jäätä millainen yksilö on vastassa?

Vierailija
147/221 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ihan noin mee töksäyttää, et varmastikaan saa kun mies häkeltyy. Koita pikkuhiljaa edetä?

Vierailija
148/221 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika huono, että on naimisissa. No kuitenkin ei voi mielestäni yhtäkkiä kysyä noin. Ensin pitää käydä vihjailemassa jotenkin epäsuorasti ja flirttailla kunnolla, jotta äisjä tajuaa tilanteen. Annat sitten aloituksen kypsyä muutaman päivän ja sitten voit ehdottaa ihan reteästi panoja. Puuntakaa hyppäämällä ei voi miehellekkään seksiä ehdottaa. Siinä vaan helposti hämmentyy ja pakenee paikalta.

Vierailija
149/221 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläissäni kohdannut vain yhden naisen, jolla oli noin suora tyyli ja hän oli selvä avohoitotapaus... oma miehensä pienen lapsen kanssa oli kivenheiton päässä kuin tuollaisia lateli.

Vierailija
150/221 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:51"]

Oli siis ihan hauskaa, pelattiin tietovisoja ja juteltiin kaikesta mahdollisesta. Mies on laajalti sivistynyt ja aihe kuin aihe on sopiva -- sosiaalipolitiikasta ja kulttuurista koirapolkutapahtumiin. Odottelin kovasti, että hän tekisi siirron, mutta ei kuulunut. 

Sitten tuli puhelu vaimolta. Mies vastasi jättäen puhelimen pöydälle, joten kuulin vaimon puheen. Vaimo kysyi pienten Riian kuulumisten jälkeen onko Laura vielä siellä (eli minä). Söimmekö jo lammaspataa ja tarjoa nyt vielä sitä suklaakakkuakin Lauralle ja onko näyttänyt ne kuvat, joista oli puhe. 

Siis mies oli etukäteen kertonut, että olin tulossa. Olin aivan ällikällä lyöty. Tätä en totisesti osannut odottaa. Vaimo suhtautui kuuleman perusteella aivan rennosti jopa huolehtivasti ja lähetti vielä terveisiä Lauralle lopuksi. 

En siis tätä vaimoa tunne juurikaan, mutta tiedämme toisemme nimeltä ja tervehditään aina, joskus joku sananenkin vaihdettu. 

Loppuajan olin vähän hiljainen ja mies tulkitsi sen väsymykseksi. Sanoi, että vie vielä koiran ulos ja voi saattaa minut kotiovelle samalla. 

Silloin niksahti. Rupesin änkyttämään: "ajattelin, et me voitais.. tai sen takia oikeestaan tulin, et... öh. 

Mies katseli hetken kengänkärkiään, tuli luokseni ja otti käteni omiin kouriinsa ja sanoi: "kulta pieni, kyllä tiedän miksi tulit, mutta se ei käy, ei missään tapauksessa. Olet suloinen ja hauskaa seuraa, mutta minulle kuin pikkutyttö. Sitä paitsi olen onnellisesti naimisissa"

PIKKUTYTTÖ! Olisi edes sanonut, ettei tunne vetoa tms. Nyt mitätöi koko naiseuteni ja seksuaalisuuteni. Olin kuolla häpeästä!

Pahinta tässä on nyt se, että enää minua ei ainoastaan himota tämä mies vaan olen RAKASTUNUT. Ja täysin mahdottomaan kohteeseen siis.... 

[/quote]Ap, vieläkö olet mieheen rakastunut?

[/quote]

Olen aivan hulluna! Luulin koko juttua vain fyysiseksi intohimoksi, mutta kyseessä on kokonaisvaltainen rakastuminen. 

Ikävämpi juttu tässä on se, että kaikesta päätellen kyseessä on täysin mahdoton tapaus. 

ap

Vierailija
151/221 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:07"]

Onko miestä näkynyt ?

[/quote]

Ei ole! Lähti jonkun ystävänsä venettä saattamaan kesäkuntoon. Tulee tänään. Jännittää kyllä nähdä ihan kauheasti. 

Mutta vielä enemmän jännittää nähdä vaimo. En siis yhtään tiedä, mitä vaimo ajattelee. Onko mies kertonut "kaiken" vai mikä on tilanne. 

Vierailija
152/221 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 07:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:43"] Puhe lähiövalaista ja paremman tason naisista osoittaa totaalista sivistymättömyyttä. [/quote] Varmasti näin! Mutta voitko sinä fiksumpana selittää, miksi heti saa miinusta, jos kertoo olevansa akateeminen? Akateemisia ikäluokastani on kolmasosa. Eli ei nyt mikään kohahduttava uutinen tämä.  Olen kirjoittanut ties kuinka monta kommenttia tällekin palstalle. Aina viime kädessä keskustelu tyssää siihen, jos mainitsee koulutustaustansa. Vaikka selväksihän se tulee yleensä kirjoitustyylistäkin.. ei sen puoleen.  ap [/quote] Isket varattua miestä ja kun saat alapeukkuja, luulet sen johtuvan koulutustaustastasi. Akateemiseksi naiseksi vaikutat aika naiivilta :)

[/quote]

En näe mitään yhteyttä naiiviuden ja akatemisuuden välillä. Peruskoulupohjalta voi olla kyynikko ja tohtoritaustalta idealisti. 

En nyt mielestäni varsinaisesti ollut naiivi, mutta virhearvion kyllä tein. Se on varmasti ketjua seuranneille tullut hyvin selväksi. 

ap

Vierailija
153/221 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:08"]

Ap, minkälaista seksiä olit aikonut älykkömiehelle tarjota? Täällä akateeminen mies jota alkoi kiinnostamaan.

[/quote]

Älykästä seksiä tietysti ;)

En ollut mitän yksityiskohtia suunnitellut. Spontaanisti vain ja valmis toteuttamaan jotain erikoisempaakin, jos olisi ollut toivomuksissa. Suihinotto nyt ainakin on sellasta perussettiä, johon valmistauduin. 

ap

Vierailija
154/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin pois tolaltani, kun tulin kotiin, että leikkelin kalliin korsetin kappaleiksi. Mulla oli ihan paitis ja farkut, mutta ylläri oli tarkotus olla alla. 

Tuijottelin sitten itseäni peilistä varmaan puoli tuntia ja tajusin, että mulla on aivan lapsen kasvot. Suuri otsa, isot silmät ja sellanen pyöreä naama kuin jollain kolmevuotiaalla. 

Menee identiteetti nyt uusiksi. 

ap

Vierailija
155/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:02"]

:D Eipä meinaa naurulta tulla loppua. Vietteliätärtä sanotaan pikkutytöksi. Mahtaa vituttaa ja ihan oikein sulle. 

Muijakin nauraa varmaan kuollakseen

[/quote]

Ei ne oo ton tyyppisiä, en mä usko, että nauravat. Jos nauraisivatkin, niin olisi parempi. Luulen, että vähän säälittelevät ja hymähtelevät. 

ap

Vierailija
156/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
157/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:20"]

Sitä saa mitä tilaa.

[/quote]

En totisesti tilannut tätä. Mitä tarkoitat? Jos jotain tilasin, niin seksiä ja sitä en saanut. 

Vierailija
158/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko siis itse sinkku?

Vierailija
159/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:38"]

Ootko siis itse sinkku?

[/quote]

Tapailen yhtä miestä epäsäännöllisin väliajoin kyllä, mutta en ole häneen sitoutunut. Eli sanoisin, että olen. 

Vierailija
160/221 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja on lahjakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan