Olen narsistiesimies
Työskentelen pikaruokaravintolassa narsistiesimiehenä. Kysyttävää?
Kommentit (12)
Sinunlaisesi kusipään takia jouduin irtisanoutumaan hyvästä työstä. Sinunlaisesi kusipään takia lähdin aamuin töihin itkien ja tulin töistä itkien. Koko työpäivän vainosit minua ja muita työkavereitani, niin että loppujen lopuksi jouduimme kaikki irtisanoutumaan. Tiedän, että nautit lukea kärsimyksestäni ja tunnet valtavaa ylemmyydentunnetta, mutta aivan sama. Mun silmissä olet pahempaa paskasakkia kuin raiskaavat mamut ja eläinrääkkääjät. Halveksin sinua suuresti. Ei kysyttävää.
Et ole narsisti. Narsistinen ihminen ei ikinä myöntäisi olevansa narsisti vaan syyttäisi muita käytöksestään. Joten sorry. Olet narsisti unelmissasi!
Oletko Sanna Kananen?
https://m.facebook.com/sanna.kananen.5?refsrc=http%3A%2F%2Fwww.google.fi%2F&_rdr
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 17:25"]Et ole narsisti. Narsistinen ihminen ei ikinä myöntäisi olevansa narsisti vaan syyttäisi muita käytöksestään. Joten sorry.Olet narsisti unelmissasi!
[/quote]
Paitsi jos on jostain kumman syystä onnistunut saamaan diagnoosin, sitten uhriudutaan ja tuodaan aina esille sitä omaa narsistisuutta, koska sillä saa kyllä huomiota. Mutta tämä yksi tuhannesta.
Epäilen silti, että myöntäisi narsismin :) Tosin onhan ne taitavia manipuloimaan joten kai diagnoosiakin voi käyttää hyväkseen.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 17:22"]Sinunlaisesi kusipään takia jouduin irtisanoutumaan hyvästä työstä. Sinunlaisesi kusipään takia lähdin aamuin töihin itkien ja tulin töistä itkien. Koko työpäivän vainosit minua ja muita työkavereitani, niin että loppujen lopuksi jouduimme kaikki irtisanoutumaan. Tiedän, että nautit lukea kärsimyksestäni ja tunnet valtavaa ylemmyydentunnetta, mutta aivan sama. Mun silmissä olet pahempaa paskasakkia kuin raiskaavat mamut ja eläinrääkkääjät. Halveksin sinua suuresti. Ei kysyttävää.
[/quote]
Myönnän kyllä aiheuttavani tuskaa alaisilleni, mutta työnteon moraali on toisille opetettava kantapään kautta. Sinä olet varmasti omalla huolimattomuudellasi joutunut vaihtamaan työpaikkaa. En siedä ihmisiä sellaisia, jotka tulevat vain lypsämään firman rahoja eivätkä mitään yritä asemansa eteen. Kyllä hyviäkin työntekijöitä löytyy, jotka ymmärtävät yhteiset pelisäännöt. Voin sinunkaltaisesi korvata mielihyvin sellaisilla koska vain.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 17:27"]Oletko Sanna Kananen?
https://m.facebook.com/sanna.kananen.5?refsrc=http%3A%2F%2Fwww.google.fi%2F&_rdr
[/quote]
En ole.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 17:25"]Et ole narsisti. Narsistinen ihminen ei ikinä myöntäisi olevansa narsisti vaan syyttäisi muita käytöksestään. Joten sorry. Olet narsisti unelmissasi!
[/quote]
Olen ylpeä siitä kuinka pystyn kontrolloimaan asemassani heikompia. Mutta kyllä se heidän vikansa yksinkertaisesti on, jos heikkoaineksiset ihmiset eivät vähäpätöisiäkään asioita pysty tekemään kunnolla. Minun pitäisi keskittyä bisnespuoleen eikä jatkuvasti opettaa kädestä pitäen sitä, mikä kotikasvatuksessa on mennyt pieleen tai mikä ei koulussa ole tarttunut kaaliin. Tiedän kyllä toimintatapani vittumaisuuden, mutta johtotavassani sitä saa mitä tilaa. Olen kuule itsekin kovat kouluni aikoinani käynyt. [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 17:24"]Onko diagnoosia?
[/quote]
Vain opiskeluaikainen psykoterapeutin näkemys asiasta, ei varsinaista diagnoosia.
Mikä on, kun ei noin pätevän johtaja ura ole tuon korkeammalle vienyt? Pää paukkuu lasikattoon, vai onko sinun pomo peräti narsistipsykopaatti, joka näyttää kaapin paikan pelkälle narsistille?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:04"]Mikä on, kun ei noin pätevän johtaja ura ole tuon korkeammalle vienyt? Pää paukkuu lasikattoon, vai onko sinun pomo peräti narsistipsykopaatti, joka näyttää kaapin paikan pelkälle narsistille?
[/quote]
Kyllä, myös oma esimieheni on ihana ihmisten hyväksikäyttäjä. Puhallamme kuitenkin yhteen hiileen, joten yhteistyö sujuu meidän kesken hyvin. Työni on ihanaa, enkä haluaisi vaihtaa sitä toiseen, olen kiintynyt alaisiini. Huonoja päiviä ei ole, koska minä määrään työtahdin ja olen roolissani saadessani nipottaa pienistäkin asioista. Asiat vain on toosille väännettävä rautalangasta, että menee perille.
Up
Olisiko taas kysyttävää? - Ap