Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuvailkaa tyyliänne. mitä teillä on juuri nyt

Vierailija
02.04.2015 |

Itseäni voisi kuvailla tavalliseksi tallaajaksi joka on ehkä vähän rock . Lyhyt, vaalean ruskea tukka. Isot mustat silmälasit. Meikkiä ripaus, meikkivoide & kulmakynä sekä mustaa kynsi lakkaa. Korvissa Elvari- verkkokaupan pinkki/ mustat ralli ruutu -korvanapit, sormessa Kalevan pronssinen käärme sormus. Mustat pillihousut, harmaa ribbitoppi jossa nsppilista pääntiessä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä tänään kellohelmainen hihaton mekko, jossa valko-lilaa kukkakuviota mustalla pohjalla, mustat sukkikset ja musta, pitkähkö neuletakki. Punertavan lilat hiukset sivuponnarilla, kevyt meikki. Ulkona jalassa oli mustat, pitkävartiset Dr. Martensit ja päällä vihreä parkatakki.

Vierailija
22/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit, iso collegepaita, ei meikkiä. Pitkät hiukset nutturalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetit pitkät hiukset auki. Musta tunika jossa on lohikäärme, mustat legginssit ja violetit vilkasukat.

Vierailija
24/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen kissanaisen vinyylipuku aina päällä, koska viihdyn siinä parhaiten. Se korostaa mielestäni myös muotoja nätisti. En ikinä meikkaa ja mulla on punertavat paksut laineikkaat hiukset vyötärölle ja vihreät isot silmät ja tummanruskeat ripset ja kulmakarvat. Tyylini on ihan tällasta perusaaveemammaa, en jaksa hirveesti laittautua. 

Vierailija
25/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset nutturalla,painijan paita..ei muuta,vähän noloo:)mut mä oon peiton alla,huilin kun eilen oli villi ilta:D

Vierailija
26/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame, harmaa neule, harmaat sukkahousut, tekonahkaiset nauhakengät, villakangastakki, villahuivi ja hattu on nyt yllä. Tyylini on aika perusmimmi, nuorekas ja rento. Olen myös vastikään kiinnostunut enemmän 50-luvun tyylistä kellohelmoine ja kuosineen. :)

Vierailija
27/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat sukkahousut ja polvisukat, punaiset maiharit, vihreät sortsit, ruskea ruudullinen pitkä välikausitakki, viininpunaiset lapaset ja kaulahuivi, sininen baskeri. Nää näkyy ulospäin. Moi tutut. Joo hengaan tällä palstalla. Mutta niin näköjään sinäkin.

Vierailija
28/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta mini mittainen kello hame ( älytöntä ettei puhelin tunnista tavallisia yhdyssanoja! :O), musta Vollbeat t-paita lady fit. musta alusvaatteet. odotan miestä töistä. ollaan sen verran vähän aikaa oltu yhdessä, etten halua mennä ovelle missään kamalissa koti rytkyissä :D

Vierailija
29/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaset kalsarit ja rikkinäinen verkkopaita

Vierailija
30/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:13"]Mustat sukkahousut ja polvisukat, punaiset maiharit, vihreät sortsit, ruskea ruudullinen pitkä välikausitakki, viininpunaiset lapaset ja kaulahuivi, sininen baskeri. Nää näkyy ulospäin. Moi tutut. Joo hengaan tällä palstalla. Mutta niin näköjään sinäkin.
[/quote]
Ai niin ja mun rakas sininen nahkaolkalaukku!

Vierailija
31/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummansiniset farkkulegginsit, samanlainen (tai luulisin ainakin ;) pitkä HenkkaMaukan ankkuritoppi kuin kympillä, mustat villasukat. pienet hopeiset rusettikorvikset, olkapäässä iso ruusu/ankkuritatuointi. samantapaiset vaaleat "Harry Potter-silmälasit" kuin Sofi Oksasella :D kirkkanpunaiset rastat, ei meikkiä

olen goottihippiäinen

Vierailija
32/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vanha paita ja kalsareiden näköiset yöhousut+rasvaiset hiukset. Siivouspäivä :D

Vierailija
33/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat collehousut, harmaa-mustaraidallinen t-paita, musta-ruskearaidalliset villasukat, beige villapaita ja rikkinäiset valkoiset sloggit. Minulla on lyhyet tummat hiukset, ei meikkiä. prkl.....reinot unohtu.(pinkit)

Vierailija
34/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansininen vartaloamyötäilevä bleiseri, jonka alla valkoinen paljettipaita, rikotut farkut ja luonnollinen meikki:) tyyli klassinen ja kesäisin usein tyttömäisen söpö

Vierailija
35/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tendance pauvritude: reikäiset henkkamaukan alushousut (harmaan meleerattu), Nanson mustavalkokuviollinen toppi ja mustaharmaaraidalliset nilkkasukat. Kynsissä Henkkamaukan kynsilakkaa (Baby Blue). Kevyt meikki, kun tulin hetki sitten kaupoilta.

Vierailija
36/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento paituli, kivipestyt tiukat farkut, tukka ( musta )huolettomalla nykeröllä, muoviset ruskeat rillit päässä, punaista huulirasvaa ja vähän ripsaria.

Vierailija
37/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin tyylitön kirppari-kassialma. Pidän siis ihan mitä tahansa vaatteita, jotka ovat tarpeeksi lämpimiä. Tällä hetkellä päälläni on ruskeat pillifarkut, kirkkaanvihreä fleecepusero, siniset villasukat ja siniset huopatossut. Ei koruja, ei meikkiä, pitkät hiukset itseväännetyllä nutturantapaisella.

Vierailija
38/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpinäkyvä, ohut ja hiduksi virttynyt beige pellavaneule ja mustat leveälahkeiset housut, jotka vaihdan kohta pyjamahousuihin. Paidan vaihdan heti, kun pääsen töistä kotiin, housut sitten jossain vaiheessa.

Vierailija
39/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kivoja tyylejä vauva.filäisillä:)

Vierailija
40/45 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 17:30"]

Musta neulebolero, pitkä valkoinen toppi jossa ankkurin kuvia ja pitsiä helmassa, tummansininen pillifarkut. Kaulassa Kalevan kaksi hopeista lapsi hela lyhyessä ketjussa sekä pitemmässä ketjussa Cybershopi ostettu punainen rusetti. Korvissa mustat venytys spiraalit. Punainen polkka tukka otsiksella, violetit silmälasit. Pinkkiä huulipunaa, mustat vahvat ylärajausten, vihreää luomiväri. Sanoisin olevani lähinnä rokkari tai fiftari !

olinko juuri saunassa vai kirjoitinko tämän?!! :O tuon näköisenä olin tänään kaupungilla, PAITSI ei luomiväriä &  tukka on sinimusta! niin ja boleron päällä oli tietenkin musta villakangastakki sekä jaloissa mustat nilkkurit. lisäksi minulta löytyvät solisluun alta pieni tatuointi & nenärengas. kai olen jonkinsortin rokkari sitten ..

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan