Miten hotellisiivoojat jotka ovat pienikokoisia aasialaisia naisia, saavat ne isojen vuoteitten lakanat niin täydellisesti paikalleen?
Kommentit (15)
Onko hotellisänkyjen lakanoissa aina kuminauhat?
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet ihmisen koolla olevan siinä väliä?
On helpompi pingottaa lakanaa isoilla käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla. Muuten se veisi liikaa aikaa.
Mun pienikokoisella äidillä ei ollut ongelmia tuossa työssä.
Itselleni pienikokoisena pussilakanan laitto on yhtä tuskaa. Täytyy nousta tuolille ja yrittää siten ravistella sitä asettumaan peiton päälle.
Koska ovat ahkeria. Oletko koskaan kuullut että joku aasialainen eläisi toimeentulotuella ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla. Muuten se veisi liikaa aikaa.
Ei ole. Hotellilakanoita pestään niin paljon ja kuumassa, että kuminauhat eivät kestä.
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat ahkeria. Oletko koskaan kuullut että joku aasialainen eläisi toimeentulotuella ?
Elävät marjoilla jotka poimivat toisten metsistä. Röyhkeästi tulevat ihan pihalta poimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni pienikokoisena pussilakanan laitto on yhtä tuskaa. Täytyy nousta tuolille ja yrittää siten ravistella sitä asettumaan peiton päälle.
Miten pieni oikein olet?😅 Itsekin olen tosi pieni, eikä pussilakanan laitto kyllä minusta ole mitenkään tuskaa tai haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun pienikokoisella äidillä ei ollut ongelmia tuossa työssä.
Oliko hänellä kotona king size vuode??
Vierailija kirjoitti:
Koko heidän ulkomailta tullut perheensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pieni oikein olet?😅 Itsekin olen tosi pieni, eikä pussilakanan laitto kyllä minusta ole mitenkään tuskaa tai haastavaa.
Jos annat sen laahata maata, ei varmaan.
Hyvin aasialaisilta onnistuu, somalilla jää tekemättä.
Epäilen, että heillä on jotain niksejä laittaa vaikkapa ne pussilakanat helposti ja nopeasti. Jos joku tietää niin olisi kiva kuulla?
Miksi luulet ihmisen koolla olevan siinä väliä?