Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ja fb, vauva

Vierailija
02.04.2015 |

Mieheni ei julkaise mitään vauvaan liittyvää facebookissa vain ekan ultran jälkeen laitto tylsästi ultrakuvan kun sanoin että vois laittaa.nyt rv 31 menossa ja mitään muuta hän ei oo julkassu ja jos kysyn miksi (ihan nätisti kysyn) niin sanoo älä valita tms... kaverit ketkä ovat raskaana niiden miehet kyllä kirjoittaa siitä facebookiin ja ovat ihmettelleet miks mun mies kaikkee muuta julkasee muttei mitään kuinka inbellinen lapsesta on tms ihan kuin piilottelis asuaa kaikilta. Onko muita samassa tilanteessa olleita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhaleja

Vierailija
2/10 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot outo. Mä en julkaise raskaudesta mitään. Miksi pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia.

Vierailija
4/10 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä kysyä mitä oma mieheni ajattelee siitä, etten ole laittanut Facebookiin yhtikäs mitään raskaudesta vaikka mullakin nyt rv 31. Ei ole kyllä hänkään.

Vierailija
5/10 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eikä mieheni ei laitettu mitään raskaudesta facebookiin eikä nyt lapsen syntymän jälkeen lapsestakaan. Läheiset ja tärkeät ihmiset oppivat kyllä tuntemaan lapsemme ilman facebookiakin.

Vierailija
6/10 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä. Minkä ikäsiä te ootte? Olihan tää provo? Meidän lapsi on nyt 6 kk, eikä meistä kumpikaan ole kertonut siitä mitään facebookissa. Ne, joiden tarvitsee tietää, saa tiedot muuta kautta. Raskaus ja vauva-aika on minusta niin henkilökohtaista, että en halua jakaa sitä kaikenmaailman entisille kesätyökävereille. Enkä tahdo julkaista lapseni kuvaa netissä.

Vierailija
7/10 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suuresti ihmettelen, miksi sinne naamakirjaan pitää tunkea minkään ikäisen sikiön tai vauvan tai lapsen kuvia. Ihmiset eivät taida käsittää, että ne kuvat ovat ihan oikeasti sieltä saatavilla sitten ihan kenen tahansa käyttöön ja siihen, mihin käyttöön ne kuvat tulee ei enää alkuperäinen kuvan laittaja voi mitenkään vaikuttaa. Maailma on hullu.

Vierailija
8/10 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellä törkeää! Minun mielestä pitäisi julkaista jo kuvat raskaustestistäkin! Sekä ovulaatiopäivä + hedelmöittyminen! Puhumattakaan ultrakuvista ja niskaturvotuksen määrästä! Jätä heti miehesi!!!!!! Veispuukki sinetöi hänen kohtalonsa!

Vierailija
9/10 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai se nyt oikeesti uskalla olla iloinen tulevasta vauvasta jossai faces. Sehän saattaa olla naapurin penan kersa!

Vierailija
10/10 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika! Miksi pitäisi?
Itse en kertonut facebookissa mitään raskauteen liittyvää. Kun vauva syntyi, laitoin kuvan ja ilmoitin, että tällainen meillä. Sen jälkeen en ole laittanut yhtään lapsen kuvaa Facebookiin ja lapsi on nyt 1,5 vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme