Rakastunut?? Mieheni ystävään ja hän minuun. Mitä tehdä koska haluan tämän toisen miehen ja hän minut.
Kommentit (53)
ja miksi nainen uhrautuu aina lastensa takia,miksi??????????????
Vierailija:
ja miksi nainen uhrautuu aina lastensa takia,miksi??????????????
" Rakkaus ei kysy aikaa ja paikkaa" , joku kirjoitti. B-u-l-l-s-h-i-t. Vihkitilaisuudessakin nimenomaan kysytään, haluatko rakastaa puolisoasi myötä- ja vastoinkäymisissä. Kyllä täällä nyt kovasti taputellaan ap:tä päähän ja toivotellaan kaikkea hyvää, mutta antakaas jos ap olisi se ressukka, jonka mies ja paras ystävä rakastuvat toisiinsa. Jo olisi tämä rakastunut puoliso paska ja sika suurimmasta päästä.
Kauheaa jos olette luodut toisillenne ja sun rohkeudenpuutteen takia roikut väärässä äijässä. Mieti nainen elämääsi!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija:
Kauheaa jos olette luodut toisillenne ja sun rohkeudenpuutteen takia roikut väärässä äijässä. Mieti nainen elämääsi!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija:
p.s. mies vaikuttaa todella hienotunteiselta.
Viestit 46 ja 47 ovat ketjun pohjanoteeraus. Että vielä sotkette Jumalan tähän, hävetkää. Jumala ei johdata ketään jättämään puolisoaan ja lähtemään toisen matkaan. Jos näin käy, se on ihmisten aivan oma valinta. Jumala on itse luonut avioliiton ja käskenyt kunnioittaa sitä. Toisin sanoen hän ei voi toimia sanaansa vastaan.
t. uskis
Vierailija:
Viestit 46 ja 47 ovat ketjun pohjanoteeraus. Että vielä sotkette Jumalan tähän, hävetkää. Jumala ei johdata ketään jättämään puolisoaan ja lähtemään toisen matkaan. Jos näin käy, se on ihmisten aivan oma valinta. Jumala on itse luonut avioliiton ja käskenyt kunnioittaa sitä. Toisin sanoen hän ei voi toimia sanaansa vastaan.t. uskis
Ap ei ole maailman eka nainen joka rakastunut liittonsa ulkopuolella.
Eikä minua tarvitse sääliä, paitsi jos kovasti haluat. ;)
52
Vierailija:
Eikä minua tarvitse sääliä, paitsi jos kovasti haluat. ;)52
Vierailija:
Ap ei ole maailman eka nainen joka rakastunut liittonsa ulkopuolella.
Mutta eipä se minulle kuulu, häivyn.
51
Vierailija:
Viestit 46 ja 47 ovat ketjun pohjanoteeraus. Että vielä sotkette Jumalan tähän, hävetkää. Jumala ei johdata ketään jättämään puolisoaan ja lähtemään toisen matkaan. Jos näin käy, se on ihmisten aivan oma valinta. Jumala on itse luonut avioliiton ja käskenyt kunnioittaa sitä. Toisin sanoen hän ei voi toimia sanaansa vastaan.t. uskis
Vierailija:
p.s. mies vaikuttaa todella hienotunteiselta.
Vierailija:
Vierailija: