Mies vetää aina herneen nenään, kun sille sanoo jostain.
Tänään olen sanonut näistä:
T-paidan viikkaus: Voitko taitella siten, kun ne kaupassakin on myynnissä, ettei poikkitaite tule keskeltä kaulaa napaan päin lähteväksi?
Päiväpeiton ravistus pihalla: Kiva, laitoit peiton sitten tähän paskaselle penkille, miksi et tuonut sisään? Ja nyt joutuu päiväpeiton pesemään.
Porkkanan paisto: Voit kaataa ne porkkanat suoraan siitä leikkuulaudalta pannulle, niitä on kivempi syödä kun ei ole kierinyt puolipaskaisella uunipellillä. (Nyt leikkuulauta oli laitettu uunipellin päälle ja siitä mies nosteli paistinlastalla porkkanoita pannuun siten, että puolet pyöri ensin siinä uunipellillä)
Ja näin kun olen maininnut, ei vastaus suinkaan ole, että "sori, yritän ensikerralla tehdä järkevämmin" vaan vastauksena saa vittuuntunutta mutinaa siitä, miten mä voin tehdä itse, ellei kelpaa.
Onko toi niin idiootti, ettei se oikeasti osaa, vai tekeekö tahallaan väärin, että vois sit marttyyrinä poistua tilanteesta kilo herneitä nenässä?
Ei mua oikeasti muuten haittais, mutta kun noi sen puuhat teettää yleensä ylimääräistä hommaa mitä se itse ei tee, vaan ne on sitten mun ongelma. Esim. just t-paitojen silitys ja päiväpeiton pesu.
Kommentit (52)
Kauhee nalkuttaja olet. Ja idiootti olet sinä, ei suinkaan miehesi.
Perässä kulkeva ja joka asiasta nalkuttava puoliso on kamalinta mitä tiedän. Ei hetken rauhaa, vaan kaikki tekemiset arvostellaan.
Just noin, kannustavaa ja kivaa.
Mitä hemmetin väliä? Pese se helvetin uunipelti!
Sinä vedät herneen nenään aina, kun miehesi yrittää tehdä jotain.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:06"]
Perässä kulkeva ja joka asiasta nalkuttava puoliso on kamalinta mitä tiedän. Ei hetken rauhaa, vaan kaikki tekemiset arvostellaan.
[/quote]
Mutta kun ne tekemiset aiheuttaa mulle lisätekemistä!!! Niin onko muka oikein? ap
Tässä, rakkaat kanssasisaret, on syy siihen ettei miehet 'osallistu' kotitöihin.
Toivottavasti et ota asioita esille nalkuttaen vaan hyväntuulisesti, nätisti pyytäen. Eivät kaikki hoksaa noita ja sitten ahdistaa kun koko ajan sanotaan jostain. Anna välillä myös tehdä kuten tekee ja vaikka ohimennen huomauttaa että "hei, laitatko ton päiväpeitteen pyykkiin kun meni likaiseksi tossa pihalla". Älä kulje marttyyrina korjaamassa jälkiä vaan pyydä miestä ystävällisesti puhdistelemaan ne porkkanat ettei maistu vanhalle palaneelle ruoanmurulle. Ota myös välillä huumorin kautta. :)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:07"]
[/quote]
Vitut pese, en ole sotkenutkaan. Pystyn tulemaan toimeen sen asian kanssa, enkä nalkuta siitä, kun käytän leivinpaperia. Ihan on miehen kokkailupuuhien jäljiltä jäänyt siihen kuntoon... ap
Mun vaimossa on paljon samaa, valitettavasti. Ja sitten ihmettelee kun en kohtele kuin prinsessaa. Painukaa nalkuttajaämmät sinne mistä ootte tulleetkin.
Muista myös kehua jos tekee jotain kivasti. Kaikki me tarvitsemme myönteisiä kommentteja ja ne piristävät päivää vaikkei kummoisista asioista olisikaan kyse. "Kiitos kun puistelit päiväpeiton!" Tai "Onpas hyviä porkkanoita, kiitos". :)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:05"]
Sanoisit nätimmin.
[/quote]
No miten noikin nyt vielä nätimmin sanotaan??? Kai nyt aikuiselle ihmiselle voi normaalilla puheäänellä normaaleita sanoja käyttäen sanoa asiansa, en kai mä nyt ala lässyttämään? ap
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:07"]
[/quote]
Vitut pese, en ole sotkenutkaan. Pystyn tulemaan toimeen sen asian kanssa, enkä nalkuta siitä, kun käytän leivinpaperia. Ihan on miehen kokkailupuuhien jäljiltä jäänyt siihen kuntoon... ap
[/quote]
Tosi makee parisuhde sulla. Älä syö niitä porkkanoita kun et niitä tehnytkään, vai?
Sun kannattaa nyt pian etsiä itsellesi yhtä täydellinen mies kun itse olet, tai voit myös istua alas ja miettiä mikä sua oikeesti riepoo?
Kaltaistasi känisijää en katselisi hetkeäkään.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:12"]
Mun vaimossa on paljon samaa, valitettavasti. Ja sitten ihmettelee kun en kohtele kuin prinsessaa. Painukaa nalkuttajaämmät sinne mistä ootte tulleetkin.
[/quote]
Onko sun mielestä ok, että sun hyvällä tarkoitettu kotitöiden tekeminen yms. tuottaa vaimollesi vain lisää työtä?
Kuulostat rasittavalta, sori vaan.
t. vaimo myös
Meillä ukko ottaa herneen jos sanon hälle että hän väärässä ja vielä perustelen sen asian. Ukko huomaa ettö on väärässä mutta missään tapauksessa ei voi sitä myöntää.
Eilen viimeksi jouduin hälle selittämään kuinka nettiyhteys kun on jaettu niin miten se toimii, ei mennyt jakeluun vaan koitti väittää ihan muuta. Hän ei ole yhtään kiinnostunut tietotekniikasta tms eikä tajua siitä mitään joten en ymmärrä miksi sitten koittaa väittää jotain...
Minä asennan kaikki masiinat ja samalla neuvon miten mikäkin toimii, yleensä ei mene ohjeet perille asti ja vika on sitten AINA koneessa. Huoh...
Hyvö isä kyllä on ja tekee kotitöitä; ruokaa ja siivoaa sekä pesee pyykit, mutta ei osaa myöntää olevansa väärässä missään asiassa...
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:12"]
[/quote]
Onko sun mielestä ok, että sun hyvällä tarkoitettu kotitöiden tekeminen yms. tuottaa vaimollesi vain lisää työtä?
[/quote]Kuka niin on väittänyt?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:50"]
Valitettavasti on todettava että sulla ap on pahempi kuin lievä persoonallisuushäiriö. Et vielä ole terapeutin tarpeessa, mutta jos haluat jonku siipan vierelläsi pitää, kannattaisi harkita. Ihan sama miten olet asiasi ilmaissut, mutta asiasi ovat täysin aiheettomia. Ei se sun miehesi ole teidän residenssinne palveluskuntaa, vaan tasavertainen ihminen. Jos temppuja haluat opettaa, hanki koira.
[/quote]
Oikeesti? Miten on täysin aiheetonta, että jättämällä mun paidan miehen viikkaamiin pinoihin, joudun tekemään lisää töitä että saan ne taas siistiksi? Miten on täysin aiheetonta, että päiväpeitto pitää nyt pestä kun siinä on kuraisia viiruja? Onko ok, että ruoka yritetään pilataan tahallaan? Ja mä olen tässä se perseestä oleva osapuoli, vaikka mä joudun tekemään ihan turhia töitä miehen takia? ap
[/quote]
Miehelläsi on oma tyyli viikata, miksi sinun olisi ainut oikea. Viirut olisi luultavasti lähtenyt pyyhkäisemällä pois. Ruokaasi ei pilattu millään tavalla, paistamisen jälkeen et huomaa eroa, etkä altiatu millekään bakteereille.