kuvailkaa tyyliänne. mitä teillä on juuri nyt
Itseäni voisi kuvailla tavalliseksi tallaajaksi joka on ehkä vähän rock . Lyhyt, vaalean ruskea tukka. Isot mustat silmälasit. Meikkiä ripaus, meikkivoide & kulmakynä sekä mustaa kynsi lakkaa. Korvissa Elvari- verkkokaupan pinkki/ mustat ralli ruutu -korvanapit, sormessa Kalevan pronssinen käärme sormus. Mustat pillihousut, harmaa ribbitoppi jossa nsppilista pääntiessä.
Kommentit (45)
Legginsit, iso collegepaita, ei meikkiä. Pitkät hiukset nutturalla.
Violetit pitkät hiukset auki. Musta tunika jossa on lohikäärme, mustat legginssit ja violetit vilkasukat.
Mulla on sellanen kissanaisen vinyylipuku aina päällä, koska viihdyn siinä parhaiten. Se korostaa mielestäni myös muotoja nätisti. En ikinä meikkaa ja mulla on punertavat paksut laineikkaat hiukset vyötärölle ja vihreät isot silmät ja tummanruskeat ripset ja kulmakarvat. Tyylini on ihan tällasta perusaaveemammaa, en jaksa hirveesti laittautua.
hiukset nutturalla,painijan paita..ei muuta,vähän noloo:)mut mä oon peiton alla,huilin kun eilen oli villi ilta:D
Hame, harmaa neule, harmaat sukkahousut, tekonahkaiset nauhakengät, villakangastakki, villahuivi ja hattu on nyt yllä. Tyylini on aika perusmimmi, nuorekas ja rento. Olen myös vastikään kiinnostunut enemmän 50-luvun tyylistä kellohelmoine ja kuosineen. :)
Mustat sukkahousut ja polvisukat, punaiset maiharit, vihreät sortsit, ruskea ruudullinen pitkä välikausitakki, viininpunaiset lapaset ja kaulahuivi, sininen baskeri. Nää näkyy ulospäin. Moi tutut. Joo hengaan tällä palstalla. Mutta niin näköjään sinäkin.
musta mini mittainen kello hame ( älytöntä ettei puhelin tunnista tavallisia yhdyssanoja! :O), musta Vollbeat t-paita lady fit. musta alusvaatteet. odotan miestä töistä. ollaan sen verran vähän aikaa oltu yhdessä, etten halua mennä ovelle missään kamalissa koti rytkyissä :D
Paskaset kalsarit ja rikkinäinen verkkopaita
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:13"]Mustat sukkahousut ja polvisukat, punaiset maiharit, vihreät sortsit, ruskea ruudullinen pitkä välikausitakki, viininpunaiset lapaset ja kaulahuivi, sininen baskeri. Nää näkyy ulospäin. Moi tutut. Joo hengaan tällä palstalla. Mutta niin näköjään sinäkin.
[/quote]
Ai niin ja mun rakas sininen nahkaolkalaukku!
tummansiniset farkkulegginsit, samanlainen (tai luulisin ainakin ;) pitkä HenkkaMaukan ankkuritoppi kuin kympillä, mustat villasukat. pienet hopeiset rusettikorvikset, olkapäässä iso ruusu/ankkuritatuointi. samantapaiset vaaleat "Harry Potter-silmälasit" kuin Sofi Oksasella :D kirkkanpunaiset rastat, ei meikkiä
olen goottihippiäinen
Joku vanha paita ja kalsareiden näköiset yöhousut+rasvaiset hiukset. Siivouspäivä :D
Harmaat collehousut, harmaa-mustaraidallinen t-paita, musta-ruskearaidalliset villasukat, beige villapaita ja rikkinäiset valkoiset sloggit. Minulla on lyhyet tummat hiukset, ei meikkiä. prkl.....reinot unohtu.(pinkit)
Tummansininen vartaloamyötäilevä bleiseri, jonka alla valkoinen paljettipaita, rikotut farkut ja luonnollinen meikki:) tyyli klassinen ja kesäisin usein tyttömäisen söpö
Tendance pauvritude: reikäiset henkkamaukan alushousut (harmaan meleerattu), Nanson mustavalkokuviollinen toppi ja mustaharmaaraidalliset nilkkasukat. Kynsissä Henkkamaukan kynsilakkaa (Baby Blue). Kevyt meikki, kun tulin hetki sitten kaupoilta.
Rento paituli, kivipestyt tiukat farkut, tukka ( musta )huolettomalla nykeröllä, muoviset ruskeat rillit päässä, punaista huulirasvaa ja vähän ripsaria.
Täysin tyylitön kirppari-kassialma. Pidän siis ihan mitä tahansa vaatteita, jotka ovat tarpeeksi lämpimiä. Tällä hetkellä päälläni on ruskeat pillifarkut, kirkkaanvihreä fleecepusero, siniset villasukat ja siniset huopatossut. Ei koruja, ei meikkiä, pitkät hiukset itseväännetyllä nutturantapaisella.
Läpinäkyvä, ohut ja hiduksi virttynyt beige pellavaneule ja mustat leveälahkeiset housut, jotka vaihdan kohta pyjamahousuihin. Paidan vaihdan heti, kun pääsen töistä kotiin, housut sitten jossain vaiheessa.
Onpa kivoja tyylejä vauva.filäisillä:)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 17:30"]
Musta neulebolero, pitkä valkoinen toppi jossa ankkurin kuvia ja pitsiä helmassa, tummansininen pillifarkut. Kaulassa Kalevan kaksi hopeista lapsi hela lyhyessä ketjussa sekä pitemmässä ketjussa Cybershopi ostettu punainen rusetti. Korvissa mustat venytys spiraalit. Punainen polkka tukka otsiksella, violetit silmälasit. Pinkkiä huulipunaa, mustat vahvat ylärajausten, vihreää luomiväri. Sanoisin olevani lähinnä rokkari tai fiftari !
olinko juuri saunassa vai kirjoitinko tämän?!! :O tuon näköisenä olin tänään kaupungilla, PAITSI ei luomiväriä & tukka on sinimusta! niin ja boleron päällä oli tietenkin musta villakangastakki sekä jaloissa mustat nilkkurit. lisäksi minulta löytyvät solisluun alta pieni tatuointi & nenärengas. kai olen jonkinsortin rokkari sitten ..
[/quote]
Päällä tänään kellohelmainen hihaton mekko, jossa valko-lilaa kukkakuviota mustalla pohjalla, mustat sukkikset ja musta, pitkähkö neuletakki. Punertavan lilat hiukset sivuponnarilla, kevyt meikki. Ulkona jalassa oli mustat, pitkävartiset Dr. Martensit ja päällä vihreä parkatakki.